מיכאל אוחנה (צילום: ניר קידר)
מיכאל אוחנה (צילום: ניר קידר)

דעה | מיכאל שלי

שנה שלמה מחכה מיכאל אוחנה להתפוצץ - הנה זה מגיע

פורסם בתאריך: 28.10.20 23:24

לאחר שנה ללא משחק רשמי בעקבות קרע ברצועה הצולבת, אחת מפציעות הספורט הקשות ביותר, מיכאל אוחנה צפוי לעשות את הבכורה שלו ועוד מול הפועל ת"א. המשפט "לחזור לחיים ולראות את האור", יושב היטב בראשו של אוחנה, שראה חושך מול העיניים אחרי הפציעה הנוראית במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע לפני כשנה.



העונה הקודמת הייתה טראגית, עבור מי שהיה אמור להיות הגיבור של בית"ר. עכשיו, יש לכשרון המהולל הזדמנות לחזור אל האור ולהדליק את המנורה מחדש. אני מודה שבמקרה של אוחנה, הלב משחק אצלי תפקיד חשוב בסיפור, הרבה יותר מאשר הראש. תקראו לי אופטימי חסר תקנה או נאיבי, אבל אני די בטוח שהקשר הולך לחזור לעצמו ובגדול. העונה הזו תהיה של מספר 11 והסיפור הטראגי יהפוך לסיפור סינדרלה – אוחנה שוב יהיה המלך של בית"ר, גם אם קוראים לו מיכאל.

פעימות הלב של אוחנה ידפקו חזק, רגעים לפני שיעלה, מחר בערב, להופעת הבכורה העונה. יש לי קצת יותר מתחושה, שכבר מחר הוא יפרע את השטרות שעלו למשה חוגג לא מעט ויקנח בבישול או בשער ניצחון. הקהל לא יהיה שם כדי להריע או לתמוך בו באצטדיון בלומפילד המחודש, אבל תהיו בטוחים שהוא יעצור את נשימתו כשמיכאל אוחנה, שבינתיים הפך לאחד הפייבוריטים אצל הקהל הצהוב שחור, יעלה לכר הדשא, יגע בכדור לראשונה וילהיב את האוהדים שצופים בו בסלון.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


כך או אחרת, ולאור העובדה שבית"ר כמעט לא שיחקה העונה, היא חייבת לחזור עם ניצחון על הפועל תל אביב השבורה, כדי להיצמד לחבורת הצמרת ולהמשיך לחלום על אליפות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר