אוהדי בית"ר, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הפרויקטור: אבוקסיס מצליח להעמיד את בית"ר על הרגליים

כמות הקהל שהגיעה למשחק נגד אשדוד היתה מאכזבת, אבל זה לא מנע מיוסי אבוקסיס לייצב את בית"ר ולהשיג נצחון קריטי גם אם בקושי, עכשיו הוא צריך למנוע שאננות משחקניו בדרך למשחק על 6 נקודות נגד נוף הגליל

פורסם בתאריך: 7.4.22 16:45

בבית״ר יכולים להיות מאוד מרוצים מהניצחון האחרון על אשדוד. המחויבות שהציגו שחקני הקבוצה, ביחד עם הביטחון והאמונה שאבוקסיס החדיר בהם, ושלוש הנקודות הכל כך חשובות, הם כולם סיבות טובות לאופטימיות, אבל לפני שאתם נושמים עמוק בנחת, תעיפו מבט בטבלה ותגלו שהדרך לנחלה עוד ארוכה.
אני מעריך שקצב צבירת הנקודות של היריבות יילך ויגדל, ומוטרד ממה שקורה לקהל שהפנה עורף והגיע בכמות דלה  יחסית (7,000) לטדי (אולי הדרבי בעוד שבועיים ישפר את הרושם), אבל שואב עידוד מהקבוצה שהעמיד יוסי אבוקסיס – לוחמת, ממושמעת ואפילו מעיזה לתקוף. דריסת הרגל של המאמן מורגשת בכל עמדה על המגרש. אבוקסיס לקח אוסף שחקנים מבוהל, ועשה מהם משהו שמתקרב להיראות כמו קבוצה.


צריך להעריך כל רגע שלו כאן. בית״ר קיבלה את הפרויקטור המושלם למשימה הספציפית שקיבל – להשאיר את הקבוצה בליגה, ובינתיים זה הולך טוב, בלי עין הרע.
הצלחה תציל את בית״ר מירידה, אבל תחייה גם את הקריירה של אבוקסיס. אני שבע רצון מהגישה של השחקנים, ממרכז הגנה חזק עם דגני ומחיאס, מהתצוגה של מיכאל אוחנה, דן עזריה ועדי תמיר, שבמחצית השנייה השתלטו לחלוטין על מרכז המגרש וסידרו הזדמנויות מעניינות להאסלביינק, שהחמיץ והחמיץ ובסוף גילגל את הכדור לאט לאט לרשת. מודה ומתוודה – למרות השער, בכל הקשור לחלק ההתקפי אני בכלל לא רגוע. שועה בישל נהדר אבל עדיין לא חזר לכושר הבקעה, בואצ׳י בתהליכי החלמה מהפציעה בקרסול, והאסלביינק? אני מבין שההתעקשות עליו נובעת מהמחשבה ׳מה יכול לקרות אילו׳, אילו יממש את יתרון המהירות האדיר שלו, אם ישפר מעט את יכולת הסיום מול השער. זה הולך קשה, ועד שהכדור נכנס לו, בית״ר עלולה להסתבך שוב במעמקי הטבלה.  הבחור צעיר מאוד (21), וצריך לזכור שבית״ר פספסה במשך השנים לא מעט שחקנים שהגיעו צעירים ולא בשלים, לא עמדו
בלחץ ולאחר מכן פרחו בקבוצות אחרות. פול אדגר, שון גולדברג, איתן טיבי הם שחקנים שמהווים דוגמא מצוינת.
אז למרות שעדיין מוקדם לתכנן, הייתי מציע השאלה שלו לקבוצה אחרת בעונה הבאה, והלוואי שישדרג את עצמו, רק שלא יפתח עוד עונה בבית״ר כשהוא תופס מקום של חלוץ זר.
בית״ר תעלה במוצאי שבת למשחק על 6 נקודות בנוף הגליל. החגיגות הגדולות שהתחילו בחדר ההלבשה אבל הורגשו כל השבוע בבית וגן, עלולים להביא לתופעה של ירידת מתח. הדבר האחרון שיוסי אבוקסיס רוצה לראות זו שאננות וזחיחות לקראת קרב התחתית החשוב.
מעידה בצפון הרחוק תביא נזק כפול – היא גם תדרדר את בית״ר מטה בטבלה – בהנחה שהפועל ירושלים תנצח את קרית שמונה שכבר הבטיחה הישארות, ומכבי פתח תקוה לא תפסיד לאשדוד – וגם תחזיר לחיים את נוף הגליל, שנמצאת עם רגיל וחצי בלאומית. והרי ידוע שבית״ר הפכה בשנים האחרונות לקבוצה בעלה סגולות ייחודיות להחיות מחדש קבוצות מרוסקות.  לא עלינו, לא הפעם, בבקשה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר