גוני נאור, ווילי אגדה (צילומים: אורן בן חקון)
גוני נאור, ווילי אגדה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מאני טיים: רגע האמת של גוני נאור, ווילי אגדה והאוהדים

גוני נאור, האיש למשימות מיוחדות, צריך להוביל את הפועל מול נוף הגליל במשחק הגורלי ולקוות שלצידו הבאנקר של זיו אריה, ווילי אגדה, יצדיק קצת את האמון הרב. זה גם הזמן של האוהדים שצריכים להבין שהשחקנים חייבים אותם בכמויות גדולות

פורסם בתאריך: 30.3.22 21:42

1. בהחלט יכול להיות שנחזור על המנטרה גם בחמשת המחזורים הבאים, אבל עד אז – בשבת יגיע רגע האמת של הפועל. קרב ראש בראש נגד הירידה מול נועלת הטבלה מנוף הגליל, כשניצחון ביתי יפתח פער בלתי מחיק – טוב נו, בכל זאת מדובר בהפועל – כמעט בלתי מחיק בן 6 נקודות, כאשר בקופה יישארו 15 בלבד.
איך עושים זאת נכון ומוחקים את חרפת חרדה? התשובה טמונה בראש ובראשונה בשחקן ה-12 והיקר מכולם – אנחנו האוהדים. הפעמים הבודדות בהן חצתה העונה הפועל את רף 3,000 האוהדים היו במשחקי הדרבי – פעמיים בליגה ובפעם בגביע הטוטו, אבל מקבוצה עתירת קהל ששבה לליגה הבכירה לאחר למעלה משני עשורים, אפשר וצריך לצפות להרבה יותר. בואו בהמוניכם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


2. כמעט את אותם דברים – רק בכמויות מסחריות ואיכותיות הרבה פחות – אפשר לומר על אוהדי היריבה העירונית. ביום ראשון תארח בית"ר את מ.ס אשדוד, כששלוש נקודות צהובות עלולות לסבך את הקבוצה של ג’קי בן זקן בקלחת התחתית הרותחת.
נכון שאוהדי בית"ר, ובעיקר אמורים הדברים לגבי החבר’ה המנומסים במזרחי – עסוקים הרבה יותר בלקלל את משה חוגג מאשר לעודד את חבורת האלמונים (מינוס איתמר ניצן, אוראל דגני וירדן שועה) שנותרה מהקבוצה שלהם, אבל נוכחותם המאסיבית עדיין מרתיעה קבוצות מסוגה של אשדוד, שגם אחרי שנים ארוכות נותרה עם שברי אוהדים, במיוחד אחרי שרובם ככולם חזרו הביתה – מי להפועל ומי למכבי עירוני שהוקמו מחדש.
3. ובכל זאת, מי שיצטרכו להביא את הנקודות בשיניים ולקחת אחריות במאני טיים הם השחקנים, ובהפועל שחקן המפתח הוא ללא ספק גוני נאור. האיש למשימות מיוחדות, שנפצע ונעדר לפרק זמן ממושך מדי, יודע היטב שמשימת ההישרדות מוטלת קודם כל על כתפיו. זה לא רק המנהיגות, השקט והזימון ההוא לנבחרת, נאור יודע היטב כיצד לכוון את המשחק מאחור ולהפוך את החברים שלצדו לטובים יותר, עם הכדור ובלעדיו.
אחרי השער שהבטיח עלייה מול נס ציונה, שער הניצחון המרגש בדרבי והראשון בקרב התחתית מול אשדוד לאחר ששב לאיתנו, גם בהפועל ברור מי צריך לקרוע את הרשת ברגעי הקלאץ’. צריכה להיות הוראה מפורשת לשחק בשבת על גוני ולתת לו את המושכות. הפועל לא יכולה להרשות לעצמה לפספס, ועל מנת להיות במיטבה היא חייבת בראש ובראשונה בפורמה את מספר 8 לב אדום.
4. ויש עוד מישהו שיכול לצבוע את השבת הזו באדום בוהק ולגרום גם לפסימיים ביותר להאמין שאפשר להישאר בליגה כנגד כל הסיכויים. תלו בו כל כך הרבה תקוות ובנו על גבו הרים של ציפיות למן השריקה הראשונה של העונה, שפשוט לא יכול להיות שבשלב כלשהו הוא לא יצדיק אותן, גם אם חלקית.
קוראים לו ווילי אגאדה, והעובדה שכבש בעונה החולפת 9 שערים בכל המסגרות במדי הפועל חיפה בליגת העל, מיצבה אותו בין המנוסים בשחקני הפועל. כולנו תקווה שהחלוץ המרכזי והבאנקר הכי גדול העונה בהרכב של אריה, ייקח את עצמו בידיים ויחגוג בסטייל כיבושים מכריעים (ברבים) עם סלטה או שתיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר