משה חוגג, אלונה ברקת (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ניר קידר)
משה חוגג, אלונה ברקת (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ניר קידר)

דעה | עושה חושבים: מילוי מצברים או הרמת ידיים?

נדמה שהעסקה שהתנפצה הורידה לחוגג את החשק. עכשיו עליו להחליט האם הוא עושה מעשה אלונה ברקת עד שיחזור לו החשק או שיעביר את הקבוצה לבעלים התורן הבא 

פורסם בתאריך: 17.2.21 21:21

הנבואה אמנם ניתנה לשוטים אבל גם התוצאה הידועה מראש לא עצרה את חוגג מלחלום על שחר של יום חדש. נכון להיום, תמונת המצב די ברורה: השייח כנראה לא יהיה בבית"ר, לפחות לא כבעלים ושוב, בפעם המי יודע כמה בית"ר ירושלים נמצאת בחוסר וודאות גדול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חוגג עשה "אול אין" על השידוך, הוא הימר על הזיווג עם השייח גם במחיר של מלחמה אבודה עם חלק לא מבוטל וקולני בקהל. לא בטוח שבמחשבה לאחור הוא היה לוקח שוב את אותו הימור. המהלך הזה השאיר אותו חבול ולא רק מהקהל כשחוגג מלא טענות לתקשורת ולבעלי תפקידים בכדורגל הישראלי שמהם הוא ציפה ליישר קו עם החזון שלו ולסייע בהשלמת המהלך במהירות וביעילות.

"ממשה עד משה לא קם כמשה" – הרבה מים צהובים זרמו בנהר מאז ימיו של משה דדש היושב ראש המיתולוגי ועד לימינו עם משה חוגג. הרבה דברים קרו אבל הבסיס נשאר, היעדר פרופורציה וההתמכרות לדרמות. ההבדל היחיד שאפשר למצוא בין התקופות זה העוצמות בחסות האינטרנט והרשתות החברתיות ופה משה חוגג חטא למטרה בהבנת החומר וקריאת המציאות, הוא אמנם הגיע עם מטעני שפיות, אבל באותה נשימה הוא ממשיך להוסיף במודע או שלא שמן למדורה שיצאה משליטה מזמן.

מה שמאפיין יותר מכל את בית"ר בעידן של משה חוגג היא התנהלותו המוחצנת היישר מהמקפצה הגבוהה ביותר בבית וגן. מהרגע שחוגג הגיע נראה שבכל שלב הוא משחרר עוד קצת חומר נפץ ארוז יפה וכמו שמקובל בבית"ר, הכל ידוע והרשות נתונה והפיצוץ בלתי נמנע.

בית"ר ירושלים מסיימת את חלון ההעברות הנוכחי בלי בשורות גדולות לאוהדים. גם הרכש שהגיע במסגרת החלון לא הגיע מתוך תכנית או קו מנחה. התכניות לא היו קיימות לפני פיצוץ העסקה ולא נראית תכנית גם עכשיו בימים שאחריה, טוב יעשה חוגג אם ימנה בהקדם מנהל מקצועי שיאפשר לו לנוח מהכותרות ומהרעש השלילי.

הפאוזה הדרמתית במערכה עם השייח, מעלה הרבה ספקות ותהיות לגבי פני המועדון לאן. האם חוגג ילקק את הפצעים ויתניע שוב את הקטר הבית"רי? או כמו קודמיו יחפש את יציאת החירום הקרובה כדי לסיים את חלקו בתולדות בית"ר ירושלים. חוגג אמנם מגיע למשחקים בעקביות ונראה מחויב, אבל תכניות רציניות לא נראות באופק, וחוגג נראה עייף מהמצב וכך גם כל השדרה הניהולית והמקצועית. הנדנדה הזאת לא תרמה למוטיבציה של אף אחד מהם. התכניות לעונה הבאה לא ברורות וכולם די מעבירים את הזמן בחסות הקורונה. בהחלט יכול להיות שחוגג רוצה בסך הכל לסיים את העונה ולעשות בקיץ חישוב מסלול מחדש, סוג של מילוי מצברים כמו שאלונה ברקת עשתה בבאר שבע, ימים יגידו.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי נראה שחוגג מיצה את עצמו בקבוצה ובהזדמנות הראשונה הוא יעביר את המקל לשפוי הבא שישתגע בבית וגן עם פנים חדשות וצרות ישנות. חוגג חשף את עצמו מידי עוד לפני העסקה עם השייח וכרגע הוא על הכוונת של המבקשים את נפילתו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר