משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ללא קשר למעצר – חוגג הוא הבעלים הגרוע ביותר שהיה לבית"ר

הנסיונות המביכים לחקות את אלונה ברקת כמו גם מכירת האשליות לאוהדים לצד כשלון מקצועי מהדהד, קובעים מבחינתי שמשה חוגג הוא הבעלים הגרוע ביותר שהיה לבית"ר. והמעצר? אולי הוא יזרז את העזיבה שלו

פורסם בתאריך: 25.11.21 09:42

בשבוע שעבר כולנו קיבלנו את הידיעה על מעצרו של משה חוגג, ואם נאמר את האמת – אף אחד לא נפל מהכסא. מזה תקופה די ארוכה שמו של חוגג נקשר בעניינים לא הכי כשרים לכאורה, כפי שנחשף במספר תחקירים שנערכו עליו בשנים האחרונות. בנוסף, הרבה פרסומים היו על תביעות כאלה ואחרות שהוגשו נגד חוגג ונסגרו לפני שהגיעו לבית המשפט.
אצלי זה קצת שונה. אצלי במשוואה יש גם גורם נעלם שמשנה את התמונה. אני קורא לו רגש. וככה, כל פעם שמישהו חדש מגיע לבית וגן אני מאמין שהוא בא
אני לא מכיר את עסקיו הפרטיים של חוגג ולא יודע מה תוליד החקירה הנוכחית, אני כן יודע, מניסיוני כאוהד בית"ר, שחוגג מזגזג בין הבטחות למציאות ויודע למכור חלומות. אני מקווה בשבילו שהחשדות יופרכו, אבל אם יש אמת במה שמפורסם בשבוע האחרון, ועל כך יכריע בית המשפט, אני מאחל לו שישב בכלא שנים ארוכות, או יותר גרוע – עד שקבוצת הכדורגל שהוא בנה תיקח תואר אמיתי.
כזכור, בדצמבר 2020 נחשף בתקשורת כי כערובה להלוואה שלקח חוגג הוא משכן את שחקני בית"ר ירושלים, משל היה מדובר בסחר עבדים לפני מאות שנים.
בעניין זה אני רק אומר, לעניות דעתי אין ממש ביקוש לאיברים הפנימיים של שחקני בית"ר בשוק השחור – את הריאות אף אחד לא רוצה כי נגמר להם האוויר בדקה 15, המוח לא חושב מהר מספיק על המגרש, והלב? אנחנו כבר יודעים שהיום בכדורגל הכסף מדבר, ולא הלב.
כעת עולה השאלה – מה תעשה הפרשה הנוכחית לבית"ר ירושלים? לי אין ספק שזה יעשה לבית"ר רק טוב. חוגג, כמו כל מהלך שלו, הוא ניסיון מביך לחקות את אלונה ברקת מינוס ההצלחות הספורטיביות.
ולעניין מכירת הקבוצה שמפומפם היטב בחודשים האחרונים – היחיד שהיה מספיק פראייר לקנות קבוצה ולא לקבל אותה חינם כמו כל בעל בית פה זה חוגג עצמ=D7.
אז למה אני חושב שרק טוב ייצא לבית"ר? כי עכשיו, כשהפרשה הזו מרחפת מעל ראשו, אולי הוא יוותר על בית"ר. ככה, בלי שום תמורה. ואז המועדון יוכל לצאת לדרך חדשה.
מכאן אני פונה לאחיי הבית"רים: הפרשה הזו היא לא ניצחון של הגזענים והאלימים ביציעים, הפסד של חוגג הוא הניצחון של כולנו. כל מי שהקבוצה הזאת חשובה לו וראה איך חוגג קוטף בהליכה את תואר "הבעלים הגרוע בתולדות בית"ר ירושלים", וזה לא שהמתחרים שלו עשו לו חיים קלים.
אוהד בית"ר הממוצע תקוע בין אדם שחשוד בעבירות קשות מאוד ומעל כל זה הוא בעל שיגעון גדלות לבין כמה חבר’ה אלימים שאבוי למי שלא יתיישר עם האג’נדה הקיצונית שלהם. ארגון לה פמיליה הכריז שחבריו יגיעו למשחק הבית נגד הפועל חדרה במוצ"ש, אני לא אומר להם לא לבוא, אבל המבחן יהיה האם יצליחו לשים את טובת הקבוצה מעל האדרת הארגון? האם יצליחו לעודד יותר מאשר יקללו את חוגג?
ולמען הסר ספק – אין לי שום רצון לראות את חוגג בכלא. אני רק לא רוצה לראות אותו יותר כבעל הבית של בית"ר.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר