אוהדי בית"ר, שחקני הפועל חוגגים (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)
אוהדי בית"ר, שחקני הפועל חוגגים (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)

דעה | מהפכת הפועלים: זה לא עוד דרבי – הקרב על העיר מתחיל

הדרבי ההיסטורי שחוזר אחרי 21 שנה הוא לא עוד משחק. אנחנו, האדומים, רוצים לחזור ולשלוט בעיר, לנצח את הצהובים שלגלגו עלינו במשך שנים ולהראות להם שהפועל חזרה ובגדול

פורסם בתאריך: 8.9.21 22:33

הדבר האמיתי קורה. ביום שני הקרוב, אחרי 21 שנים, נזכה שוב לראות את משחק הדרבי לו חיכינו. הפעם לא מדובר בדרבי של גביע הטוטו שעם כל הכבוד הוא לא יותר מעוגת גבינה פרווה, הפעם זה דרבי אמיתי במשחק ליגה מלא אמוציות על הרבה מעוד נצחון. יותר דומה לחתיכת סטייק פילה (מדיום רייר) שמונח על השולחן ורק מי שילחם עליו יזכה בו. והשני? הוא ישאר רעב ומתוסכל.

אין שום הנחות בדרבי הזה, אנחנו לא באים קטנים בשביל לצאת גדולים אלא באים גדולים בשביל לצאת ענקיים.

יש לי באופן אישי הרבה כבוד לבית”ר ירושלים היא מועדון גדול, אולי הגדול במדינה, אבל אין לי שום אהבה או סימפטיה למצבה העכשווי או בכלל.

אנחנו הפועל ירושלים ואנחנו באים למשחק בלי שום  רגשות נחיתות. אם ננצח, נחגוג ונשמח עד הדרבי הבא, ואם חלילה נפסיד נהיה אבלים וחפויי ראש. אין תירוצים ואין הנחות, כל שחקן אצלנו יגיע במוטיבציית שיא וכך גם כל שחקן של בית”ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הדרבי לא קשור לליגה ואני מכיר רבים וטובים שמעדיפים נצחון בדרבי על מקום בפלייאוף העליון ואף יותר מכך. לנו, אוהדי הפועל, זה חלום, שרק לפני שלוש עונות איש לא האמין שיכול להתגשם, ואילו

לכם אוהדי בית”ר זה יכול להיות הסיוט הגדול ביותר: הקבוצה הקטנה, החלשה, הלא קיימת כפי שהיטיבו להגיד לא פעם האוהדים הצהובים, מגיעה ביום שני כדי לקחת בעלות על העיר עד הדרבי הבא. הגמוניה קוראים לזה. קבוצה שאתם, אוהדי בית”ר, ממשיכים לזלזל בה ובאוהדיה בלי לעצור ולחשוב כמה אוהדים היו היום לכם אם זו הייתה מתפצלת ומבלה עשרים שנה בליגות נמוכות במשחקים מול קבוצות לא רלוונטיות.

תקראו לנו “אוהדי הצלחות” או איך שתרצו, אבל אנחנו לא כאלה. אני קורא לכל מי שמחשיב את עצמו אוהד כדורגל ירושלמי, להגיע למשחק. אם אתה לא שם אתה לא קיים.

אמנם המשטרה אילצה אותנו לוותר על היציע המזרחי ולתת לבית”ר את יתרון הביתיות, שזה כשלעצמו בושה וכלימה של משטרת ישראל שלא מסוגלת להשתלט על אוהדי בית”ר, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר גם ביציע. אנחנו נמלא את היציע המערבי באלפי אדומים גאים וניתן תצוגת עידוד ששנים לא נראתה אצלנו. דגלים מכל הסוגים והמינים ובתוכם גם דגלי ישראל, שיש אוהדי בית”ר המשוכנעים שיש להם בעלות עליו, בדיוק כמו שהיו ביציעים שלנו בשנות ה-80' וה-90' ועכשיו חזרו ביחד עם דגלי הסובלנות והפתיחות שאנחנו כקהל מתגאים בהם. ביחד נעודד את השחקנים האדומים שלנו שבאים מכל הדתות והגזעים.

לפי מה שאני קורא ברשתות החברתיות, גם אוהדי בית”ר בטירוף ומתכוננים להצגה משלהם, כך שיהיה שמח באיצטדיון טדי. זה משחק על גאווה וכבוד הרבה יותר מאשר על סתם שלוש נקודות. זה משחק שחיכינו לו שנים רבות ואנחנו לא מתכוונים לוותר.

תתכוננו יא בית”רים – אנחנו פה להישאר ואנחנו פה לנצח וביום שני אנחנו מתחילים את המהפכה.

יאללה הפועל  מ ל ח מ ה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. האחים מוצי ואלי

    מה זו הזחיחות הזו והסגנון המתלהם של ילד בן 14 . אם היה גם קצת שכל לא הייתם מוציאים למכירה 13,000 כרטיסים לאוהדי ביתר ולה פמיליה והופכים את זה למשחק בית של ביתר .
    הפועל עלולה לרדת בסוף השנה כי הענווה אבדה לקבוצה מלבד זיו אריה. מול נוף הגליל לא הפועל לא הגיעו יותר מפעם אחת למסגרת בכדור חלש שבלילתי הוציא עם הראש.
    בשביל מה עשינו את כל הדרך הזו אם בסוף מפתחים מנטליות ושיח מתלהם וילדותי כמו של אוהדי ביתר . הטור הזה לא מוסיף לך כבוד. יתכן מאוד שאתה איש עסקים טוב . עיתונאי ספורט או פרשן את לא . אז בבקשה להרגיע . לחזור לענווה ולא להתלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר