איתמר ניצן, ג'וסואה מחיאס (צילומים: אורן בן חקון)
איתמר ניצן, ג'וסואה מחיאס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | נקודות, לא מחמאות – בית"ר זקוקה לנצחון דחוף נגד אשדוד במאבק התחתית

המחצית הטובה נגד הפועל חיפה הספיקה לתיקו, אבל נגד אשדוד חייבים את מלוא הנקודות כדי לא לרדת. איתמר ניצן אולי הוזמן לנבחרת, אבל הוא לא ראוי לכך לאור היכולת שלו העונה ומזל שיש את מחיאס שמייצב את ההגנה

פורסם בתאריך: 30.3.22 22:52

עוד משחק עובר והמצב בטבלה של בית"ר לא משתפר, אמנם אנחנו כרגע מעל הקו האדום, אבל אם מסתכלים על היריבות שלנו ועל הנאיביות והרכות שלנו מבינים שרק נס ישאיר אותנו בליגה.
ביום ראשון נארח את מ.ס אשדוד בטדי למשחק חשוב מאין כמוהו. תזכורת: בסיבוב השני אירחנו את אשדוד (גם אז היציע המזרחי היה סגור) ובאחת מתצוגות השפל של בית״ר בכל הזמנים אשדוד שיחקה בהליכה ונגמר רק 0:2 בגלל רחמיהם. הפעם החבורה של רן בן שמעון מגיעה עם פחות ביטחון ועם סכנה להסתבך בקרבות התחתית בעצמה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


נותרו עוד 6 משחקים לסיום העונה, מה שאומר שאנחנו כבר לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק טוב (יחסית) ולצאת עם המחמאות. חייבים לקחת נקודות בשיניים והכל כשר למען המטרה הזאת. במשך עונה שלמה איתמר ניצן לא הביא נקודה, כל כדור שהיה אמור להיכנס לשער – נכנס. אני לא מבין את ההתעקשות להמשיך איתו שכל כדור גובה לרחבה זה חצי התקף לב ושעל הספסל יש לנו את נתנאל דלויה, שוער מוכשר עם נתונים טובים. הזימון של ניצן לנבחרת רק מוכיח שוב ששחקנים מזומנים פה על פי שמות ולא על פי יכולת – לצערי העונה בליגת העל יש כמה שוערים טובים ממנו, נקווה שהוא ואוראל דגני יחזרו עם כוחות מחודשים מאימוני הנבחרת ושבירת השגרה העכורה בבית וגן. שאר השחקנים של בית"ר, אלה שלא זומנו לנבחרת, מוכיחים פעם אחר פעם שלהיות מקצוענים זה מהם והלאה והכדורגל הוא רק כלי לשירות “הסטורי" ולא להפך. הקבוצה נמצאת לפני ששת המשחקים אולי החשובים בתולדותיה ושחקני בית״ר במקום לנצל את הפגרה לאימונים ולהתגבשות הסגל ברחו מכאן בשניה הראשונה. ויכוח שהתעורר ברשתות לגבי סוגיה זאת שואל האם זה לגטימי ששחקני בית״ר יקחו חופש וינקו את הראש או שמה עליהם לנצל כל דקה לאימונים שאולי יגרמו לנו לשרוד בליגה. כפי שרמזתי בשורות למעלה ברור באיזה צד אני. לא די ששחקני בית״ר בורחים מאחריות משל היה כדור ברחבה שלנו במחצית השניה נגד הפועל חיפה, הם גם דואגים להשתין מהמקפצה ולהתרברב ברשתות בזה שהם טסו לחופשה, יצאו למסעדה או אפילו הגדיל לעשות עומר לקאו והעלה תמונה ממשחק של מכבי תל אביב בכדורסל. לידיעתך עומר, אם התעוררת עם חשק לראות משחק עם הכדור הכתום – יש בית״ר ירושלים בכדורסל והיא בליגה א׳, הליגה שאוטוטו אנחנו נכיר מקרוב אם לא תתעוררו.
נקודת האור שלי בזמן האחרון זה ג’וסואה מחיאס הבלם. במשחקים האחרונים הוא ודגני הצליחו לייצב את ההגנה, שניהם מניעים כדור בביטחון ומחיאס גם ניחן במהירות ובפיזיות יחסית לליגה שלנו. אולי היינו מצליחים לאגור עוד כמה נקודות אם לא היה נפצע באותו משחק של נבחרתו צ’ילה נגד ברזיל בתחילת העונה. אני רק מתפלל שנשרוד בליגה, כי באמת שנה הבאה לא יכול להיות כל-כך גרוע. אין מצב שבבית״ר ישחקו שוב חבורת פרימדונות בצהוב-שחור שנראים כמו ליגה א׳ אבל עם פוזה ודאווין של ליגת האלופות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר