ג'וסואה מחיאס, אוהדי בית"ר באימון הפתיחה (צילומים: אורן בן חקון)
ג'וסואה מחיאס, אוהדי בית"ר באימון הפתיחה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אוהדי בית"ר הקשיבו, רוצים חיזוק? תעזרו לקבוצה ותקנו מנויים

לאוהדי הקבוצה יש שלל סיבות מדוע לא לקנות מנוי, אבל כנראה הם לא הפנימו שבמצב הנוכחי חיזוק הקבוצה תלוי בעיקר בהם, כי אברמוב רק הציל את הקבוצה ולא מעבר. בנוסף, החזרת מחיאס חשובה לחיזוק ההגנה החלשה

פורסם בתאריך: 25.8.22 09:42

תלונות שאפשר לשמוע מאוהדי בית"ר ברשתות המתרצות מדוע הם לא עושים מנוי: "נמאס לי מהפקקים האלה לטדי", "נמאס לי כבר שאין חניה בטדי", "נמאס לי להגיע בשעה 2 בלילה אחרי כל משחק", "נמאס לי שהקולה מגיעה ללא גזים", "נמאס לי שהקבוצה לא רצה בצמרת", "שיגיע בעל בית חדש אקנה מנוי", "שיהיה בעלים נורמלי אעשה מנוי", "בשביל מה לעשות מנוי אני נוסע רק למשחקים הגדולים" ו-"מה זה המחירים האלה לכרטיס למשחק נגד חיפה/מכבי והפועל ת"א באר שבע וסכנין".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שאתם רואים, יש פה מגוון רחב של תירוצים לקבוצה שזקוקה לכל שקל כדי לשרוד. האוהדים דורשים חיזוק, הם דורשים בעל בית יציב, הם דורשים ודורשים, אבל לתת מעצמם ולעשות מנוי שבזכות הכסף שהם משלמים הקבוצה (שלהם, כן?) תהיה יותר טובה יותר, תחרותית ותשתווה לכמות הקהל של הקבוצות הגדולות, את זה הם לא מסוגלים, כנראה שזה פשוט לא חשוב להם מספיק. במקום להודות על כך שהקבוצה לא נשרה לליגה א' וניצלה ברגע האחרון, רבים מהאוהדים מעדיפים להתלונן ולהצביע ברגליים למרות מצבה של הקבוצה, שגם לאחר הרכישה על ידי ברק אברמוב הוא זקוק לכל סיוע ובגילוי לב יוצא דופן הוא מודה שאין ביכולתו להחזיק "בית"ר חזקה" אלא כזו לכל היותר שתוכל לשרוד ואולי קצת יותר מכך. נכון, בית"ר מעולם לא הייתה קבוצה "שמוכרת מנויים", בטח לא כמו מכבי חיפה או מכבי תל אביב וכנראה שגם לא הפועל באר שבע, אבל אפשר להיזכר שבעונה הראשונה של משה חוגג נמכרו כ-8,500 מנויים, שיא מועדון, כלומר יש אוהדים ויש פוטנציאל וחבל מאוד שהאוהדים לא מבינים את הסיטואציה כדי לעזור לקבוצה הזקוקה לחמצן כדי לחיות והם מונעים ממנה. עצוב לי שקהל גדול כמו שיש בבית"ר לא מסוגל להכניס את היד לכיס ולעזור לקבוצה להביא שחקנים איכותיים. ברגע שהאוהדים ישנו דיסקט ויעשו מנוי בכמויות גדולות (מעל 10,000) זה יפתח דלת ותאבון לאנשי עסקים אחרים בקנה מידה של מיץ' גולדהאר, יעקב שחר או אלונה ברקת שיראו שלבית"ר יש קהל גדול וכמובן איצטדיון ראוי שיכול להכיל את זה. תעשו טובה לעצמכם ולבית"ר ותלכו לקנות מנוי.
במעבר חד למישור המקצועי: ההגנה של בית"ר נכון לעכשיו נראית מתאימה יותר לליגה א' מאשר לליגת העל. הקבוצה חייבת חיזוק וזה אומר שצריך להחזיר את ג'וסואה מחיאס. הוא אומנם לא חסוס רואדה או סזאר ארסו שהראו יכולת מצויינת בבית"ר בעמדת הבלם, אבל צריך לזכור שהצ'יליאני מכיר את אבוקסיס, ישראל ובית"ר ולא יצטרך תקופת התאקלמות וזה חשוב לקבוצה במצבה ההגנתי של בית"ר. אבוקסיס צריך לשחק במערך של חמישה שחקני הגנה ולהחזיר את הקפטן אופיר קריאף לעמדת הבלם, כשהקבוצה צריכה להתחזק גם בקשר אחורי. בחלק ההתקפי – לצד דנילו אספרייה המהיר שהראה יכולת לא רעות נגד נתניה, הרכש החדש אדוארדו גררו יהיה תוספת כוח עבור החלק הקדמי וביחד עם ירדן שועה אפשר לצפות להתקפה קטלנית.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר