ירדן שועה (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
ירדן שועה (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | לשחרר לחץ: תמיכת המערכת רק תועיל לירדן שועה

אני לא חושב שהסכום ששולם על שועה מוצדק, אבל הוא כאן וצריך לחבק אותו. רק תמיכה תוביל אותו להצלחה במדים הצהובים-שחורים ולהצדקה אפשרית של המחיר

פורסם בתאריך: 19.11.20 18:09

אני לא מאוהדי בית"ר שיבואו ויגידו "אמרתי לכם". הכי קל יהיה להגיד כישלון על כל משחק לא מוצלח של ירדן שועה, כי אמרתי בעבר, לא פעם, שהוא לא שווה את הכסף וזו טעות להביא אותו לבית"ר. אממה, אי אפשר לבכות על חלב שנשפך וצריך להתמודד עם המציאות כפי שהיא, והמציאות היא שכרגע ירדן שועה אולי לא פוגע, אבל הוא עדיין שחקן בית"ר.

במקום להוריד לו את הבטחון, כל אנשי בית"ר, כולל הצוות המקצועי, ההנהלה, השחקנים וכמובן הקהל עצמו – צריכים לחבק את ירדן ולתת לו את הזמן שלו. אני חושב שיש לו נסיבות מקלות כשתג המחיר שעל ראשו בסך 1.4 מיליון יורו – זה כמו משקולת כבדה על הרגליים, מה שגורם לו "לשיתוק", לאובר מוטיבציה וחוסר ריכוז. זה בעיקר בא לידי ביטוי בהחמצות הרבות שלו מול השער. במקום סלובו-ברדה, הייתי עובד עם ירדן שועה בעיקר על הצד הפסיכולוגי ומוריד ממנו לחץ. יתרה מכך, הייתי גורם לו להבין שהמטרה העיקרית של החלוץ החדש צריכה להיות הנאה מכדורגל, כל זאת לפני הבקעת שערים.

חלוץ זה כמו בקבוק קטשופ – ברגע שמשחררים אותו, הזרם מתפרץ. אני מקווה בשביל החלוץ הצעיר שיגרום לי לאכול את הכובע ולהבהיר לי שטעיתי לחשוב שהוא לא מתאים לבית"ר. אשמח להיות הראשון לומר "טעיתי" בהערכה לגביו. חלק מהבעיות במשחק ההתקפה הלא מתפקד של בית"ר , זה בעיקר כי שועה ושאר החלוצים לא מקבלים מספיק כדורים משחקני הקישור. אני קורא לצמד המאמנים לנטרל את ירדן שועה מעבודות הגנה ולמקד אותו בכיבוש שערים בלבד.

אמנם הקהל של בית"ר ושל שאר הקבוצות לא נמצא במגרשים כבר תקופה ארוכה, אבל הביקורת הנוקבת ברשתות החברתיות נשמעות היטב ובקול רם, גם אם דרך המסכים. אוהדי בית"ר ידועים כאוהדים חמים, כאלה שממליכים מצד אחד, אך גם יודעים להוריד. זה בא לידי ביטוי במיוחד אחרי הפסדים או יכולת חלשה של אחד השחקנים ואת זעם הביקורת הם מוציאים ברחבי הרשת.

הגיע הזמן שאוהדי בית"ר יחזרו לעסוק במה שהם טובים בו – להרים את השחקנים כשהם למטה ולחזור להיות האוהדים הכי תומכים. בעידן של היום, שבו כל שחקן מתחזק עמוד פייסבוק או דף אינסטגרם, השחקנים קוראים את תגובות האוהדים נגדם וזה משפיע על היכולת שלהם מקצועית ומנטאלית.
ביום ראשון הקרוב, בית"ר תפגוש את האקסית של צמד המאמנים, מכבי נתניה, כשאין ספק שעבורם זו תהיה התרגשות גדולה ולא עוד משחק. אני קורא לשחקנים לתת את החיים שלהם עבור שני המאמנים שעברו תקופה לא נעימה כשפוטרו מהקבוצה מעיר היהלומים.

מעבר לפיקנטיות, בית"ר חייבת להשיג שלוש נקודות, כיוון שיש לה עוד רצף משחקים קשה לפניה וכדי שלא תיכנס לסחרור.
הצטערתי לראות שאיתמר ניצן, השוער הטוב בליגה, שוב לא קיבל הזדמנות בנבחרת הלאומית. איתמר, תהיה חזק, תמשיך להאמין בעצמך – הזמן שלך עוד יגיע.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר