דייגו ורדסקה, גלאופילו האסלביינק (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
דייגו ורדסקה, גלאופילו האסלביינק (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | סיבה לדאגה – על כשלון בחירת הזרים של בית"ר

קונטה? רק רוצה ללכת. מוחמד? אכזבה. ורדסקה? כשלון. מתאוסיניו? אף אחד לא יודע איך הוא נראה. בית"ר נשארה רק עם הפוטנציאל הלא ברור של האסלביינק ואוקמפוס וזה ממש לא מספיק

פורסם בתאריך: 20.1.21 00:25

כל קבוצה גדולה בכדורגל הישראלי דאגה להביא זרים "שוברי שוויון", כאלה שהם רמה מעל הליגה כשאותם זרים דואגים להרים את הישראלים בקבוצה כלפיי מעלה. הם מגיעים לקבוצות באמצעות  עבודת סקאוטינג טובה או אחרי שבלטו בליגה במדי קבוצה אחרת. איכות השחקנים מחו"ל משפיעה על רמת הקבוצה, במיוחד בקבוצות השואפות לתארים.

אני רוצה שתסתכלו על הרשימה שלפניכם: מיגל ויטור, טוני נוואקמה, ג'ון אוגו ואובידיו הובאן בהפועל באר שבע. אמאדור, ג'ראלדש וסאבוריט בהגנה הבלתי חדירה של מכבי. דאגלס דה סילבה ו-וינסנט אניימה השוער הנהדר בעונת הדאבל של הפועל ת"א. מכבי חיפה של "עונת הצ'מפיונס" עם ז'וטאוטאס, פראליה, יעקובו ורוסו. בבית"ר אפשר לציין את הזרים של עונת הדאבל 07-08 עם בואטנג, אלברז , קאלה בשער ומירוסביץ'. את האיכות הזו אין לבית"ר העונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בית"ר באחת העונות הרעות שלה מבחינת רמת הזרים, שלא מסוגלים לסחוב אותה לשום מקום – והשנה אפילו לא לצמרת הגבוהה. כשלון מוחלט בכל היבט.

אנטואן קונטה הוא סמל לכשלון. שחקן שלא רוצה להיות פה ולמרות נתונים פיזיים שלא מביישים שחקן בליגות הגדולות של אירופה, הוא נטול מוטיבציה ובית"ר תלויה בקפריזות שלו. ככה זה לא עובד.

השני ברשימה הוא דייגו ורדסקה. הפורטוגלי הגיע אחרי קיץ ארוך בו המנהל המקצועי דאז יוסי בניון, עשה הכל על מנת למצוא בלם ברמה. אכן בלם ברמה, אבל נמוכה. ורדסקה הוא כרגע על תקן "מנודה" אחרי שכולם הבינו שמדובר בנפל. לאחרונה התחילו לצוץ כתבות באתרי הספורט המספרות על כך שאולי הוא יחזור לסגל אם לא ימצא בלם אחר. עוד סממן לניהול המקצועי הכושל שמתנהל השנה בבית וגן. החלטות מהמותן בלי טיפת מקצועיות.
נתקדם לרכש "הנוצץ" מתאוסיניו שהוגדר כקוסם בכמה מקומות. הוא קוסם כל כך טוב עד שהצליח להעלים את עצמו לחצי עונה. אחרי שנהניתי לצחוק על מכריי אוהדי מכבי תל אביב בגלל מקרה אורוש ניקוליץ' הגיעה "הנקמה" וגרמה לי לשלם.
אחרון ברשימה: עלי מוחמד. אני מאמין שזו דעה לא פופולארית בקרב אוהדי בית"ר – אבל לצד המשחקים המעטים בהם מוחמד הוא מהטובים על המגרש, רוב המשחקים הוא מהחלשים בשחקני בית"ר. כדרורים מיותרים באזורים מסוכנים, האטת קצב המשחק, חוסר יכולת לבעוט מרחוק או למסור בעוצמה וקבלת החלטות נוראית, הם רק חלק מהרפרטואר העשיר שלו.

לא אכפת לי אם שמו מוחמד, כהן או שווינשטייגר. לא אכפת לי אם הוא יהודי, מוסלמי או נוצרי. אכפת לי רק מרמת הכדורגל ואני שופט אותו מקצועית בלבד. ובכן, מוחמד הוא זר שהגיע עם הרבה ציפייה ועד כה הוא נכשל בצורה ברורה.

השארתי בכוונה לסוף את סנטיאגו אוקמפוס וגלאופילו האסלביינק שמבחינתי הם בבחינת "פוטנציאל שעוד יכול להתממש". שני הצעירים הראו עד כה כשרון לא מבוטל, אבל הם עדיין לא מלוטשים ויש מצב שמשה חוגג עוד יהנה מהם ובעיקר מהכסף שיכנס לבית וגן מהמכירה העתידית. כך או אחרת, חוגג צריך לחשוב בבהילות איך לשפר את נושא הזרים בבית"ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר