ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | בצלמו ובדמותו

מתחת לראדר, אברמוב בונה את בית"ר גירסת בני יהודה והיא אפילו לא הגירסה המשודרגת

פורסם בתאריך: 19.8.22 00:27

נדמה כי רבים רוצים לעצום עיניים ולא לראות את זה: בית"ר פותחת את העונה החדשה כשהיא בין ארבע הקבוצות החלשות בליגה. קחו את בני ריינה, נס ציונה והפועל חיפה, ותוסיפו להן את בית"ר – אין עוד מלבדן כרגע. אלא שבאחרונה הספין של ברק אברמוב מביא לו תוצאות תדמיתיות: לכאורה הוא הציל את בית"ר, גם אם הסגל שלו דל ורזה וחלש. כמה מעט מציאות וכמה הרבה יח"צ.
עיתונאים ואוהדים משולהבים זורמים בימים האחרונים עם העניין. בית"ר חלשה, היא היתה שווה תבוסה מול הפועל ת"א בגביע הטוטו, הציגה סגל שנראה כמו נוער מחוזק, אבל אנשים יצאו מוקסמים. אברמוב – כנראה גם בסיוע הנאום של משה חוגג – הצליח לשווק לכולם שההישג הגדול הוא עצם ההישרדות. האמנם כך?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כדאי אולי להבהיר שוב: ללא אברמוב בית"ר אכן היתה הולכת לפירוק ויורדת שתי ליגות, אבל היא גם היתה פותחת דף פיננסי חלק. במצב הזה יש אפשרות שמשקיעים כבדים יותר היו מעוניינים להיכנס. החובות הבריחו משקיעים רציניים מפני שכסף חדש לא יכול להישפך כמו מים, לא כך, לא על חובות שונים ומשונים שחלקם מכונים בשם המעניין – חוץ בנקאיים. ומנגד, זו המשוואה ההפוכה של אברמוב: במקום לבנות בית"ר חזקה, מזיזים סכומים לעבר החובות. כל זה מבלי להיכנס לדיון כמה מהסכום באמת ישלם אברמוב מכיסו וכמה באמצעות שימוש בהקצאות. לא בטוח שהשוואה כזו תחמיא לו.
עכשיו כולם זועקים לרכוש מנויים, כאילו שהאוהדים הם אלה שאמורים להציל את בית"ר. תגידו, לא אמרנו שאברמוב הוא המושיע? מה זה, הוא פתח פה בית"ר קטמון? אברמוב טורח עוד להנמיך ציפיות: לפי פרסומים שונים השבוע בתקשורת, בבית"ר לא מתוכנן מסע חיזוק משמעותי. רק שבינתיים, רוב העיתונאים לא מבקרים ולא שופכים אור על הסגל החלש, הם נשארים באזור הנוחות שלהם: עיתונות שמעדיפה להימנע מקונפליקטים. כך נוצר מצב שסגל אלמוני וחלש ובתולי, הוא "רענן" ו"שמח" ו"תוסס".
אברמוב כבר ירד ליגה עם סגל שבנה בבני יהודה, וזה כידוע בלי פירוק והפחתת נקודות. האם כל מה שיבנה בבית"ר זו בסך הכל בני יהודה משודרגת? ובכן, כנראה שכן, רק בלי המילה משודרגת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר