עידן ורד, דן איינבינדר (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)
עידן ורד, דן איינבינדר (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)

דעה | זה צובט, ועדיין: הפרידה מורד הכרחית. נקווה רק שלא ילך להפועל תל אביב

גם זמנו של הקפטן הגיע ואמנם מדובר בפרידה עם צביטה בלב, אבל היא תעשה טוב לשני הצדדים. אני רק מקווה שהיעד הבא שלו לא יהיה האדומים מתל אביב, כי את זה האוהדים יתקשו לקבל

פורסם בתאריך: 9.6.21 22:06

הפרידה של עידן ורד מבית״ר ירושלים כואבת. היא כואבת לקהל שמאז ומתמיד אהב את הכוכב הצנוע. כואבת לבית״ר, שתצטרך למצוא מנהיג חדש (מישהו אמר אביאל זרגרי?), וכואבת ודאי גם לוורד עצמו, שעוזב בית חם ויגיע למקום חדש בו יצטרך להוכיח את עצמו. אבל במבחן הזמן, הפרידה תעשה רק טוב לכל הצדדים המעורבים.

ורד נורא רצה להצליח בבית״ר, אבל החולשה הכללית שמסביב, חילופי המאמנים התכופים, וגם הפציעות, מנעו ממנו להגשים את החלום. לוורד זכויות רבות בהיסטוריה של בית״ר, ועל כך היא תצטרך למצוא את המקום והזמן להודות לו, בטקס מכובד, ובתפקיד בצוות המקצועי כאשר יפרוש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכל מקרה, בבית וגן יתגעגעו אליו. הכריזמה שלו נבנתה עם השנים. הבחור הביישן שהגיע מהמרכז, התחבר מיד לרוח הירושלמית. עם הזמן, הוא הלך ונפתח והפך למנהיג של בית״ר. הדומיננטיות שלו מזערה נזקים מחוץ למגרש, אבל בתוכו – גם הוא לא הושיע.

האווירה השלילית שרודפת את הקבוצה וחוסר ההצלחה מאז הגיע משה חוגג למועדון, הדביקו את תווית הכישלון גם על ורד עצמו.

לכן, אני חושב שגם הוא צריך את הפרידה הזו. ורד יוכל לפרוח בקבוצה כמו הפועל באר שבע, ועם כל הצער – גם בהפועל תל אביב אני רואה אותו מצליח, על המשבצת של עמרי אלטמן שאמור לעזוב. כאוהד בית״ר יהיה לי קשה מאוד לראות אותו עובר למדים של היריבה האדומה, אבל הלהט של האחים ניסנוב כלפי אקסים של בית״ר (ע״ע החתמת איינבינדר) ואולי גם תחושת האכזבה שלו מההנהלה, עוד עלולים לגרום לו לבצע מהלך מפתיע ושובר לב שכזה.

מעבר להפועל תל אביב מקצועית יכול להיות מעניין, אך ייתפס בקרב הקהל של בית״ר כבגידה לכל דבר.

זה לא מקרה איינבינדר – חברו הטוב –  שנודה והוחרם, ועריקתו למחנה היריבה עוד עברה יחסית בשקט, כשעונת קורונה נטולת קהל ברקע.

ורד יהפוך לאבוקסיס החדש, ויאבד את אהבת הקהל הבית״רי – אך בינינו? ספק אם פרמטר זה עוד משחק תפקיד בימינו.  מרבית השחקנים חושבים קודם כל על חשבון הבנק העכשווי ורק אחר כך על ההשלכות העתידיות של מהלך כזה או אחר.

ונחזור לוורד – בצעירותו הוא נבחר לתגלית העונה, ונחשב לדבר הבא בכדורגל הישראלי. אבל כמו בית״ר, הקריירה שלו קצת דעכה בשנים האחרונות. בשנתיים האחרונות הוא כבש 5 שערים בלבד, ומשבוע לשבוע התחדדה בי התובנה שוורד צריך רענון.

ורד היה שם בשביל בית״ר, ונתן את הכל בכל דקה. הוא כיבה שריפות בחדר ההלבשה, היה הגורם המרגיע שבין הקבוצה ליציע, אבל עם כל זה אני עדיין סבור שמקצועית הוא כבר לא שווה הרכב ראשון, ופחות מהרכב – גם הוא עצמו לא רוצה.

זה הזמן לתת את המושכות למחליפים, ולהתחיל לקצור את הפירות משחקנים כמו יאנקוביץ' (היה מצוין בשורות מונטנגרו נגד נבחרת ישראל). פה להוסיף קשר דומיננטי שיגיע במקום עלי מוחמד, ויחד עם הכוכב העולה והצעיר אביאל זרגרי, לפחות חוליית הקישור של בית״ר תהיה איכותית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר