אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

בבית"ר מרוצים: "כ־3,500 מנויים כבר נמכרו, זה מכובד מאוד"

אחרי שסאגת שידור המשחק הערב נגד באטב נפתרה והמשחק ישודר בצ'רלטון, בבית"ר שבעי רצון מקצב מכירת המנויים, שכבר עבר את מספר המנויים בעונה שעברה

פורסם בתאריך: 20.7.17 13:14

סאגת שידור משחק הגומלין נגד באטב פלובדיב הגיעה לפני כשעה קלה לסיומה, כשהמשחק הערב (חמישי, 20.7, 20:30) ישודר, בתשלום אמנם, באחד מערוצי צ'רלטון.

כעת יכולים בבית"ר לחזור ולהתרכז בדברים החשובים באמת, כשבראש ובראשונה כמובן רוצים בקבוצה לעבור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. כדי לעשות זאת בית"ר חייבת להבקיע היום, שכן תוצאה של 0:0 תשלח את שרון מימר וחניכיו הביתה.

המאמן מימר צפוי לבצע הערב מספר שינויים בהרכב, כולל במערך של הקבוצה, שישונה לשני בלמים במקום שלושה. במרכז ההגנה צפויים לפתוח טל כחילה ודן מורי, כשדוד קלטינס יוסט לעמדת הקישור האחורי. קלאודמיר פריירה צפוי, כך נראה, לפנות את מקומו בהרכב לטובת ז'אורז'יניו, כשגם אופציית יוסי בניון נשקלת על ידי המאמן.

נושא נוסף שמעסיק כיום את ראשי הקבוצה הוא קמפיין השיווק למכירת מנויים – "התאהבתי מחדש", כשבבית וגן שבעי רצון מקצב המכירה, שעומד כבר עתה, כחודש לפני פתיחת העונה על כ־3,500 מנויים. הנתון הזה, גם אם הוא נמוך משמעותית מזה שמציגות מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, הוא גדול מאוד עבור בית”ר, וכבר עתה הוא עבר את מספר המנויים שנמכרו בעונה שעברה – 3,000.

פחות מנויים נמכרו אליו - היציע המזרחי (צילום: שרון בוקוב)

פחות מנויים נמכרו אליו – היציע המזרחי (צילום: שרון בוקוב)

 

“כ־3,500 מנויים כבר נמכרו, זה מכובד מאוד", מאשר גורם בבית וגן ומוסיף ש”נכון לעכשיו נמכרו יותר מנויים ליציע המערבי מאשר ליציע המזרחי, וגם זה אומר משהו”.

גורם נוסף בבית וגן מסביר למה המועדון בחר דווקא ב”התאהבתי מחדש” כביטוי שנבחר לייצג את תהליך מכירת המנויים: “’התאהבתי מחדש’ אומר הרבה. הוא מזמין להתחבר לבית"ר של פעם, מחזיר אוהדים של ימי ימק"א בחזרה לטדי, לצד החזרה של אלי אוחנה לבית"ר. נוסף על כך יש מחיר אטרקטיבי למנויים – 650 שקלים, מחיר אחיד לכל היציעים, אם זה מבוגר, ילד או חייל”.

אותו גורם מתייחס גם ליציע המשפחות החדש שצפוי להיפתח במשחקי העונה הקרובה ביציע הצפון-מערבי ואומר: “המחיר למנוי של הורה+ילד (עד גיל 13) עומד על 950 שקלים בלבד, מחיר מבצע (שיסתיים ב-25.7), וגם לאחר המבצע המחיר יעלה רק ב־100 שקלים. מה צריך יותר מזה?”.

רק לשם השוואה, בשנה שעברה עמדו מחירי המנויים של בית”ר על 900 שקל למבוגר ולמעלה מ־700 שקל לנוער וחיילים, כך שמדובר על הוזלה משמעותית. יתרה מכך, אם מחשבים את מחיר המנוי לכל משחק בשנה הקרובה לפי 18 משחקי בית לכל הפחות (אם בית"ר לא תגיע לפלייאוף העליון), הרי שמגיעים לסכום ממוצע של 36 שקלים בלבד למשחק.

“מבין הקבוצות הגדולות אנחנו בוודאות הקבוצה שמוכרת את המנויים הזולים ביותר”, מדגיש גורם בבית”ר. “אנחנו לא מקבלים את המשפט הזה שאוהדי בית"ר הם לא קהל שקונה מנויים: צריך להשריש תרבות כזו. מועדון כמו בית"ר צריך למכור מינימום 7,000-6,000 מנויים”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר