יאנקוביץ' ומרה, יוסי מזרחי (צילומים: אורן בן חקון)
יאנקוביץ' ומרה, יוסי מזרחי (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אל תפחד כלל: ליוסי מזרחי אסור ליפול למלכודת המשחק ההגנתי

השיטה של שלושה בלמים לא הוכיחה את עצמה בתקופת ארווין קומאן, והמאמן החדש צריך ללמוד את הלקח ולשחק בשיטה התקפית, שמתאימה יותר לבית”ר. וגם - השחקנים שצריכים לעזוב בחלון ההעברות של ינואר

פורסם בתאריך: 16.12.21 22:34

יש לי המון הערכה ליוסי מזרחי. הוא אחד מהסמלים הגדולים ביותר בהיסטוריה של בית"ר ירושלים וההירתמות שלו בכדי להציל את המועדון היא מדהימה. יחד עם זאת, יוסי חייב להבין שדרך משחק פחדני ונסוג לא נוכל לשרוד בליגת העל.
אני לא מבין מדוע בית"ר שיחקה מול מכבי חיפה עם שלושה בלמים. הרי המאמן החדש כבר ראה שהמערך הזה לא מתאים לבית”ר. בכל משחק שבית”ר שיחקה כך, היא נסוגה לאחור ופחדה לצאת קדימה. בסמי עופר הפחד ניכר על שחקני בית”ר, כשהחשש לצאת קדימה גרם לשחקני חיפה ללחוץ את בית”ר בחצי שלה ולגרום לה להראות רע מאוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כולנו, כולל יוסי מזרחי, ראינו את קומאן מתעקש על מערך המערך המדובר, שכאמור לא מתאים לקבוצה ובגלל זה בית”ר לא הצליחה להתקדם והתרסקה מבחינת התוצאות ובעיקר סיפקה יכולת מזעזעת. מזרחי יהיה חייב לזנוח את המערך הנסוג והפחדני הזה ולדבוק בשיטת משחק המתאימה יותר לבית”ר, כלומר לשחק 4-3-3, עם מרכז שדה חזק ואגרסיבי.
בית”ר נראתה במחצית הראשונה אבודה, מבוהלת וחסרת כל מחץ. האגרסיביות והלחימה במחצית השנייה, לצד הניצוצות שהראה מיכאל אוחנה, בהחלט משאירות קצת תקווה בלב של כל אוהד בית”ר.
אדווין ג’אסי, אורן ביטון ואביאל זרגרי היו החוליה החלשה במחצית הראשונה והחילופים שלהם גרמו לבית”ר להראות טוב יותר.
קאמסו מארה, עם כל החיבה אליו, הוא פשוט לא ברמה הנדרשת. ב-20 הדקות האחרונות בחיפה הוא חילץ כדורים והראה מעט אגרסיביות, אבל שחקן שהוא כל כך איטי, שהוצאת מסירה קדימה לוקחת לו הרבה זמן, מקשה על בית”ר לפתח משחק המעבר מהיר. השידוך הזה נועד לכישלון, בית”ר חייבת שחקן מרכז שדה שיכול להניע את המשחק קדימה במהירות.
בית”ר צריכה לשחרר גם את ג’אסי, שפרט להופעה טובה בדרבי לא תרם לקבוצה דבר. כנ”ל לגבי אורן ביטון שבכל משחק עולה למגרש עם שני טון משקולות, וביחד איתם גם מרקו יאנקוביץ’ המדוכדך – שחרור של השחקנים אלה יפנה מקום בתקציב ובמקומם יוכלו לנחות כאן שחקנים שיעזרו לקבוצה במאבקי ההישרדות הקשים שמצפים לה.
נקודת האור מהמשחק בחיפה היא הקהל הבית”רי, שלא הפסיק לעודד במשך 90 דקות – גם כשהקבוצה נפלה מהרגליים והראתה יכולת מבזה. האוהדים מבינים את גודל השעה, ואחדות ביציע זה הדבר החשוב ביותר. זה יגרום לכך שבית”ר תקבל את מה שהיא כל כך זקוקה לו – תמיכה מהקהל שלה.
אני חושב שהתקופה הזאת היא מהקשות שידעו אוהדי בית”ר, והדרך היחידה לצאת ממנה חזקים יותר היא רק על ידי תמיכה בלתי פוסקת בקבוצה ולהבין שהנכס האחרון שנשאר למועדון הכדורגל בית”ר ירושלים, זה הקהל האדיר שלה.
בעל בית שאיבד עניין בקבוצה זה לא חדש, גם לא בעל בית שהסתבך עם רשויות החוק – בכדי להמשיך להתקיים בית"ר תהיה חייבת לשרוד את התקופה הקשה הזאת ולהישאר בליגת העל, ולקוות שיגיע רוכש בהקדם שיחזיר את הקבוצה לימיה היפים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר