יוסי מזרחי, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי מזרחי, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | דרוש נס: בית"ר בדרך הבטוחה לרדת ליגה

רחמיי על יוסי מזרחי שנראה סובל מהתפקיד שנכפה עליו, ונדמה שגם הוא לא יכול להוציא הרבה מהסגל החלש. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, בית"ר תשחק בעונה הבאה בלאומית. התקווה: יריבותיה החלשות לתחתית

פורסם בתאריך: 13.1.22 17:01

נו, מה עוד אפשר לומר אחרי המשחק מול מ.ס אשדוד? עוד תצוגת נפל, עוד מופע חלש ונרפה וחסר מעוף, עוד טראומה לאוהדים המסכנים, עוד סיבה לרוכשים להתרחק, עוד הפסד ידוע מראש, עוד מסמר בארון הקבורה של בית״ר. עוד קצת ונתפוצץ.

אשדוד, קבוצה שבעבר העדיפה לפרסס בשער הגיא ולא להגיע לירושלים, ירדה מאוכזבת למחצית אחרי שהיתה צריכה להוביל על בית"ר 3:0, והשלימה את העבודה במחצית השנייה מול החניכים חסרי הכדורגל והאונים של יוסי מזרחי, המאמן ״הסובל״ בהיסטוריה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אי אפשר שלא לרחם על יוסי מזרחי שמצא את עצמו כמעט בעל כורחו בתפקיד הכי מתסכל בארץ. לנסות להוציא משהו מסגל השחקנים הנוכחי זו משימה כמעט בלתי אפשרית. והלחץ הולך ומשתק כל חלקה טובה במועדון. המאמן הקודם של בית״ר פרש מכדורגל, הנוכחי כמעט חזר מפרישה, אבל שניהם ודאי מקללים את הרגע בו קיבלו על עצמם את התפקיד.

ואנחנו? כמעט התרגלנו – אולי זה הדבר הכי עצוב. זה ייגמר בירידת ליגה, אל תשלו את עצמכם.

רק נס יציל את בית״ר. היא שם – אבל זו לא אותה קבוצה. מלבד הסמל, השם ומאיר הרוש, כלום כבר לא אותו דבר, ואפילו אוחנה הגדול לא יכול לעזור. דווקא אוחנה הקטן כל כך רוצה עכשיו, אבל גם הוא לא מסוגל להושיע.

המשחק מתחיל. אני מחפש בעיניים, מסתכל טוב טוב, אבל לא רואה כדורגל. השחקנים בצהוב שחור נראים כמו אוסף בחורים שנפגשו לפני עשר דקות לראשונה, כל אחד לעצמו, מתקשים לחבר שלוש מסירות רצופות, ייאוש מציף אותי כמעט כמו את אורן ביטון האומלל.

הלב יוצא אל ביטון, אם נשים את הצד המקצועי בצד, יש משהו כואב במיוחד כשאתה רואה שחקן שחוטף קללות ונאצות מתחילת המשחק ואז מוחלף בדקה ה-31. החברים באו לנחם, ביטון שם את היד על הפה וסינן כמה מילים בדרך החוצה, היה ברור איך זה ייגמר. זה מרגיש כמו סוף הסיפור של ביטון בבית״ר, כאשר האחרון התקשה לקבל את החילוף וירד זועם לחדר ההלבשה.

אשדוד מטיילת ליד הרחבה, ובית״ר כמו אריה פצוע, אבל לא במובן הנלחם של המילה, באמת פצועה.

הכדורים שורקים על הקו של איתמר ניצן, עד שאחד מהם נכנס. כמיטב המסורת, הערבי התורן מוחמד כנעאן, מעלה את האורחים ליתרון.

רחש של קהל מזמזם משהו שנשמע כמו ״בית״ר הדגל של המדינה״ מזכיר נשכחות, אבל גם נותן לך זריקת איפוס למציאות – כמה רחוקות המילים הללו מבית״ר 2022. המזל של בית״ר היא החולשה של יריבותיה לתחתית. מכבי פתח תקווה תתעורר, היא תתעשת ותחזור לעצמה. בית״ר תילחם על מקומה בליגה נגד הפועל ירושלים, היריבה העירונית החלשה בעצמה, ונוף הגליל שככל שהעונה מתקדמת נראית יותר ויותר רע.

שחקנים יקרים, הנהלה, כל העוסקים במלאכה – ברכות! הצלחתם להרוג את שביב התקווה האחרון שהיה לי מבית״ר הנוכחית – תודה, וסליחה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר