יוסי אבוקסיס, ירדן שעה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ירדן שעה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אפס במחוייבות: שחקני בית"ר הוכיחו שהחולצה הצהובה גדולה עליהם

שחקניו של יוסי אבוקסיס היו אבודים בדרבי ובעיקר נראו חסרי מחוייבות ויכולת, כשהמוביל בתחום הוא ירדן שועה חסר החשק. בית"ר חייבת להתחזק בחלוץ ולקוות שטרזי תומא יכנס מהר לעניינים

פורסם בתאריך: 15.9.22 12:12

כ-20,000 אוהדים בצהוב שחור גדשו את היציעים בטדי ביום שני האחרון, כשהכל היה מוכן לערב בו בית"ר ממשיכה לשמור על המסורת בה הפועל לא מנצחת דרבי. מההתחלה ניתן היה לראות שבית"ר לא במשחק, ואומנם היא החזיקה יותר בכדור אך בפועל לא היתה לכך כל משמעות.
הפועל לעומתה, הגיעה דרוכה ומוכנה לדרבי, השחקנים באדום היו ראשונים לכל כדור ואגרסיביים מאוד. השער היחיד במשחק הגיע מטעות קשה בהגנה של עמית כהן שלא היה במקום בו הוא צריך להיות והכיסוי של מחייאס כבר היה מאוחר מדי, מהרגע שהאדומים עלו ליתרון תוכנית המשחק של זיו אריה היתה אחת: בונקר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חשוב לציין שלבית"ר לא הגיע לצאת מהמשחק הזה עם נקודה והניצחון של הפועל ירושלים הושג בצדק, אך עם כל הכבוד להפועל וזיו אריה זה לא כדורגל. להבקיע שער ולרדת להגן עם כל השחקנים שלך, למשוך זמן ככל האפשר אולי משיג כמה נקודות, אך אי אפשר להשיג תוצאות לאורך זמן עם שיטה כזאת.
מהמשחק הזה הבנתי דבר חשוב מאוד: מעבר לסגל הבינוני שיש לאבוקסיס, שחקניו לא מסוגלים להיות יוזמים. במשך כל ה-90 דקות בית"ר הייתה נראית אבודה והשחקנים היו נראים ככאלה שאין להם מושג מה צריך לעשות בכדי לנסות לסכן את שערה של הפועל. השחקנים לא ידעו כיצד בכלל ניתן לנסות לפרוץ את הבונקר האדום ולאחר שער היתרון הלחץ על השחקנים רק גבר. רבים מהם הוכיחו שוב כמה החולצה הצהובה גדולה עליהם בכמה מידות.
לאחר פציעתו של דן עזריה, ועד שהזר החדש טרזי תומא יכנס לעניינים, בית"ר נמצאת בבעיה קשה במרכז המגרש, בעיה המחריפה מדי משחק. לשחק במרכז הקישור עם אביאל זרגרי ואופיר קריאף זה לתת ליריבה לעבור מהחצי שלה עד לרחבת ה-16 של קו ההגנה בצורה קלילה ונוחה. אני לא מבין מה הסיבה שמירון טל הצעיר, שכבר ערך הופעת בכורה בבוגרים הפסיק לשחק, מבחינתי הוא ראוי להיות חלק מהרוטציה.
בירדן שועה הושקעו סכומי עתק, ובכל משחק הוא מוכיח כמה הוא חסר חשק בכל פעולה שלו, לא משקיע ורץ ואת ההתקפות הוא דואג להרוס. בית"ר חייבת להתחזק בחלוץ זר משמעותי, כי חוד שבו שועה הוא החלוץ המוביל, בהחלט לא מבשר טובות עבור בית"ר. לא היה שחקן אחד שאותו אפשר לציין שנתן הופעה טובה בדרבי, והיתה זו תצוגה מבישה של כל שחקן שלבש צהוב במשחק הזה, פרט לבר כהן (כמה חבל שהוא רק מושאל) שהיה מצויין והמספרים שלו מגבים זאת: 82 אחוז דיוק במסירות, 3\2 מסירות מפתח, 100 אחוז הצלחה בדריבלים. גם בפרמטרים של מאבקים ותיקולים הוא רשם מספרים נהדרים: 18\13 מאבקים מוצלחים ו-6\5 תיקולים מוצלחים. קשה מאוד לתרגם את המספרים האלה לשערים ובישולים כשאתה השחקן היחיד שהיה טוב לאורך כל המשחק. אבוקסיס חייב להבין שההרכב הפותח שלו צריך להיות מורכב מהשחקנים הכי מחוייבים ביותר, וכשבסגל שיש בו כל כך הרבה מושאלים זה סימן שאלה ענק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר