יוסי מזרחי, אלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי מזרחי, אלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | צניחה חופשית – תחת יוסי מזרחי בית"ר לא תצליח לשרוד

המאמן הוותיק לא מצליח להשפיע ואין לו את האנרגיות או היכולת המקצועית לכך. כדי שבית"ר תינצל, היא צריכה מאמן אחר שיכניס רוח חדשה והתלהבות. במקביל, אם לא יגיע רוכש - גורלה של הקבוצה יחרץ והיא תרד ליגה

פורסם בתאריך: 13.1.22 17:07

לאחר עזיבתו של ארווין קומאן, החליט אלי אוחנה למנות את יוסי מזרחי הוותיק שהוקפץ ממחלקת הנוער הישר לסיר הלחץ של הקבוצה הבוגרת. בדרך כלל כשממנים מאמן חדש, אמורה להיכנס בקבוצה רוח חדשה ושינוי לטובה. אך לא כך בבית"ר.

קרית שמונה החליפה מאמן ומינתה את סלובו דראפיץ’, שקיבל את הקבוצה במקום האחרון, והיום? הוא עם מאזן של 16 נקודות מ-24 אפשריות ובמקום החמישי.

הפועל תל אביב פיטרה את ניר  קלינגר ומינתה את קובי רפואה במקומו, וכשקיבל  את האדומים היא היתה בחלק התחתון של הטבלה – והיום? הפועל של רפואה עם 12 נקודת מ-12 אפשריות ואוחזת במקום השלישי המכובד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לקרית שמונה והפועל ת"א אין סגל טוב משל בית"ר, הן פשוט ידעו לעשות את השינוי הנדרש ובזמן על הקווים. יוסי מזרחי נמצא על הקווים כבר חמישה משחקים והמאזן שלו במסגרת הליגה עומד על שלושה הפסדים, תוצאת תיקו אחת וניצחון טכני. מזרחי, סמל בית"רי ומאמן ותיק ואני מלא הערכה אליו, אך עם כל הצער שבדבר המינוי שלו זה הדבר האחרון שבית"ר היתה זקוקה לו. הוא פשוט לא האיש להשאיר את בית"ר בליגה. אין לו את האנרגיות לכך בגילו, ובנוסף אנחנו רואים בכל משחק שגם מבחינה מקצועית מזרחי פשוט לא יכול לעזור לבית"ר.

כשהסגל חסר ביטחון ושחקנים טובים איבדו את הדרך, תפקידו של מאמן להחזירם למסלול ולמצוא את ההרכב שיחזיר את בית"ר לעניינים.

אלי אוחנה יכל למנות מאמן אחר שייקח את התפקיד ברצון רב ויגיע בהתלהבות גדולה יותר ולא לכפות על מזרחי את התפקיד – זה פשוט מרגיש כך והתרומה בהתאם.

כך או אחרת, מזרחי הוא עדיין המאמן, ויש לו סגל שחקנים שחייב זעזוע רציני. הוא ממשיך עם שיטת שלושת הבלמים שלא עובדת וחלק מהשחקנים לא מוצבים בעמדות שלהם.

כשמראש מזרחי מוותר על יציאה קדימה, זה מדגיש עד כמה בית"ר אנמית וחסרת ביטחון. התבצרות בהגנה לא תוביל את בית"ר קדימה. בית"ר בקושי עברה את מחצית המגרש במשחק נגד אשדוד, ואשדוד שלטה בצורה מוחלטת ועשתה ככל העולה על רוחה.

“זו בית"ר הכי חלשה שנראתה אי פעם", המשפט הזה נשמע ברחבי טדי בכל משחק ובצדק. שחקנים כמו קאמסו מארה, אורן ביטון, ג’יאסי ופלייטר חייבים לקבל שחרור מיידי. התרומה שלהם למשחק של לא קיימת, והם לא ברמה שמספיקה גם לקבוצה חלשה כמו הצהובים שחורים.

בית"ר חייבת לשחק עם מרכז שדה שכולל את תמיר עדי, זרגרי ויאנקוביץ’  ולשחק 4-3-3 , ולהיות הרבה יותר אגרסיבית, בעיקר במרכז המגרש.

בית"ר נמצאת במצב אנוש, הסגל חייב לעבור שינוי רציני ובלי שעסקת המכירה תצא לפועל אני חושש שבית"ר תהיה חייבת לשחרר שחקני מפתח. מהלך כזה יגרור באופן מיידי הידרדרות מקצועית וירידת ליגה בטוחה. כרגע נראה שמשה חוגג הוא זה שתוקע את המקלות בגלגלים ולא נותן למועדון לצאת לדרך חדשה. דרישות כאלה ואחרות מצידו יביאו את בית"ר לפירוק כלכלי ומקצועי במשמרת שלו – חוגג, אם נותרה מעט הגינות שחרר את בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר