משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | המלחמה של כולנו: אסור להשאיר את משה חוגג לבד בעימות עם לה פמיליה

האוהדים המתונים צריכים להשמיע את קולם ולתמוך בצורה גלויה וברורה בבעלי הקבוצה. בסופו של דבר זה הקרב על בית"ר:  על התדמית, על היציעים - הקרב על עתיד המועדון

פורסם בתאריך: 12.5.21 23:55

זה היה רק עניין של זמן עד שמשה חוגג וארגון "לה פמיליה" יעלו על מסלול התנגשות.

כשחוגג רכש את בית"ר ירושלים הוא החליט לקרב אליו את הגרעין הקשה במחשבה שיחסים טובים עימם יגרמו להם להתעסק בעידוד הקבוצה בלבד ולא לגרום נזקים למועדון. ניסיון העבר מלמד שכמעט כל בעלים או מנהל בבית"ר שהתחיל איתם ביחסים טובים הפך לאויב מר. למרות זאת, חוגג חשב משום מה שאיתו זה יהיה אחרת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עד לרכישתו של עלי מוחמד היחסים באמת היו טובים וללא אירועים חריגים. נקודת המפנה הגיעה באימון הפתיחה של העונה שעברה, אז ספג הקשר קריאות על רקע גזעני. כאן חוגג כבר התחיל להבין עם מי יש לו עסק.

נקודת הרתיחה בין הצדדים הגיעה בזמן המשא ומתן עם השייח בן חליפה. כשחוגג הודיע על הצטרפותו, מבחינת הארגון המלחמה בו הפכה למלחמת חורמה. חוגג טעה שהכריז על סגירת העסקה מבלי לחשוב על כך שבעצם כלום לא סגור, ועצם נפילתה העצים את כוחם של חברי הלה פמיליה, בעיניי עצמם בעיקר.

למפגן התמיכה באימון המפורסם לפני כחצי שנה בבית וגן הגיעו אוהדים המזוהים עם הארגון ופעלו בצורה אלימה כנגד אוהדים שתמכו בעסקת עם השייח. זו לא היתה הפעם הראשונה שאוהדים שלא מסכימים עם דרכם מותקפים גם בתחומי היציע המזרחי.

ארגון אוהדים אמור לעסוק בעידוד ותמיכה בקבוצה ללא תנאים. אוהדים לא מתנים את אהבתם לקבוצה על ידי סינון דתם של השחקנים, הדרך בה הולך הארגון מוביל למקום אחד בלבד – חורבן.

המחשבה שבית"ר לא תתקיים בלעדיהם, ואם לא הם המועדון הוא כלום, זה לא פחות מדמגוגיה – הקהל של בית"ר היה עוצמתי וחזק עשרות שנים עוד לפני שהוקם.

ארגוני אוהדים שניסו להרים ראש ולהכניס צבע ועידוד לטדי, נתקלו בכתף קרה ולעיתים אלימה מהארגון הכוחני. אין מקום לאף ארגון אוהדים שנוקט באלימות כנגד אותה קהילת אוהדים. גם הניסיון של ראשיה להציג מצג של ארגון התורם לחברה לא באמת עובד על אף אחד. זה לא יותר מניסיון לטשטש עקבות, גם אם אכן יש פעולות חיוביות שהם עושים.

בעלי בית מתחלפים בבית"ר, אבל דפוסי הפעולה נגדם קבועים, בעיקר כי הארגון רוצה להראות "בעלות" על המועדון. מתי יעשו ראשי הארגון חשבון נפש ויבינו שהם גורמים נזק אדיר לבית"ר?

שלא תבינו לא נכון – משה חוגג לא חף מטעויות, אבל מעטים האנשים שישקיעו מכיסם עשרות מיליוני ש"ח בכל עונה. גם למחאה כנגד בעלים, צודקת או לא, יש קו אדום ברור: המשפחה שלו מחוץ לתחום, כנ"ל איומים על חייו.

המלחמה של חוגג באותם אוהדים שמנסים להחריב כל חלקה טובה היא חשובה מאוד וקריטית לעתידה של בית"ר ירושלים, ובסופו של דבר קבוצה חזקה על כר הדשא תהפוך את המלחמה באוהדים הפורעים לאירוע מינורי, בעוד שכישלון מקצועי נוסף בעונה הבאה והמלחמה הזאת תקבל הד כפול ומכופל.

הגיע הזמן שהרוב השקט ישמיע את קולו ויתמוך בבעלים ולא ישאירו לבד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוראל ברנס

    הכתב שונא לה פמיליה ולא אבוקטייבי מונע על ידי חוגג אז אין טעם לקרוא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר