משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | עידן חוגג בבית"ר צריך להסתיים: זה עדיף לכולם

חוסר ההשקעה של חוגג יגבה מחיר כבד: הקהל ידיר רגליו מהמגרשים, הקבוצה החלשה שנבנית לא תגיע לשום מקום, למועדון לא יישארו נכסים משמעותיים, ובני הנוער בעיר יעדיפו את הפועל ירושלים

פורסם בתאריך: 30.6.21 16:56

הקו שלי היה מאוד ברור בשבועות האחרונים: עידן משה חוגג צריך להסתיים. זה יהיה טוב לשני הצדדים. אפשר לראות שלבעלי בית"ר נמאס וגם לקהל מתחיל להימאס. אין מנוס מפרידה.

חוגג מראה סימני עייפות או ייאוש או סתם חוסר החלטיות, שמלמד בעיקר שהוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו או מבית"ר. ככה קשה להתנהל.

איבדתי את האמון בו וכמוני יש אוהדים רבים, והרשתות החברתיות רועשות וגועשות ועוסקות בכך הרבה, זאת במקום שעונת המלפפונים תעסוק בשחקני רכש יוקרתיים כאלה ואחרים. שחוגג לא יתפלא שהקהל פשוט לא יגיע למגרשים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

חוגג מתנהל באופן קפריזי, בית"ר לא זקוקה לבעלים כזה. היא צריכה בעלים חדש, רב חובל שינווט את הספינה בשקט ובצורה מסודרת עם דרך ברורה. המועדון מבית וגן הוא אולי הכי רועש בליגה, כזה שכל בעיה הופכת בו לצרה גדולה ובגלל שמידת הפרופורציה לא קיימת במועדון, בית"ר צריכה יותר מכל איש אחראי, שקט, אחד שיודע מה הוא רוצה מעצמו. לצערי, אין לנו כזה.

מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא נגד חוגג ואף תמכתי בו בתחילת דרכו, ולמעשה עד לא מזמן. לא כל מי שמתנגד לבעלים הוא מארגון כזה או אחר שלא אוהב אותו. הוא פשוט איבד את הדרך שאותה למעשה אף פעם לא מצא, אבל כל עוד השקיע בבית"ר וניסה להחתים שחקנים טובים ולעשות קבוצה טובה תמכתי בו – כיום הוא פשוט הפך את בית"ר לקבוצה שכל שחקן בינוני ומטה יכול להגיע אליה, כאילו מדובר בקבוצת תחתית. אין לי דבר נגד עמית כהן, הרכש הראשון מבני יהודה, אבל העובדה שבעבר שחקן היה צריך לעשות הרבה כדי ללבוש את המדים הצהובים והיום פשוט להיות "מוכשר" או פוטנציאל", הפכה את בית"ר למועדון פחות גדול משמעותית ממה שהוא. למעשה, הגעה לפלייאוף העליון תהיה בגדר נס או הישג "מרשים". כרגע, המיקום הריאלי של הקבוצה הוא במרכז טבלה ומטה.

אני מסתכל על מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש בקנאה רבה, שהן מחפשות להחתים כל שחקן טוב בשוק ואילו הקבוצה שלי מחפשת שחקנים במחירים זולים של שוק.

חוגג פוגע בעתיד של בית"ר. הוא משאיר את הקבוצה ללא נכסים עתידיים. אם פתאום יתחשק לו לעשות קבוצה טובה הוא יצטרך לבנות מאפס ואז להוציא כספים רבים יותר. כך גם לגבי בעלים אחר שיבוא אחריו – הוא כנראה יקבל קבוצה ללא שחקנים איכותיים והבניה מחדש תעלה לו לא מעט.

לבעלי בית"ר יש כוונות טובות לגבי מחלקת הנוער, אבל בשורה התחתונה גם שם הוא נוחל אכזבה.

לא מספיק שפרט לאביאל זרגרי מחלקת הנוער לא העלתה אף שחקן משמעותי לסגל הבוגרים, יש גם שינוי מגמה מדאיג מצד שחקנים בעיר ומהסביבה המעדיפים את הפועל ירושלים על פני בית"ר. אל תתפלאו אם גם בטבלה האדומים יהיו לפני בית"ר.

ב-4 באוגוסט תגיע ברצלונה הגדולה למשחק ראווה נגד בית"ר באצטדיון טדי. את הצהובים שחורים יחזקו כנראה שחקנים מתוך הליגה. כן, מתוך הליגה. זה מספר את כל הסיפור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. פאבלו

    גיא אדרי!!!
    חשבת לרגע שזו שירת הברבור של משה חוגג???
    דעתי היא וזו רק דעתי, שמשה חוגג מנסה להשתחרר מההשקעות והרכישות שעשה, שעליהן עדיין חייב בתשלומים למועדונים כאלו ואחרים, בכדי שיוכל להוציא את המועדון למכירה במצב יותר נוח לרוכש הבא (באם יבוא כזה).
    אין סיכוי שרוכש/ים יקחו את המועדון מידי חוגג כשעדיין חייב כספים רבים למועדונים אחרים.
    זו דעתי מדוע יש מכירות ואין רכישות ״גדולות״.
    ראה ערך זמני החוזים.
    מאמן לשנה
    עמית כהן (השאלה) לשנה.
    זה אומר משהו….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר