דן איינבינדר (צילום: ניר קידר)

דעה | חוגג, תחשוב שוב: יישר את ההדורים עם איינבינדר – זה נכון לשני הצדדים

חזרה של איינבינדר לסגל חשובה מכל הבחינות. מקצועית - חסר קשר אחורי. זהות - הוא גדל במועדון. מנהיגות - מתנהג באצילות ויכול לשמש דוגמא לצעירים

פורסם בתאריך: 4.11.20 16:43

הפציעה של תמיר עדי שייעדר זמן רב, הכניסה את דן איינבינדר לאפשרות שאולי יחזור להיות שחקן מן המניין. חבל שאלה הנסיבות, אבל על הצוות המקצועי אין לי מילה רעה להגיד בנדון.
סלובו-ברדה מאוד אוהבים ורוצים להשתמש בקשר, אך נאלצים ליישר קו עם הבעלים. יש כאלה בסביבת המועדון שמספרים לי סיפורים ואומרים לי שזה מקצועי. נו, באמת. כל מי שמבין כדורגל, יודע שמדובר בעניין כלכלי בלבד, אחרת הוא כבר היה לובש את חולצת ההרכב.


אני לא חושב שיש מישהו מבין הקשרים האחוריים בסגל של בית"ר שמשתווה למספר 9. אני לא רק מדבר על הצד המקצועי, אלא גם על חדר הלבשה, שם הוא אחד המנהיגים והאנשים היותר הוגנים ואיכותיים שיש לבית"ר להציע ולשמש דוגמא לצעירים. מקצועית, הוא חסר במנהיגות שלו במרכז השדה ויש לזכור שהוא רק בן 31 ועדיין יכול לתרום הרבה לבית"ר, כשהרזומה שלו מדבר בעד עצמו עם תארים והופעות בנבחרת.

 

מה שאני אוהב אצלו, שהוא מתנהל באצילות. שחקן אחר במקומו היה יכול לתבוע את המועדון ולעשות בלגן, אבל דן לא כזה. הוא שומר על שתיקה, כדי לא לפגוע בעצמו וגם לא בחברים שלו, ולא רוצה את אור הזרקורים השלילי. העובדה שהוא שומר על ממלכתיות, מעידה על האופי הטוב שלו. חוגג חייב להבין שהוא הרבה מעבר לשחקן עבור בית"ר.

 

חוגג, הגיע הזמן להבין שטעית בסיטואציה עם איינבינדר ולנסות ליישר את ההדורים. ביום ראשון בבוקר קרא לדן לשיחה והחזר אותו לסגל בצורה רשמית, ולא רק כי הוא חייב להתאמן על פי החוזה. שבו ביחד ועם כל מי שצריך כדי ליישר קו גם בפן הכלכלי. דן אוהב את המועדון ומוכן לעשות הרבה כדי להישאר בבית"ר, וממה שאני יודע גם לוותר על לא מעט כסף.

 

הוא לא עוד שחקן בקבוצה, אלא אחד שגדל במועדון והוא חלק מהזהות של בית"ר. לכל האוהדים שטוענים שהוא לא סמל – לא זכור לי שעלתה טענה כזו כשכל כך רציתם להחזיר את עומר אצילי לאחר הפרשייה האחרונה. גם הוא עזב את בית"ר להזכירכם, אבל לדן אתם לא מוחלים שעזב את בית"ר בדיוק כמו אצילי, כשאלי טביב למעשה גרם לשניהם לעזוב.

 

ומעניין לעניין באותו עניין. חוגג מוותר על קשר אחורי זר ונראה כי העמדה הזאת מוזנחת בבית"ר. עם כל הכבוד לזרגרי המוכשר וקריאף שמתורגל לרוב כבלם או לעלי מוחמד שהוא בכלל 50-50 כשצמד המאמנים מנסים להסב אותו לעמדת הקשר האחורי. אין לנו גרזן, שחקן שיחזיק את האמצע, כשחוגג מוותר גם על אופציית סנדרו, אקס טוטנהאם. זה רק מחזק את הטענה, שצריך להחזיר את איינבינדר, שהוא הטוב בתפקידו מתוך מה שיש בבית"ר ואחד שיגרום לאיזון בין חוליית ההגנה לקישור וההתקפה.

 

נושא אחרון: האוהדים של כל הקבוצות הגדולות גדשו בשבוע שעבר את מתחמי האימונים ובאו בהמוניהם. קשה לראות משחקים ללא קהל ואת האצטדיונים ריקים. טוב יעשו במשרד הבריאות אם ימצאו מתווה שיאפשר חזרה חלקית למגרשים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר