משה חוגג, ארווין קומאן (צילום: יונתן בלום, hussein sayed ap)
משה חוגג, ארווין קומאן (צילום: יונתן בלום, hussein sayed ap)

דעה | הסגל של קומאן נחמד – וזו ממש לא מחמאה לבית”ר

בית”ר נסעה למחנה האימון באוסטריה עם סגל בינוני ולא הרשימה - גם הרכש שבוצע עד כה לא נראה מבטיח מדי ומעלה הרבה סימני שאלה ודאגה רבה להמשך. בקצב הזה, עוד נפסיד את הדרבי הראשון בעוד שבוע בגביע הטוטו

פורסם בתאריך: 25.7.21 07:20

בשבוע שעבר נסעה בית”ר למחנה האימונים המסורתי שהפעם התקיים באוסטריה. לצערי הרב שוב נוכחנו לראות שאין חיזוק מרשים לקראת העונה החדשה. בדרך כלל, מטרת היציאה למחנה האימון מלבד גיבוש השחקנים וחיזוק הפן החברתי, היא לבדוק מערכים, הרכבים פוטנציאליים וציוותים שונים של שחקנים, אלה עם אלה. בקיצור, לבדוק טקטית את הקבוצה ולחבר אותה מקצועית.

הסגל שיצא למחנה האימון של בית”ר הוא מהחלשים שראיתי בשנים האחרונות, גם בהשוואה לעונה הראשונה של אלי טביב כבעלי המועדון – אז נחתו למבחנים זרים למקצוע כמו אנדריי מולמו ואייס קרים (טריוויה למתקדמים למי שזוכר).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

כיום בבית”ר אין כמעט נכסים, כלומר שחקנים ששווים למועדון אופציית מכירה עתידית או שחקנים איכותיים שיכולים לתרום לקבוצה מבחינה מקצועית בצורה משמעותית. היחידים מבחינתי שעונים להגדרה הם: אביאל זרגרי, מרקו יאנקוביץ’, איתמר ניצן וירדן שועה. בשלישי האחרון חתם החלוץ הגנאי ריצ'מונד בואצ'י בלא מעט כסף. הרזומה מרשים, אך לא ברור מה הוא מסוגל לתת אחרי שבנתיים האחרונות בקושי פגע. בכסף הגדול שהושקע בו ובאדווין גיאסי אפשר היה ללכת על בטוח ולהחתים את איתי שכטר ודור מיכה. החלק ההתקפי  נראה על פניו לא יותר מנחמד וזו לא מחמאה גדולה כפי שאפשר להבין. נקודת אור שבכל זאת מצאתי ממחנה האימונים שהתחיל בשני הפסדים לקבוצה הרוסית ולקבוצה ההונגרית: נדמה שהשחקנים תחת המאמן ההולנדי ארווין קומאן נראים יותר מחויבים ומלאי תשוקה, אך חסרי יכולת. כנראה שבאין כישרון מה שנשאר לתת זה לחימה.

באימוני הקבוצה ועוד קודם לכן התרשם קומאן ממיכאל אוחנה והיה מוכן לתת לו תפקיד מרכזי בקבוצה ואת המפתחות להובלתה. אני חושב שלאור פציעותיו של אוחנה יהיה זה הישג אם הקואץ’ ההולנדי יצליח לסחוט מהטאלנט דקות איכותיות באופן עקבי. עושה רושם שהשקעתו של חוגג באוחנה היא הפסד כלכלי ומקצועי גדול. אני אוהב מאוד את אוחנה, אך אני לא רואה אותו מצליח להוביל את בית”ר העונה.

הסגל של הצהובים שחורים הוא כאמור לא יותר מנחמד ויש בו לא מעט חורים. כך למשל אין בלם בכיר נוסף לצידו של אוראל דגני, כשגם מגן ימני איכותי אין בנמצא. גם הצד השמאלי של ההגנה לא חף  מאיכות בינונית: את המשבצת ממלא מקסים גרצ’קין שחזר מהשאלה והוא לא בדיוק הפתרון לעמדה. עלי מוחמד עזב ובמקומו לא הגיע אף אחד. חסר להרכב של קומאן קשר אחורי לצד אביאל זרגרי הצעיר והמוכשר

חוסר האיזון בין ההתקפה להגנה ממשיך להתקיים גם השנה עם הגנה שלא השתנתה כמעט מהעונה החולפת והתקפה שמוטלת בספק, בטח אחרי שמלך השערים שלה אלירן עטר שוחרר.

. החסרונות המקצועיים והרכש התמוה, מראים כי חוגג לא לומד מטעויות ולא הולך על השחקנים הנכונים. חבל מאוד.

בעוד שבוע יתקיים הדרבי בגביע הטוטו ואם בית”ר תפסיד ליריבה העירונית, אפשר יהיה להכריז על הגמוניה חדשה בעיר ואנחנו האוהדים נהיה אדומים מבושה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר