שי ברדה וסלובדן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)
יסיימו בקרוב את תפקידם? שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)

דעה | להתאמן ביסודיות על בעיטות מרחוק ועוד כמה רעיונות: כך תפרוץ בית"ר הגנות צפופות

אחרי ההפסד לבני יהודה ולפני המשחק מול מכבי נתניה - החניכים של דראפיץ' וברדה צריכים ללמוד לפרוץ הגנות צפופות כדי להיות באמת קרובים לצמרת ולא רק להיות ליד

פורסם בתאריך: 19.11.20 18:23

הנאיביות של בית״ר שוב הרימה ראש בשבוע שעבר. כתבתי על הצורך ביציבות והמשכיות, והנה הגיע עוד הפסד מעצבן לבני יהודה, הכבשה השחורה של בית״ר בשנים האחרונות. הפסד מאכזב במיוחד, אחרי 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת המחזורים הראשונים. כשנדמה היה שבית״ר יכולה לתת קונטרה למכבי חיפה בצמרת, היא שוב בעטה בדלי. נכון, יש נסיבות מקלות.

השער של הכתומים נתן את האות להתבצר בבונקר, האוטובוס של בני יהודה חנה ברחבה מתחילת המשחק והכדורים שרקו ליד השער, אבל בית״ר צריכה להתרכז בעצמה וחייבת למצוא את הפתרונות לפרוץ מערכים סגורים.

כשהיריבה מסתגרת אז צריך לנסות ולבעוט מרחוק, אבל לא ככה. בבית״ר צריכים לעבוד באימונים על בעיטות מרחוק. ככה פשוט, כמו שזה נשמע, אני מצפה מהשחקנים להישאר אחרי האימון ולבעוט שעה וחצי לאיתמר ניצן, כדי לשפר את התצוגות שלהם. עם סטטיסטיקה של 1/17 בבעיטות למסגרת אי אפשר אפילו לחלום על אליפות. 80 אחוז מקבוצות הליגה יסגרו את המשחק וינסו לעקוץ את בית״ר, שמצידה צריכה ללמוד להתמודד עם זה.

מגיעה מילה טובה לשחקנים שהניעו כדור בסבלנות וחיפשו את הפרצה, אבל קצת יותר ריכוז בשלב מוקדם היה מונע את הפיגור המיותר הזה.

בן שמעון הצעיר עבר את דגני עם נחישות, זריזות וגם מזל, ואחר כך לך תרדוף אחרי הזנב של עצמך. כן, זה מתסכל, אני לא מקנא באף אחד שנמצא בסיטואציה הזו, אבל בשביל זה משלמים לכם כל כך הרבה – וזה הייעוד שלכם בחיים, אז תתמודדו עם זה. בסופו של דבר ההפסד הזה כואב, אבל הוא לא סוף העולם, והליגה עוד ארוכה.

ועכשיו מסתכלים קדימה והמשימה לא תהיה קלה – ביום ראשון תארח בית״ר את מכבי נתניה, שנמצאת בכושר מצוין. נתניה נבנתה מחדש בקיץ, ואחרי ההפסד במחזור הראשון להפועל באר שבע, התחברה עם שלושה ניצחונות מרשימים. היא כבשה 12 שערים במשחקים האלה (כולל שביעייה לסכנין). יהיה מעניין לראות את חן עזרא שחזר לעצמו בגדול בחממה הנתנייתית, משחק נגד האקסית.

בפינת הסקאוטינג, בית״ר מסודרת. דראפיץ וברדה מכירים את שחקני נתניה ויוכלו לזהות את נקודות התורפה של הקבוצה מעיר היהלומים. אני צופה קרב קשה ואטרקטיבי לצפייה – עם שתי קבוצות שחושבות קודם כל התקפה.

כיף לראות את ההשתלבות של אביאל זרגרי בהרכב הקבוצה. הבחור הצעיר מפגין אחריות וחכמה על הדשא ויש לו טאץ׳ מצוין בכדור. כבר אמרו חכמים ממני שהגיל הוא לא פקטור, וכדורגל משחקים על המגרש. אז בית״ר אמנם הפסידה, אבל אני לוקח כמה נקודות טובות מהמשחק הזה. הייתה לחימה, היה רצון, והיה זרגרי.

אוקמפוס עשה לא מעט חורים בהגנה, אבל אני לא דואג, כי טקטיקה אפשר ללמוד. מבחינת יסודות ויכולות, המגן הצעיר סופר מוכשר, ומזכיר לי כל כך את כריסטיאן אלברז הצ׳יליאני. הוא יכול להיות חלק מהעתיד הוורוד של בית״ר. אין ספק שמדובר בבינגו של חוגג, ועכשיו אני רוצה לראות את מתיאוסיניו, שיהיה בריא.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר