משה חוגג, אוהדי בית"ר (אורן בן חקון, ניר קידר)
משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

דעה | הוציא את האוויר מהמפרשים: ההתרגשות שנעלמה בעידן חוגג

המתחים החוזרים בין משה חוגג לאוהדים הביאו לירידה ברף ההתרגשות ובחגיגות המסורתיות שהתחילו עוד בכביש בגין לפני תחילת העונה. בראשון, רוני לוי מגיע עם הפועל ב”ש לנקום את פיטוריו ונותר לקוות שלא נתבזה

פורסם בתאריך: 25.8.21 16:48

זו היתה אמורה להיות אווירת חג בדיוק כפי שאנחנו מתכוננים אליה בכל שנה. פרפרים בבטן, ציפייה בלתי מוסברת, לילות ללא שינה, עצבים בכל הגוף. התחושה הבלתי מוסברת שבה אנחנו האוהדים מחכים להגיע למגרש  דרך הפקקים של מנהרת בגין עמוסת הרכבים בתוספת צפירות מחרישות אוזניים כמו שרק אוהדי בית”ר יודעים. הצעיפים בצבעי הצהוב-שחור מתנוססים מצידי החלונות ושירי האוהדים  כמו זה של ג’קי מייקה נשמעים דרך החלונות החצי פתוחים “אני אוהב אותך בית”ר” או של אבי ביטר “אני רואה צהוב רק בעיניים” וכמובן השיר של לי פישמן “בית”ר הדגל של המדינה”. זר לא יבין זאת. תחושה באוויר של התרגשות רבה שמסמרות את השיער בגוף. בעבר, לפני כל תחילת עונה אלו התחושות שאפפו את האוהדים רגעים לפני שריקת הפתיחה. לצערי, בעידן של משה חוגג הרגש נעלם, ההתלהבות פחתה ובא לי שהעונה תיגמר עוד לפני שהחלה. לא האמנתי שאגיד את זה. הנה אמרתי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


המלחמה של הבעלים בחלק מהקהל והאנרגיות הלא טובות שזה יוצר, משפיעות על כל אחד במשפחת בית”ר. במשפחה יש ריבים, אבל בסוף תמיד כולם מתאחדים למען  המטרה העיקרית – הצלחת הקבוצה.

ביום ראשון תיפתח העונה ובית”ר תפגוש את הפועל באר שבע. בימים כתיקונם משחק פתיחת עונה שכזה הוא חגיגה לאוהדים ביציעים. אני מקווה  ששיחת הריכוך שנערכה בתחילת השבוע עם אוהדי הקבוצה תוריד את גובה הלהבות, כך שאולי הפעם ארגוני האוהדים ובעלי הקבוצה יצאו לדרך חדשה. בית”ר בלי הקהל שלה היא כמו אדם ללא מיתרי קול.

מי שעבורו זו תהיה סגירת חשבון הוא מאמן הפועל באר שבע רוני לוי, שיגיע לטדי לראשונה מאז עזב בטריקת דלת את המועדון. הוא מגיע עם הראש למעלה כשהוא יודע שיש לו קבוצה איכותית ביד ובעיקר ירצה לנצח את קבוצתו לשעבר ולצאת עם נקמה מתוקה על חשבונו של חוגג.

מקצועית, הקבוצה מבירת הנגב עולה בכמה דרגות על זו של ארווין קומאן, כשהסגל שלה מעוטר בכוכבים ובשמות נוצצים. לקבוצה של רוני לוי יש חלק התקפי נפלא שכולל את יוג’ין אנסה המהיר, שגיב יחזקאל המוכשר, דור מיכה היצירתי ואת החלוצים איתי שכטר ואלטון אקולטסה.

מנגד, הגנת בית”ר מועדת לפורענות ויכולה להתפרק ברגע אחד. אני מודאג מאוד מכך שבית”ר עלולה להתבזות כבר במשחק הראשון של העונה. ההכנה לעונה הייתה רעה מאוד ואני לא מאמין שבתוך מספר ניתן לשנות דברים. בית”ר צריכה לשחק באופן מבוקר ולסגור את המשחק ככל שניתן, לצאת למתפרצות דרך ניצול יתרון המהירות של אדווין ג’אסי המהיר והיכולת הטכנית של ניב זריהן. אני לא יודע באיזה מצב גופני נמצא ריצ’מונד בואצ’י, אבל זו ההזדמנות שלו להראות ניצוצות של כדורגל ולנסות להסיר חלודה ועל הדרך לגנוב איזה שער.

השבוע שאלתי בעמוד הפייסבוק הפרטי שלי בפרויקט לרגל פתיחת העונה “מי יהיה המאמן הראשון שישלם את המחיר?”. רוב העונים טענו כי קומאן ישלם ראשון את המחיר. כנראה כולם יודעים מה יוליד יום. ימים יגידו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רמה נמוכה של פרשנות

    "רוני לוי בא לנקום" , "אין חגיגות" אולי תגיד משהו על כדורגל שאינו סתמי . איפה נקודת חולשה, היכן יש פוטנציאל , מה המצב של הכושר הגופני , כמה עמוק הספסל, עם איזה הגנה וכמה בלמים לעלות מול באר שבע. בקיצור רמת הכיסוי התקשורתי של ביתר מאוד נמוכה כי כל האנרגיה זה חוגג, אוחנה, לה פמיליה. היה אותו דבר גם אצל בעלים קודמים. העיתונאים שמכסים את ביתר הם חלק מבעיה והם תורמים לסדר היום העקום והלא מקצועי של ביתר. כמו אוחנה הם מתפרנסים מזה.
    אדרי אתה לא במקצוע הנכון .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר