אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מתי זה יקרה? לבית"ר מגיע בעל בית יציב שימשוך אותה קדימה

יש רצוי והוא בעל בית יציב כמו מיטש גולדהאר, יעקב שחר, ויש מצוי שהוא משה חוגג שמושך את הקבוצה לתהומות. בתווך נמצא את ברק אברמוב, שהוא לא זה ולא זה. בית"ר זה מועדון גדול ולכן מגיע לה בעל בית שיהלום אותה ויוביל אותה להצלחות

פורסם בתאריך: 14.7.22 10:18

מצב הביניים אומר שלא משנה האם בקרת התקציבים האריכה את החיים לבית"ר בעוד כמה ימים ואפילו כמה שבועות, אין פיתרון נראה לעין בדמות בעל בית יציב ונכון למועדון. משהו בנוסחה הגנטית הקיימת המרכיבה את השילוש הקדוש המתבקש – "מועדון-קהל-בעל בית", פשוט לא עובד פה. כאילו יש איזה מאיץ חלקיקים המנטרל בראש ובראשונה את המצרך הכי חשוב פה, סבלנות.
כל מועמד מטעם עצמו או מטעם בעל אינטרס לקחת לידיו את הקבוצה מיד רץ להתראיין ולספר מהי האג'נדה שלו, אם לא להתראיין אז לשלוח מקורבים ואם זה לא? אז משתחררים להם ספינים בצרורות אודות התוכניות העתידיות, הגרנדיוזיות כמובן, עבור "המועדון הנפלא הזה", כדברי הדובר התורן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


חלאס, שבענו מכל הבולשיט הזה. אנחנו לא ראויים לבעל בית בלי גיבנת? אם בית"ר היא מועדון ענק בכדורגל הישראלי, וזו שאלה רטורית, בוודאי שיש לה כוח למשוך בעל בית יציב, כזה ששום הודעת משטרה לא תוכל לגרום לו להסס.
בית"ר זקוקה לאבא אמיתי, אחד כמו יעקב שחר ומיטש גולדהאר. כזה שהכסף בשלב הראשוני לא יהווה חלק מפיל עסקה – ולא בגלל שאני מזלזל בכסף, ההיפך. בזכות הכסף והכח של המועדון והעומדים אחריו ניתן יהיה לבנות פה בשקט יחסי, (בית"ר, בכל זאת), יציבות שלא היתה כאן קרוב לארבע שנים.
צריך לנקות את האנרגיה השלילית שנוצרה במועדון בתקופה אחרונה, ואת זה לא יוכלו לעשות חברי העמותה נטולי גב מהקהל, ולא קבוצת רוכשים המצפה מהקהל השבור מנטלית לגייס כסף.
גם ברק אברמוב לא יוכל לעשות את זה. לא יודע מה כולם חושבים עליו כאדם, אבל יכולת כלכלית יש לו, באופן לא מבוטל, אבל אני לא רואה אותו, על אף היותו אוהד בית"ר מילדות, "שופך" כאן ערימות של כסף כדי לסתום חורים שלא נגמרים, לבטל את טענות המשטרה ביחס לחובות לגורמים לא נודעים וגם לא כדי לסתום פיות "ולקנות" ימים של חסד מהקהל, שלא החליט השבוע מה רע לו פחות מבין האפשרויות.
יש רצוי, שאותו ציינתי, אך יש מצוי – אף אחד לא זוכר או לא מודה, אבל המצוי כרגע הוא משה חוגג, שמושך את המועדון לחור שחור שבולע את כל מה שבית"ר יכולה לייצג ולהביא לכדורגל הישראלי, לירושלים ובעיקר לנו, לקהל האוהדים הכאוב ולצערי גם המפולג.
השבוע ציין באזני חבר קרוב שנמאס לו, שהוא עם בית"ר סיים. אמנם הילד שלו עוד הולך למשחקים, אבל בשנה האחרונה הוא הצליח להתנתק, משל מדובר במחלה ממארת לא עלינו, אני מתכוון אחד כזה שהיינו הולכים יחד שנים לכל משחק, יושבים בסמיכות ביציע המזרחי ובמשחקי החוץ, שומרים מקום של קבע האחד לשני, תלוי מי הגיע קודם. במקום לייצר מורשת, האחראים והנוגעים בדבר החריבו כל פיסה טובה והרחיקו את טובי האוהדים, זה מה שנשאר ואם לא יחול פה קסם, תכף גם זה לא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר