משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | שם קוד: גולדנברגים

שחקני הרכש הבינוניים של בית"ר לא אשמים במצב העגום אלא רק מנציחים אותו

פורסם בתאריך: 7.7.22 23:26

חולצה של חגי גולדנברג כבר קניתם? בשבוע שעבר בית"ר החתימה אותו ואת בר כהן – אין ספק שזה אמור להזניק את ההכנסות ממרצ'נדייז. יוסי אבוקסיס הסביר שיש לשניהם הרבה מה לתת, הוא כנראה שם לב לזה בעונה שעברה, כשהם ירדו ליגה עם הפועל נוף הגליל. תכירו, בית"ר מודל 23/22.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ההתבזות לא פוסקת. עמותת האוהדים לא הצליחה לגייס את הכסף, ממש לא להאמין, אה? מה העמותה בכלל קיוותה שיקרה – שהכסף יגויס, ומה אז? הפיאסקו הזה היה זקוק לנס בריבוע: נדרש שילוב בלתי אפשרי של רצון טוב של משה חוגג, יחד עם גיוס מיליונים, יחד עם תיאום בין מחנות האוהדים, יחד עם אישורים וערבויות הולמות, יחד עם הצטרפות של בעלי ממון שיחזיקו באחוזים מהבעלות. תגידו, איך זה לא הצליח?
הנה סיכום האפיזודה בקצרה: הניסיון של עמותת האוהדים החל עם חזון של בעלות משולבת סטייל באיירן מינכן והסתיים עם שחקני רכש מנוף הגליל. ויש עוד בביצה העכורה הזו: גם אבישי כהן הצטרף, כך צועקות כותרות הענק בכל מדורי הספורט, אומרים אפילו שאחרי כמה שנים בגלות, כהן שב לקבוצת נעוריו. מה אתם יודעים, זה ממש כמו אלי אוחנה ומכלן הסיפור הזה.
הכל נעשה יותר ויותר עגום מפני שהדרך המשותפת של חוגג ובית"ר הסתיימה. מעתה יש שתי דרכים: זו שעדיפה לחוגג, וזו שעדיפה לבית"ר. חוגג שואף להעביר את בית"ר בבקרת התקציבים בשבוע הבא – כך הוא ינצל מפירוק, ויוציא לדרך את עונת הגולדנברגים שלו. מנגד, יש את האינטרס של המועדון הגדול הזה: כדי לא להתבזות בית"ר מוכרחה להגיע לפירוק. לא שמדובר בגן עדן – ופחתו נקודות, יהיו סנקציות, אולי גם ירידת ליגה. אבל יהיו לבית"ר חיים חדשים, במקום גסיסה מכוערת.
יש להבחין בין האינטרס של חוגג לבין מה שטוב לבית"ר, שעדיף לה ליפול בבקרה. זה ימנע מצב של סגל שיבייש את האימפריה, ויקדם את שלב הפירוק. זו בכל אופן כבר ממש לא בית"ר האמיתית ומה שיקרה בשבוע הבא איננו ניסיון של חוגג להעביר אותה בבקרה. זהבסך הכל ניסיון שלו להעביר את עצמו בבקרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר