תופס את הראש - איתי שכטר (צילום: אורן בן חקון)
תופס את הראש - איתי שכטר (צילום: אורן בן חקון)

ככה זה שאין בלם: בית"ר הושפלה בבולגריה והודחה מאירופה

פלאמן דימוב (10), פרננדו ויאנה (33), ולצ'זאר בלטאנוב (47) ופילפה בריולה (90) ניצלו טעויות מביכות בהגנה של בית"ר. אולי עכשיו אלי טביב ואלי אוחנה יתעוררו וינחיתו מחליף לרואדה?

פורסם בתאריך: 20.7.17 22:23

בשבוע האחרון ניסו בבית"ר לשדר ביטחון לפני משחק הגומלין נגד באטב פלובדיב הבולגרית וציינו בכל הזדמנות ש"שיש לנו התקפה מצוינת, אנחנו שווים גול כמעט בכל משחק". אז זהו, שלא.

בית"ר הובסה הערב (חמישי, 20.7) 4:0 והודחה מאירופה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, כש"ההתקפה המדהימה" שעליה דיברו בבית וגן בקושי הגיעה למצבי הבקעה משמעותיים. ואם ההתקפה היתה חלשה, אז ההגנה של בית"ר היתה פשוט מבישה. ככה זה כשמוותרים על בלם נהדר כמו חסוס רואדה, ועוד יותר מכך, שלא מביאים לו מחליף ברמה.

ההגנה של בית"ר, כידוע, עמדה במוקד גם במשחקים הקודמים של בית"ר, אלא שאז ההתקפה הצליחה לחפות על החולשה ועל החורים שעשו בלמי הקבוצה. ואז הגיע המשחק הערב והמאמן שרון מימר בחר לעשות ניסויים דווקא במשחק שבו הקבוצה שלו חייבת לנצח. דן מורי שוב פתח במרכז ההגנה כשלצידו ציוות מימר את מיקי סירושטיין הצעיר. בקישור העדיף המאמן לספסל את קלאודמיר ולפתוח עם קשר אחורי אחד בלבד – דוד קלטינס. התוצאה? שלושה כדורים ברשת של בוריס קליימן ומשחק איום ונורא של כל הקבוצה.

וההגנה? כבר בדקה ה-10 ביצע מורי את הטעות השבועית שלו, רק שהפעם זה גם עלה לבית"ר בספיגה. הבלם שכח לכסות את פלאמן דימוב בכדור קרן, והבולגרי נגח באין מפריע את הראשון לזכות באטב.

ארבע דקות מאוחר יותר קיבל פרננדו ויאנה כדור עומק מצוין, גבר בקלות על מורי האיטי וניסה להקפיץ מעל קליימן. הכדור חמק רק ליד השער. בדקה ה-32 החולמנות בהגנה הצהובה עלתה ביוקר – כדור שעלה לרחבה מצד ימין מצא את שחקני בית"ר מסתכלים על ויאנה בועט מהאוויר ומכניע את קליימן בפעם השנייה. 2:0 לבאטב בהפסקה.

שתי דקות בלבד במחצית השנייה ועוד טעות איומה בהגנה של בית"ר, הפעם היה זה קליימן שנרדם בזמן בעיטה חופשית מ-35 מטרים. הכדור פגע בקורה, ההגנה חלמה ובלטאנוב גלגל את השלישי מול שער ריק.

בדקה ה-74 שוב טעות של שחקן הגנה. הפעם היה זה מרסל הייסטר שיצר פרובוקציה מיותרת וספג כרטיס צהוב שני ומיד אחריו את האדום.

בדקה ה-90 ננעץ המסמר האחרון בהשפלה של בית"ר, כשהפעם היה זה תורו של סירושטיין לטעות ולאבד את עומר קוסוקו, שהשאיר כדור מצוין לפליפה בריולה שגלגל, גם הוא, מול שער ריק לרשת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יואל ישראלי

    עדר ללא רועה. הלכו כצאן לטבח.נראה כאילו המשחק מכור.שום מאמץ שום מחוייבות כלום ושום דבר.
    הכל תמוה. מהויתור על עמודי התווך אייבנדר ורואדה ועד להרכב עם מערך מוזר של מימר וניהול משחק קטסטרופלי שלו.
    טביב תתעורר ותשנה גישה. חסכנותך יצאה בהפסדה.יש טעויות שנתן להבינן. כאן מדובר בטעויות גסות. ברשלנות פושעת.
    ניסיתי עד היום להבין את ההתנהלות של טביב. לא יכול יותר.דסה שלומי אזולאי. רוקביצה אצילי. אייבנדר רואדה. ריטואל החוזר על עצמו מידי סוף עונה. שחקנים משמעותיים משוחררים ושחקנים אלמונים מגיעים. מה זה הדבר הזה? די. נמאס.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר