משה חוגג, שגיב יחזקאל (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אילן אסייג)
משה חוגג, שגיב יחזקאל (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אילן אסייג)

דעה | חלון לים התיכון: בית"ר זקוקה לשינויים דחופים שישפיעו גם על העונה הבאה

משה חוגג חייב להבין שחלון העברות של ינואר לא נועד רק לעונה הנוכחית אלא גם לעתיד. הבניה של השנה הבאה מתחילה בדיוק בתקופה הזו

פורסם בתאריך: 2.2.21 20:54

הזמן: 28 בדצמבר 2020. המקום: טוויטר. "מאוכזב יותר מכולם. מחכה לינואר. המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים". על הציוץ אחראי לא אחר מאשר משה חוגג. למעלה מחודש מאז אותו ציוץ וכמה שבועות לאחר פתיחת חלון העברות ועדיין לא ראינו שינויים משמעותיים בסגל. ברקע יש הרבה רעש, הרבה שמות נזרקים לאוויר, אבל בפועל עוד לא קיבלנו כלום.

בעלי בית"ר הבטיח הרים וגבעות – בפועל, הקבוצה נמצאת במהמורות. אחרי ההפסד המשפיל האחרון להפועל תל אביב החלשה המסר שלי אליו הוא ברור: בית"ר צריכה לרענן את הסגל שלה מידית. יש לשחרר שחקנים שלא מתאימים לקבוצה ובמקומם צריך להביא  לפחות חמישה שחקנים, כשהדגש מבחינתי הוא על דין דוד, שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי (הקשר) מאשדוד וגבי קניקובסקי ממכבי נתניה שלוקח את קבוצתו על גבו, כנראה אל הפלייאוף העליון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לא ברור אם בית"ר תחתים שחקן בחלון העברות הנוכחי, אבל משה חוגג חייב להבין שינואר נועד גם להחתמת שחקנים לעונה הבאה מתוך מטרה לבנות את העתיד.

השמות שציינתי עד כה הם שחקנים שבית"ר יכולה וצריכה להביא מבחינה תקציבית. כל עוד חוגג לא הוכיח אחרת, אלה סדרי הגודל של בית"ר. במקביל, חוגג מנסה להנחית גם שם גדול והשחקן התורן הוא ליאור רפאלוב הוותיק.

קשר הנבחרת בעבר הוכיח כי הוא הלגיונר המצליח ביותר בשנים האחרונות. לדעתי מדובר בשחקן אנדרייטד, כלומר לא מוערך מספיק, ולמרות גילו זה מהלך נכון של חוגג להחתימו.

להערכתי, רפאלוב יכול לשחק עוד שנתיים לפחות בישראל ולהיות דומיננטי בליגה –  המספרים שנתן בבלגיה, הם מה שבית"ר צריכה עכשיו. הקשר הוותיק הוא אחד שיודע להפעיל את החלוצים וגם להצטרף מקו שני ולהבקיע בעצמו. כולי תקווה שהמהלך שמבשל חוגג באמת ייצא לפועל וכי לא מדובר בעוד ספין כדי להסיט את תשומת הלב מהכישלון של בית"ר העונה.

בחזרה למועמדים הריאליים יותר: דין דוד הוא אחד השחקנים הצעירים המבטיחים שיש לכדורגל שלנו להציע. כבר שנים רבות מדברים על הפוטנציאל של השחקן מאשדוד שהשנה מגלה יכולת טובה (ארבעה שערים ובישול), אבל מסוגל ליותר. אני חושב ששדרוג לקבוצה גדולה יותר יאפשר לו לבוא יותר לידי ביטוי.

בשביל שהחלוצים יקבלו כדורי עומק, בית"ר תצטרך להחתים גם את שלומי אזולאי הקשר, שעשה בעבר קדנציה נפלאה בבית"ר וכיום הוא בעל הבית במרכז המגרש של אשדוד המצליחה.

הבא בתור, שגיב יחזקאל. שחקן הכנף של אשדוד יכול להחליף את אלירן עטר המתבגר בהרכב כשהוא זקוק למנוחה או כדי להזרים אנרגיות לדשא.

במסגרת השינויים גבי קניקובסקי חייב להגיע לבית וגן. קשר נתניה הוא שחקן לא מוערך מספיק לדעתי. יש לו טכניקה טובה והוא יודע לכבוש שערים ואם תוסיפו לכך שמדובר בילד טוב, זו עסקה שחוגג חייב לקדם.

אם כבר חוגג בודק אפשרויות של שחקנים ליגיונרים הוא יכול לכוון לעוד שחקן. תומר חמד הוותיק משחק כיום באוסטרליה ואולי לקראת סוף הקריירה יסכים לחזור לישראל ודווקא לבית"ר. נקודה למחשבה.

הגיע הזמן שהאיש החזק בבית"ר יבין שצריך לעשות ניקוי אורוות בסגל של בית"ר. המבחן האמיתי הוא עכשיו – חוגג צריך להראות שגם בלי עזרה כלכלית של השייח יש לו גב כלכלי עצמאי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר