יוסי אבוקסיס, אור זהבי (צילומים: אורן בן חקון, האתר הרשמי - בית"ר ירושלים)
יוסי אבוקסיס, אור זהבי (צילומים: אורן בן חקון, האתר הרשמי - בית"ר ירושלים)

דעה | בית"ר עודפים? יוסי אבוקסיס יעשה מהלימון לימונדה

בעקבות ההתעקשות של חוגג, יוסי אבוקסיס נאלץ לקחת שחקנים צעירים, מושאלים מקבוצות בכירות ואלמונים כדי להרכיב קבוצה שמטרתה להישאר בליגה. אין לי ספק שאם יש מישהו שמסוגל לעמוד במשימה זה הוא

פורסם בתאריך: 7.7.22 23:36

אמנם זה דבר מאוד הזוי במצב בו בית"ר נמצאת, אבל הפעם ברשותכם אני מגיע לדבר (כמעט) נטו על כדורגל. ברור לכולם שמשה חוגג החשוד בעבירות מין ומס צריך ללכת ויפה שעה אחת קודם, העמותה בחרה לתת לו עוד שבועיים לבזבז בלי אף סיבה נראית לעין וגם אם בית"ר תישאר בליגה זה יהיה פלסטר על פצע ירי.
הדבר היחיד שמנחם אותי בשיגעון הזה הוא שנכון לעכשיו יוסי אבוקסיס נשאר. יש ארגון חשוב בשם "לקט ישראל" שלוקח עודפי מזון שנזרקים מבסיסי צה"ל, אולמות אירועים ובתי מלון ומכין מזה ארוחות מזינות, טעימות ובריאות למשפחות מועטות יכולת. אצלנו, אבוקסיס יודע לקחת עודפי סגל ממכבי תל אביב, מכבי חיפה (ועוד קבוצות בליגה) ולהכין מהן קבוצות לא רעות בכלל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כל עוד יוסי ישאר בבית"ר, אני מאמין שאף על פי המצב העגום אליו נקלענו, הישרדות זו אופציה ריאלית. בהתחשב במצב, ארבע ההחתמות הראשונות של אבוקסיס הגיוניות. אור זהבי ואבישי כהן הם שחקנים בעמדות שחסרים לנו, אוהבים את המנורה ומכירים את אבוקסיס. בר כהן הוא קשר מוכשר מאוד שיתן את החוצפה ההתקפית שכל כך חסרה לנו. אבל מבחינתי ההחתמה הראשונה שהייתי מביא לכל קבוצת תחתית זה חגי גולדנברג. הוא מנוסה מאוד במאבקי תחתית ויכול לשחק בכל עמדה בהגנה: בלם אחד מתוך שניים, בלם אחד מתוך שלושה, מגן ימין ומגן שמאל, אין עליו גרם =90חד של פוזה והכי חשוב – הוא עם גאלח, כלומר שיער קצוץ. הוא נראה כמו שבלם צריך להיראות.
אני מקווה שהקבוצות הגדולות ידללו את הסגל וישלחו אלינו עוד כמה צעירים רעבים ומוכשרים, בין אם זה סתיו נחמני, רונן חנציס או אדוארדו גררו. כל שחקן עכשיו יכול להיות לנו לעזר, ביחוד בהתחשב בכך שסביר להניח שרוב שכרם ישולם על ידי יענקל'ה (חסיד אומות עולם) שחר ומיץ' גולדהאר.
ביום שאחרי חוגג אני מקווה שלא נכנס שוב לאותו הלופ, האשמים במצב שלנו הם בראש ובראשונה אנחנו האוהדים. בגלל שהקהל שלנו רוצה לקבוע מי ישחק ולא רק בקטע מקצועי, בגלל חילוקי דעות ביציע ובגלל האימפולסיביות שלנו שלא משאירה 100 ימי חסד לאנשים במערכת.
אבל, גם עם התנהגות הלא חכמה שלנו, בית״ר או כל קבוצה אחרת בליגה לא צריכה להגיע למצב הזה. לבקרה התקציבית יש רק תפקיד אחד לעשות וגם בזה היא מפשלת פעם אחר פעם. המנהלת וההתאחדות שנותנות לכל מי שרוצה לנהל פה קבוצת כדורגל. לשר הספורט חילי טרופר שהוא אולי אדם נחמד וכביכול אוהד ספורט, אחד משלנו, אבל בעיניי הוא שר הספורט הכי כושל שאני זוכר, שהוסיף חטא על פשע עם ״חוק האלימות בספורט״ שבעצם נותן יד חופשית למשטרה לקנוס אותנו אחרי שבעונה החולפת פיצצו במכות כל קהל בליגה ולא התערבו במקרה היחיד שהיה צריך אותם וביקשו מהם עזרה ב"אירוע בלומפילד" הזכור לשמצה. נפלנו, לא נשברנו, חזרנו בגדול. עוד נחזור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר