מיכאל אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
מיכאל אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | להיות אוחנה: מיכאל יכול להיות הג'וקר?

מיכאל אוחנה יכול להיות שובר השוויון במאבקי התחתית. ב-45 דקות מול הפועל חיפה הוא הזכיר כמה טוב ומשמעותי הוא יכול להיות. עכשיו יוסי אבוקסיס צריך להפוך אותו לאקס פקטור במאבקי ההישרדות

פורסם בתאריך: 24.3.22 01:32

זה יהיה כמו למצוא אוצר בתוך כיס המכנס. בדיוק במקום בו מבצבצים בדרך כלל רק כמה מטבעות קטנים, יופיע פתאום שטר ענק. מיכאל אוחנה יכול להפוך לשובר השוויון של בית”ר – את זה כולם מבינים. אבל איך בדיוק מבצעים את ה”יכול להפוך” הזה? ובכן, זה כבר חומר לעבודה עבור יוסי אבוקסיס.


יש לקחת את פגרת הנבחרת ולסמן בה יעד: אוחנה. זו משוואה פשוטה – אם אוחנה יחזור מהפגרה חד ואפקטיבי, בית”ר תישאר בליגה. אבל רגע, לחזור חד ואפקטיבי? זה כבר היה אמור לקרות. אוחנה מתקשה. מחצית מצוינת שלו השבוע מול הפועל חיפה, הרימה את בית”ר. מחצית שנייה מנומנמת שלו, הרדימה אותה. לכן, זה תיק לטיפול אבוקסיס, תיק אוחנה.

בית”ר לא צריכה מאמן כדי להסביר חדשות לבקרים מגוון קלישאות ובראשן שאסור שהמועדון הגדול הזה יירד ליגה. נו, כל אחד יודע מה אסור למועדון הגדול הזה. מה שכמעט איש לא יודע, זה איך להוציא את אוחנה מהפוזיציה של הפצוע המתקמבק. איך להכניס לו לראש שאינו פצוע ואינו מתקמבק. הוא, לומר בפשטות, האיש הבריא שיכול וצריך להשאיר את בית”ר בליגת העל.

עקרונית, הכישרון של אוחנה גדול על כל הסיפור הזה של התחתית. עקרונית, כן, כי בפועל כישרון לא חייב לבוא לידי ביטוי. אוחנה כבר תקופה לא מצליח לשחזר את היכולת שהביאה אותו לבית”ר כרכש נוצץ. נדמה כי לכולם, ובעיקר לאוחנה עצמו, נמאס לשמוע על הפציעות. הנושא הזה חייב להפוך להיסטוריה. יש עכשיו לאבוקסיס פגרה לשם תיקונים אחרונים. הוא יעבוד על כמה אלמנטים שימצא לנכון, אבל הכי חשוב יהיה להיכנס לראש של אוחנה.

מול קבוצות התחתית נדמה כי ההגנה של בית”ר איכשהו תספיק. מי יפרק אותה, הסקוררים של הפועל? המחץ של נוף הגליל? ניתן לצפות כי בפלייאוף התחתון ההגנה של בית”ר תהיה דג במים. לאבוקסיס נשאר כעת נושא ייצור השערים. זה יכול להיות הפי אנד גם עבור בית”ר וגם עבור אוחנה, אך מדובר בסקאלה ללא נקודת אמצע: זה או הפי אנד, או שבית”ר מתרסקת אל התהום, יחד עם הקריירות של אוחנה ואבוקסיס.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר