משה חוגג, איציק קורנפיין (צילומים: אורן בן חקון, יח"צ)
משה חוגג, איציק קורנפיין (צילומים: אורן בן חקון, יח"צ)

דעה | הירידה בתקציב – ביטוי לכך שבית"ר גדולה על חוגג

הדשדוש התקציבי והירידה הצפויה בהשקעת הבעלים, מעידה שלחוגג אין את האמצעים הדרושים להחזיק את בית"ר. במצב כזה כבר עדיף קבוצה ללא בעלים שתחייה מההכנסות הטבעיות ממש כמו בימי איציק קורנפיין

פורסם בתאריך: 16.6.21 23:58

בשבוע שעבר ציינתי בטור שלי שהיה זה מהלך נכון להחתים מאמן זר, אך יחד עם זאת, בהחתמה שכזו כמו ארווין קומאן צריך לתת למאמן החדש כלים כדי להצליח ואת זה לא נראה שיהיה לו. לצערי, המאמן ההולנדי כבר משלם מחיר על ההתנהלות של בית"ר בכך שהוא לא יכול כרגע לנחות בארץ בגלל בירוקרטיה כזו או אחרת וצריך להתחיל את ההכנות מארצו. מביך עבור משה חוגג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אנחנו כבר עמוק בתוך עונת המלפפונים, ובית"ר עוד לא רשמה שום החתמה. נכון שלא כל הקבוצות החתימו שחקנים, אבל אצל השאר, במיוחד אצל מועדוני הצמרת, יש לפחות בסיס רחב, עמוק ואיכותי של סגל. קחו למשל את הפועל באר שבע. הקבוצה של אלונה ברקת, בניגוד לבית"ר, פעילה מאוד ומראה בכל כוחה שהיא רוצה להתמודד בשנה הבאה על כל התארים, בשונה מהקבוצה מבית וגן שנראה שמתנהלת כמו מ.ס אשדוד וקרית שמונה, כלומר קבוצה עם תקציב בינוני ומטה ומטרות בהתאם.

מרגיש לי שחוגג לא יודע בעצמו מה הוא רוצה מבית"ר וכנראה לא רוצה אותה. כבר כתבתי בעבר, שאיתו הקבוצה לא תגיע לתארים וזה מתחדד ככל שהזמן עובר. רוב הקהל איבד את האמון בבעלים ומסתפק במועט  – בעיקר במילים הגבוהות שחוגג משתמש בהן כדי "לקנות את הקהל". רוב האוהדים לפי תחושתי מהרשתות החברתיות, מאסו גם בזה ומבינים שאין עתיד עם חוגג. יש אמנם אוהדים שעוד תומכים בו, אבל הם מעטים. מבחינתי, הוא לא שונה בהרבה מאלי טביב, אולי רק בסגנון הדיבור היפה והמוקפד יותר מהבעלים הקודמים, אבל פה זה מסתיים. בשאר הם דומים. שום אסטרטגיה, שום מחשבה, רק שליפות ומה שיוצא יוצא. לטביב יצא יותר טוב.

לפעמים אני תוהה למה בית"ר צריכה בעל בית? אפשר להסתדר גם עם הכנסות טבעיות, ללא בעלים ולהגיע לפלייאוף העליון כמו בתקופת איציק קורנפיין שעשה את זה בצורה טובה בשנת 2011, כאשר בית"ר הייתה לקבוצת צמרת. אם כך חוגג מתנהל  – אפשר להסתדר לבד.

אני חושב שבתוכו, חוגג מבין שהבעלות על בית"ר גדולה עליו. כנראה שאין לו את האמצעים הכלכליים והכיס שלו מתחיל להצטמצם ולא הבין את כמות הכסף שדרושה כדי להחזיק קבוצת כדורגל בסדר גודל של בית"ר. עידן חוגג צריך להסתיים והבעלים הנוכחי צריך לפנות את המקום למישהו אחר – וכן, יהיה אחד כזה אחר, גם אם אחרים יגידו שאין. תמיד היה לבית"ר.

סאגת עידן ורד והשחרור המביש שלו גרמה לי להבין שבעלי בית"ר פשוט לא מבין את רוח המועדון. יש דברים שחשובים מתוצאה, כמו השארת סמל כמו ורד במועדון. קפטן כמותו הוא הדבר שבית"ר צריכה – מנהיג, סמל למופת, שחקן נשמה חיובי. חוגג מנותק לחלוטין – כי לא כך מתנהגים לשחקן שבית"ר זורמת בעורקיו. נכון שהמספרים של ורד לא היו טובים, אבל את הלב והנשמה הוא תמיד השאיר על המגרש.

לצערי, אין לי בשורות טובות לאוהדים, צפויה עונה קשה ועוד יותר גרועה מהקודמת. לא רואה עתיד למועדון. תקופה עצובה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר