פיני גרשון (צילום: ניר קידר)
פיני גרשון (צילום: ניר קידר)

חלק מאוהדי הפועל זועמים: "נבטל את המנוי אם פיני גרשון יגיע"

שמו של המאמן, שהוביל את הפועל לזכייה בגביע הראשון בתולדותיה, עלה כמועמד לעונה הבאה. בכירים בהנהלה מתנגדים, גם רוב האוהדים. האם זה המינוי הנכון?

פורסם בתאריך: 7.6.17 12:23

עד לפני מספר חודשים, כשהפועל עוד שיחקה ביורוקאפ, היה מעמדו של סימונה פיאניג'אני חזק ויציב. בקבוצה הצהירו מעל כל במה אפשרית שהמאמן האיטלקי הוא הרכש הכי טוב של העונה והיו בטוחים שהוא הולך להישאר במועדון לעוד שנים רבות.
פיאניג'אני אמנם רשם הצלחה גדולה באירופה, כשהפועל העפילה עד לחצי גמר היורוקאפ, אבל בליגה הישראלית הדברים חרקו, ההפסדים נערמו והשחקנים הישראלים כמעט ולא נספרו, כולל הבכירים.

 

בנוסף, באחרונה החלו פרסומים שונים ברחבי היבשת אודות קבוצות בכירות שמתעניינות במאמן האיטלקי, בהן גם קאזאן הרוסית וארמאני מילאנו האיטלקית. אם עד לחודש ינואר הפרסומים הללו היו מתקבלים בגיחוך בהפועל, הרי שכיום במועדון בכלל לא בטוחים שהם רוצים להמשיך עם המאמן בעונה הבאה.

על הרקע הזה עלו השבוע פרסומים כי בהפועל שוקלים, שוב, להנחית בארנה את פיני גרשון בעונה הבאה, כשתחתיו צפוי לעבוד מאמן בכיר. גרשון, כזכור, ניהל מגעים עם הפועל באמצע העונה שעברה, אלא שאז גורמים בכירים בהנהלת הקבוצה הביעו התנגדות חריפה להבאתו.

ביחסים טובים עם גרשון - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

ביחסים טובים עם גרשון – אורי אלון (צילום: ניר קידר)

 

אותם גורמים מתנגדים גם היום, אלא שגרשון נמצא בקשרים מצוינים עם הבעלים אורי אלון וזוכה להערכתו הרבה, מה שעשוי להוביל להחלטה להחתים אותו לקראת העונה הבאה.

יש לציין כי ההתנגדות בקרב אותם גורמים בהפועל נובעת מהיחסים העכורים של המאמן עם אוהדי הקבוצה. והאוהדים, לפחות רובם, אכן מתנגדים נחרצות להחתמתו של גרשון. אותם אוהדים אמנם זוכרים היטב שגרשון היה זה שהביא להפועל את התואר הראשון בהיסטוריה של המועדון, הגביע בעונת 1995/6, אבל הם גם זוכרים לו את ההתבטאויות החריפות ואת ההקנטות החוזרות ונשנות שלו נגדם בזמן שהיה מאמן מכבי תל אביב.

"יש הרבה אוהדים שמתנגדים למינוי של פיני גרשון", אומר בנחרצות אחד מאוהדי הקבוצה ומוסיף ש"נבטל את המנוי אם הוא יגיע. כדאי לקבוצה לחפש מאמן אחר שיהיה מקובל על כולם כי המינוי של פיני גרשון לא יעבור בשקט".

מנגד, ישנם אוהדים שתומכים בהחתמתו של גרשון. אחד מהם מציין כי "אני אמנם לא מת על האישיות שלו, אבל הוא איש מקצוע טוב ואם הוא יביא תארים אז ברוך הבא. חשוב לזכור, לקבוצה יש מנהלים שצריכים לקבל את ההחלטות ואם הם חושבים שהוא מתאים אז מה שיהיה".

גרשון, בן 65, נחשב לאחד המאמנים המעוטרים באירופה, כשרשימת התארים שלו כוללת זכייה בשלוש אליפויות אירופה, שבע אליפויות ושבעה גביעי מדינה עם מכבי תל אביב, וכן אליפות היסטורית אחת עם גליל עליון. בהפועל אימן גרשון במשך עונה וחצי. בעונה הראשונה, כאמור, הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע ההיסטורי ולמקום השני בליגה הסדירה, אך באמצע העונה שאחרי הוא פוטר. בסך הכל מאזן הליגה שלו בהפועל עומד על 22 ניצחונות ושמונה הפסדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר