משה חוגג, טל כחילה (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)
משה חוגג, טל כחילה (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)

דעה | יש סקאוט – אבל הנה הצעה שלא מצריכה מאתר כשרונות

חוגג אומנם מינה סקאוטר צעיר למועדון, אבל ללא קשר לתפקיד החדש - הוא צריך לחזק את הזהות הבית"רית הדהויה עם החזרת דוד קלטינס וטל כחילה למועדון  

פורסם בתאריך: 8.7.21 01:31

עולם הכדורגל הרים גבה השבוע כשידיעה על מינוי סקאוט בן 18 – אוראל פרטוק, כבשה את הכותרת הראשית באחד משני אתרי הספורט הגדולים בישראל.

״מי שמע?״ זעק הכתב הכוחני, המחוספס והמקושר – ותהה כיצד  בחור צעיר כל כך מונה למנהל מחלקת הסקאוטינג של מועדון כמו בית״ר.

הידיעה הזו מהולה בצביעות, בחוסר רגישות אבל בעיקר בחוסר מקצועיות, שכן יש כבר תקדימים בעולם לאנשי מקצוע שהחלו את דרכם בגיל צעיר מאוד, אבל ברור שהיא לא הייתה יוצאת אילו לא היה מדובר בבית״ר.

ואולי מדובר בסך הכל בסגירת חשבון של הכתב עם המועדון, כפי שנרמז בכמה פוסטים שעלו לאחר מכן? אל תהיו תמימים – התנהלות כזו קובעת את סדר היום התקשורתי שלנו מבלי שאנחנו בכלל מודעים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אבל עד שהסטנדרטיים ישתנו, בית״ר צריכה להתרכז בעצמה, ואם בסקאוטינג עסקינן מוטב שיתמקדו בהבאת שחקני רכש מתאימים בהקדם, שכן הזמן לא משחק לטובת בית״ר.

בואו נהיה ריאליים, לא על זה אני חולם בלילות, ולא זה מה שישנה את פניה של בית״ר – אבל אני רק רוצה להזכיר שטל כחילה עזב את הפועל חדרה, ובעונה האחרונה שנתנו לו הזדמנות אמיתית להוביל את ההגנה של בית״ר הוא היה מצוין. כחילה מביא ערך מוסף – נשמה גדולה, שבאה לידי ביטוי בהצלות מהקו במספרים של שערים לחלוץ. העזיבה שלו כשלעצמה הייתה עוול אחד גדול, ולא מאוחר לתקן. הוא אולי לא בלם גדול, אבל בהחלט ראוי לחזור לבית וגן ולהילחם על מקומו ברוטציה.

בשאיפה, ליד דגני הייתי רוצה לראות בלם זר ואיכותי, אבל טל כחילה, כמחליף יחד עם זהבי, יספק לבית״ר עומק שדרוש בעונה ארוכה ומתישה בחלק האחורי. בן חיים כבר לא פתרון ריאלי, ואולי לא צריך לחפש רחוק כשהפתרון מונח ממש על כף היד.

גם חזרה של דוד קלטינס לקישור המשווע לחיזוק, היא צעד מבורך. השאלה אם כלכלית משה חוגג בכלל מכוון לכיוון הזה. קאמבק של הנער ממבשרת היה עושה טוב לכל הצדדים, לקהל המיואש, לזהות המדשדשת, לבית״ר ולקלטינס עצמו, אבל אני לא בטוח אם השם שלו מתנוסס בין השמות במחברת של קומאן – אולי הקיץ יביא התפתחויות גם לגביו.

תחילת העונה עוד רחוקה, אבל אין ספק שזו צריכה להיות העונה של אביאל זרגרי. הקשר הצעיר מוכיח בגרות ועומד בכל מבחן רציני שעומד בפניו בינתיים, אבל ברור שזו רק ההתחלה. בית״ר חייבת להנחית קשר אחורי אמיתי, אחרת היא תהיה עסוקה בעיקר בלרדוף אחרי היריבות, וזרגרי עם כל הכישרון שלו, פשוט יילך לאיבוד במשימות הגנתיות, ולא יביא לידי ביטוי את היכולת ההתקפית שלו.

כמוהו גם ינקוביץ', מתאוסיניו, אוחנה, וכל מי שאמורים להפוך את העונה הזו של בית״ר, למשהו הרבה יותר אופטימי וטוב מהזוועה שראינו בעונה שעברה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר