משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | מבולבלים? גם אנחנו. הכאוס בבית"ר חוגג, והאוהדים מנסים להבין מה קורה

משה חוגג, ארגון לה פמיליה וארגון שער האריות - כל צד טוען את הטענות שלו ובאמצע האוהדים המיואשים והמבולבלים שמתקשים לגבש דעה על המתרחש, כשהם מבקשים רק דבר אחד: להציל את בית"ר

פורסם בתאריך: 9.6.22 10:25

איזה עצב. אי הוודאות סביב בית״ר הולך וגובר ככל שחולפים הימים, ובזמן שקבוצות הליגה מתחמשות לקראת העונה הבאה, בבית״ר עדיין מנסים להבין מי נגד מי.
האוהדים אובדי עצות. האם העמותה החדשה היא ״משלנו״? האם היא טובה לבית״ר? נדמה שאף אחד עדיין לא יודע. האם העמותה נשלטת על ידי לה פמיליה? מה שבטוח הוא שאנשי הארגון אחראיים להקמתה, וכמה מהנציגים בעמותה הינם אנשים המזוהים ומחוברים לארגון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מה זה אומר לגבי העתיד של בית״ר? בדיוק מה שזה אומר לגבי העבר. מיום שלה פמיליה הגיחה לאוויר העולם בתחילת עידן גאידמק בבית״ר, היא הפכה לישות בפני עצמה שמאיימת ופוגעת בבית״ר.
כעת שאלת הפירוק מרחפת מעל הקבוצה, מצד אחד חברי העמותה מפיצים את תורתם ומנסים לגייס תרומות, שלדבריהם יצילו את בית״ר, ומצד שני טוענים אנשי ארגון ״שער האריות״ ומתנגדי העמותה בכלל, שעדיף ללכת לפירוק. ובאמצע ישנם כל כך הרבה אוהדים מבולבלים, שמנסים להבין מי צודק ונכון ולגבש דעה.
אני רוצה לצרף את הדברים המהדהדים שכתב השבוע אוהד הקבוצה, חברי משה ארזי, תחליטו בעצמכם מה אתם עושים עם המידע הזה. ״באמצע חודש פברואר, אחרי הניצחון נגד מכבי פ״ת, כתבתי טור בפייסבוק. ציינתי שם בין היתר שחוגג צריך לשחרר את בית"ר מידיו. רבע שעה לאחר מכן קיבלתי הודעה במסנג'ר ממשה חוגג, בה הוא כתב שהוא מוכן להעביר לי את זכויות הניהול של המועדון באופן מיידי.
׳מה עם החובות׳, שאלתי? "אלמד אותך איך המועדון יכול להתנהל עם החובות וגם אוסיף תרומה מכובדת, רק קח ממני את העונש הזה, מקומך בגן עדן מובטח".
הודעתי לו שאני מתכוון להגיע לפגישה עם עורך דין. במקביל הוא קיבל פנייה מאנשי עמותת האוהדים החדשה שקמה, שרצו להיפגש איתו כדי לראות מה הפתרון שניתן למצוא עבור המועדון.
אמרתי לו שעדיף שייפגש איתם. ביום שישי של אותו השבוע פניתי בעצמי לחוגג ושאלתי איך היתה הפגישה עם נציגי העמותה. חוגג אמר שהיתה פגישה טובה, ובה הוא הציע גם להם לקבל את זכויות הניהול של המועדון באופן מיידי וללא תמורה וגם הציע לתרום להם סכום מכובד.
לדבריו, חברי העמותה סיכמו שידברו ביניהם ויגיעו להחלטה. כשביקשתי לבדוק עם נציגי העמותה על אודות אותה פגישה נאמר לי כי היא לא התקיימה מעולם. מה היה האינטרס של משה חוגג להעביר אליי את זכויות הניהול? למה התכוון כשאמר שהמועדון יודע להתמודד עם החובות? האם התקיימה שיחה בין חוגג לחברי העמותה? האחרונים מכחישים קיום של פגישה כזו, אז מישהו מהצדדים כאן לא דובר אמת.
ההחלטה שלי לשתף את דבר השיחה הזו עכשיו היא אך ורק מתוך דאגה לגורלה של בית"ר. מהסיבה הזו אמרתי גם לחוגג שכל מחאה חוקית שתוציא ממנו את הקבוצה לגיטימית בעיניי. אמשיך לעשות כל דבר חוקי שיוציא את בית"ר לדרך חדשה״.
דבר אחד אני בטוח בו: לא מאמין למילה בפוסט שחוגג כתב השבוע. יש לעשות הכל, באופן חוקי כמובן, כדי להוציא את הקבוצה מידיו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר