ירדן שועה, קמסו מארה (צילום: אורן בן חקון)
ירדן שועה, קמסו מארה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | הזיז את הסלע מהדרך: ירדן שועה פורח

החלוץ שהגיע בכל תרועה והיה עסוק בהכל חוץ מכדורגל, פורח תחת ארווין קומאן ונראה כמו המושיע של בית"ר. קאמסו מארה לעומתו, זקוק באופן נואש לתמיכה עקבית מהאוהדים כדי לפרוץ

פורסם בתאריך: 11.11.21 12:14

מסופר על מלך שהחליט לבדוק את התנהגות נתיני הממלכה, הוא ציווה את אנשיו להניח סלע באמצע הכביש. לאחר זמן מה הוא התחבא בין השיחים והתבונן האם מישהו יזיז את הסלע מהדרך. כמה מהסוחרים ובעלי החצר העשירים ביותר של המלך עברו במקום ופשוט הסתובבו סביבו ולא התייחסו אל הסלע. אנשים רבים האשימו את המלך בכך שהוא לא מנקה את הכבישים, אך איש מהם לא עשה דבר בכדי להסיר את האבן מהדרך.


יום אחד, איכר הגיע עם סל ירקות. כשהוא התקרב אל הסלע, הניח את נטלו וניסה לדחוק את האבן מהדרך. לאחר דחיפה ומאמץ רב, הוא סוף סוף הצליח להזיז את הסלע. לאחר שהאיכר חזר לאסוף את סל ירקותיו, הבחין בארנק שוכב על הכביש בו היה הסלע מונח בדיוק. הארנק הכיל מטבעות זהב רבים ופתקיו של המלך מסבירים כי הזהב נועד לאדם שהסיר את הסלע מהכביש.

ירדן שועה הגיע לבית”ר ירושלים בקול תרועה רמה, היה פה משהו מעבר לעוד שחקן לסגל. בזמנו, חוגג רצה לאותת לקהל – אנחנו נשים יד על מי שטוב. הצהרת כוונות. מאז ראה שועה עליות ובעיקר ירידות והצליח בזמן קצר להנציח בתקופה הזאת סטיגמה שדבקה בו למרות גילו הצעיר. שועה סוחב על גבו את התואר של השחקן הישראלי הבעייתי התורן של ליגת העל. בכל דור שחקנים יש כזה, שחקן עם פונטציאל ענק אבל מימוש קטן, שחקן שהצליח למקד את כל העניים עליו בגלל כשרון יוצא דופן אך ברגע האמת בועט בדלי.

נדמה היה שהסיפור של שועה ימשיך באותה המגמה עד לסוף המר, אבל כנראה שהחיבור של אישיות זרה, לא מקומית עם שחקן ישראלי יכולה לעשות רק טוב לשחקן. אני לא יודע איך תקופתו של קומאן תיזכר בדברי הימים של בית”ר, אבל נראה שהוא הצליח להזיז את הסלע מדרכו שD7 שועה.

ירדן שועה של המחזורים האחרונים הוא שחקן אחר, כזה שהפנים שחבל לו להיות הפספוס הגדול הבא, הוא נראה רציני, מרוכז ובעיקר נחוש להצליח – והמספרים בהתאם. זה לא רק השערים, ז ו התנועה הבלתי פוסקת, הלחץ על הבלמים, שפת הגוף והרצון להצליח, שגואה מיום ליום, אם ימשיך ככה, השמיים הם הגבול ואף סלע לא יעצור אותו.

שחקן אחר שמשווע שמישהו יעזור לו להזיז את הסלע מהדרך הוא קמסו מארה, שחקן שבמציאות הנוכחית ולאור המצב מכריחים אותנו לעסוק במוצאו, מוסלמי מבטן ולידה, הנה אמרנו את זה.

יכול להיות שביום מן הימים נגלה שמדובר במרגל שכל רצונו היה לגנוב סודות מדינה מחדר ההלבשה של מאיר הרוש, אבל כמו שזה נראה, מדובר בשחקן עם תשוקת משחק גדולה, שחקן שהגיע מתוך אהבה אמתית למשחק ורצון להוכיח שלפני המוצא יש בנאדם.

מארה זוכה לקבלת פנים צוננת מחלקים קטנים מאוד בקהל (אין טעם להכליל ולפלג) ומצד שני מקבל תמיכה גדולה משאר יושבי היציע. כדי שהסלע יזוז מדרכו של מארה הוא צריך בעיקר עזרה להתמקד בכדורגל ולא באיך לשאת על כתפיו (החבולות) את תולדות הסכסוך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר