אלירן עטר, משה חוגג (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, יונתן בלום)
אלירן עטר, משה חוגג (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, יונתן בלום)

דעה | חוזה לך ברח: עטר שחקן נהדר – אבל השכר שלו מוגזם

אני מבין את ההתלבטויות הכלכליות של חוגג כיצד לנהוג בחלוץ המצטיין שלו שחוזהו עלול להיות בעונה הבאה גבוה מדי עבורו. הפתרון: בעלי בית"ר צריך לשבת עם עטר ולסכם איתו על חוזה חדש והגיוני

פורסם בתאריך: 14.4.21 23:56

בפגישה שהתקיימה השבוע נקרא מאמנה הזמני של בית"ר יוסי מזרחי לחדרו של בעלי הקבוצה משה חוגג.

במהלך השיחה ביניהם מבשר בעלי בית"ר משה חוגג למזרחי כי הוא לא רשאי לשתף יותר את אלירן עטר, השחקן הבולט בבית"ר, עד לסיום העונה, על מנת שלא יגיע לכמות הכיבושים והבישולים שיחדשו לחלוץ את החוזה הגבוה במאות אלפי דולרים. מזרחי מבין היטב את המתרחש, מהנהן בראשו ויוצא מחדרו של הבעלים. טוב, שיחה כזאת לא התקיימה ואני מקווה מאוד שגם לא תתקיים, אבל הסיטואציה המוזרה מעמידה באור לא חיובי את החוזה בין חוגג לעטר. לא ברור מה חלף בראשו של בעלי בית"ר כאשר החליט להחתים את החלוץ על הסעיף המוזר שבו עטר צריך להגיע לכמות בישולים ושערים (16) כדי שחוזהו יתחדש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר בעוד טעות משרשרת הטעויות של חוגג, שמשלם לחלק משחקניו חוזים לא פרופורציונליים עם סעיפים מוזרים, שעוד יכולים לכאורה להכניס אותו לדילמות לא מוסריות כמו שיתוף עטר במשחקים.

עטר הוא כובש שערים מחונן שנמצא בשלהי הקריירה שלו ואם צריך הוא בוודאי ילחם על כל שקל בחוזהו. אני מציע לחוגג לא להיכנס לפינות האלה בכלל ולנסות ולסכם איתו על חוזה חדש לעונה נוספת, במידה ובאמת הוא רוצה אותו. חוגג יכול להרוויח גם שחקן טוב בחלק הקדמי שתורם וראוי לבית"ר וגם להימנע מסעיף בחוזה שעלול לעורר מחלוקת.

כחלק מהפקת הלקחים שחוגג צריך לעשות הוא צריך להימנע מחוזים מופרזים כמו אלה של אלירן עטר, אבל עליו לעשות את זה בצורה מסודרת ושקולה כדי לא להגיע לסיטואציות הזויות כמו זו.

חוגג השקיע כספים רבים בבית"ר ובקיץ הקרוב הוא צריך להתנהל בצורה נכונה ומתונה. אני לא אומר שהוא צריך להיות אלי טביב ולהיות "מהודק" מאוד, אבל גם אסור לו להשתולל כמו בעסקאות אחרות כדוגמת עסקת מיכאל אוחנה או ירדן שועה. חוגג מאוד רוצה להצליח בבית"ר ואני מבין את הרצון שלו, אבל הוא לא יכול להסתער על כל חלוץ טוב בליגה ולשלם לו משכורת שמנה ולא הגיונית רק כדי שינחת בבית וגן. לפעמים נדמה שהוא כל כך רוצה עד שזה פוגע לו בשיקול הדעת וגורם לו לשלם ביוקר

. כיוון שהוא משקיע סכומי כסף כל כך גבוהים, גם העצבים והתסכול שלו גוברים כאשר הקבוצה לא מצליחה וזאת כיוון שהוא משלם על שחקנים שהערך האמיתי שלהם נמוך ממה שבעלי בית"ר מוציא מהכיס. בסיטואציה כזאת הציפיות אצלו מטפסות והאכזבות כואבות יותר. שלא יובן לא נכון, אלירן עטר צריך להיות חלק מבית"ר, אבל לא בכל מחיר.

אין סיבה הגיונית הנראית לעין לשלם לעטר 270 אלף דולר (כך על פי פרסומים במדיה) טוב ככל שיהיה, גם אם הוא השחקן הטוב ביותר שיש לבית"ר להציע כרגע. חוגג – בקיץ הקרוב תשאף להיות שקול יותר, מדוד ובעיקר רגוע, כי אחרי הניסיון שצברת בשנים האחרונות אתה כבר אמור לזהות מי שווה וכמה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר