שחקני הפועל ירושלים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)
שחקני הפועל ירושלים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)

דעה| לפעמים חלומות מתגשמים

אחרי שבעטה בדלי אינספור פעמים, הפועל מפנטזת על יתרון ביתיות בסדרת הגמר. עכשיו תנצחו את מכבי

פורסם בתאריך: 28.4.22 10:05

הפועל מקבלת עוד הזדמנות לעשות משהו עם העונה הזו. נדמה כי בכל פעם שבה העניין והמתח מתפוגגים, נעלמים, הם לפתע צצים מחדש. אנשים לא רוצים שהפועל תיעלם להם. זו אהבה, עבור רבים הפועל זו דרך חיים: הבילויים המשפחתיים שלהם נבנים דרכה, תרבות הפנאי, חיי החברה. אי אפשר לקבל מצב שבו העונה מתרוקנת מאתגרים. בעונה הזו דלתות רבות נסגרו על הפועל. אבל, בכל פעם, דלת חדשה נפתחת.
כעת, משחק על הכרעת הביתיות בפלייאוף הוא הזדמנות חדשה לחלום על משהו. פתאום, שוב יש רוח חיים בעונה הזו. הפועל עם סגל שנבנה בתנועה, על הדרך. הקבוצה המקורית שפתחה את העונה נעלמה כמעט לגמרי. אבל מה כל זה משנה? העיקר שהעונה נושמת וחיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במהלך השבת הקרובה, לקראת המשחק ביום ראשון, אפשר לדמיין בהנאה את הרגע שבו מכבי תגיע למשחק שלישי ומכריע בארנה. זהו דמיון שעובר מדי פעם בראשם של רבים: ילדים חולמים עליו כשהם זורקים לסל במגרש, מבוגרים באיזה ערב חברים קבוע שבו הם משחקים יחד, וגם לשחקנים מקצוענים יש את הרגעים האלה שלהם – בשביל סיטואציות כאלו הם נכנסו לענף. כולם כאחד חולמים על ניצחון בגמר הפלייאוף בבית נגד מכבי. ברור, רק נגד מכבי. עם כל הכבוד, אף אחד לא מדמיין בחלומו את חולונייה.
אדם אריאל למשל, זה בטח תסריט שעבר בראשו מאות פעמים – איך ינצח את מכבי ויביא אליפות מול הקהל הביתי. ג’יילן אדאמס למשל, סולימאן בריימו, קייסי ריברס – כולם גדלו על חלום שבו יככבו איפשהו ועל הגלובוס ואז יביאו תואר במשחק לעיני הקהל הביתי ונגד הנמסיס. על זה גדלים שחקנים, על זה מתפתחים קהלים. על חלומות וכמיהה להגשים.
העונה הזו היא עוף החול. הפועל מקבלת עכשיו את מכבי כשהיא עדיין תחת השפעות מריאל מדריד. זו הזדמנות אדירה להתנפל על הכרעת הביתיות, ואז לפוצץ את הארנה בפלייאוף. כדברי המשורר, זו עוד יכולה להיות בסוף סיזן טו ריממבר. אבל, קודם לכן, כן, נו, יש את העניין הקטן הזה ביום ראשון בערב: הפועל צריכה ניצחון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר