משה חוגג, ליאור רפאלוב (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)
משה חוגג, ליאור רפאלוב (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

דעה | ספינים – לא מאמין שחוגג יביא את רפאלוב;  אוכל את הכובע אם כן

שחקנים בכירים רבים נקשרו בחלון הזה לבית"ר, אבל לא בטוח שלחוגג יש את האמצעים לכך – עליו להתמקד בשחקנים כמו דין דוד ושגיב יחזקאל כדי להחזיר את אמון האוהדים שמתחיל להיסדק

פורסם בתאריך: 2.2.21 20:53

נראה כאילו מהרגע שעלה רעיון השייח, חוגג הבין שהוא יכול להחזיר את הכסף שהשקיע בקבוצה והוא כבר לא מעוניין להשקיע סכומים נוספים. מהרגע שבו כולנו הבנו שכנראה עסקת השייח היא עוד פארסה מביכה בהיסטוריית המועדון, המוטיבציה של בעל הבית בירידה.

כדי להראות שבית"ר פעילה כביכול בחלון העברות הנוכחי, דואג מי שדואג לקשר את בית"ר עם שחקנים ישראלים בכירים. עומר אצילי, דור מיכה, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון ואיתי שכטר הם חלק מהשמות שקושרו עם בית"ר לאחרונה. מה המשותף לכולם? אף אחד לא הגיע וכנראה גם לא יגיע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אל הרשימה המכובדת הזאת אפשר לצרף שם חדש שעלה השבוע בכלי התקשורת כמי שמנהל משא ומתן עם בית"ר – ליאור רפאלוב.  על פניו נראה שלחוגג יש טריק שהפך להיות קבוע. הוא מציע ככל הנראה חוזה או מנהל שיחות עם שחקנים וסוכניהם שאין שום סיכוי שיגיעו לבית"ר ולראיה אף אחד מה לא לובש צהוב שחור. בכך מראה חוגג לאוהדי בית"ר שהוא באמת מנסה להחתים שחקנים מהטופ, אבל לא מצליח. נו באמת.

כל מי שאי פעם התמקח קצת בשוק מחנה יהודה מזהה את התרגיל הזה מקילומטרים. ליאור רפאלוב זכה רק בחודש שעבר בנעל הזהב הבלגית, אין שום סיכוי שבעולם שיגיע לארץ וגם אם יחזור זה לא יהיה לבית"ר. אני הראשון שאשבח את חוגג אם זה יקרה אוכל את הכובע בהנאה. אבל אל תדאגו, זה לא יקרה. הקרקס מסביבנו מביך. מזל בשביל בעל הבית שהמצב המקצועי מביך עוד יותר.

ועכשיו בחזרה לשמות קצת יותר ריאליים בתקווה שחוגג באמת יפתח את הכיס, אבל גם כאן אני סקפטי: דין דוד ושגיב יחזקאל.  בגדול שניהם מתאימים לגודלה הנוכחי של בית"ר. שניהם שחקנים טובים ומוכחים בליגה, אבל  כאלה שעדיין לא הוכיחו עצמם בקבוצות הגדולות. קשה לי מאוד לראות "מהלכים בגזרתם" בחלון הקרוב. מ.ס אשדוד של ג'קי בן זקן תדרוש עבורם סכומים לא מבוטלים וכפי שכבר אפשר להבין, אין אצל חוגג רצון גדול להשקיע כל עוד השייח לא בסביבה וכרגע הוא לא בסביבה.

במהלך ינואר חוגג שוב פנה לאוהדים ברשתות, הפעם כתב מונולוג ארוך בדף הפייסבוק שלו ובין היתר כתב:" אני מאמין שיש פה סגל כשרוני מאוד". אחרי שלושה קיצים בהובלת חוגג אפשר להתווכח על כוונותיו, אבל על דבר אחד יסכימו כל דרי היציע: משה חוגג לא מבין בכדורגל, או יותר נכון לא מבין איך בונים קבוצת כדורגל. הפרופיל של השחקן הממוצע בבית"ר הוא כזה: שחקן טכני, חלש פיזית, אוהב את הכדור לרגל, אוהב לכדרר, לא עושה תנועה, לא עושה הגנה. חצי מהסגל שלנו מורכב משחקנים כאלה. הבדיחה הזאת אולי שחוקה, אבל נראה שחוגג עדיין מסרב להבין שיש הבדל בין משחק המחשב "פוטבול מנג'ר" לבין המשחק במציאות. ברמה האישית, חוגג מתחיל לאבד את האמון שלי בו ולא רק את שלי. הוא לא מבין מה זאת רוח בית"רית וצמד המילים "הוד והדר" זרים לו לחלוטין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר