ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | זו רק ההתחלה: אברמוב תתעורר – ללא חיזוק בית"ר תרד ליגה

ההפסד המביש ללא תנאי למכבי ת"א רק מסמל את מצבה העגום של בית"ר. אם הבעלים לא רוצה להיות חתום על הורדת ליגה של מועדון נוסף - עליו לפתוח את הכיס ומהר

פורסם בתאריך: 22.9.22 10:58

ההפסד המביך של בית"ר ירושלים במוצאי שבת האחרון הוא אחד המבישים בתולדות המועדון. אז נכון שבעבר היו תבוסות קשות יותר, אך הן לא היו כאלה חד צדדיות בכל הנושא של יכולת, כושר גופני, עוצמות בשטף של המשחק ולחימה.
השחקנים של בית"ר מתחילת העונה אנמיים, כאלה שהכל עובר לידם. יכול להיות שזה הקרדיט שהם מקבלים כרגע מהקהל, אבל שלוות הרוח המוגזמת שלהם צריכה להפעיל 20 אלף נורות אדומות עבור יוסי אבוקסיס. מה שבית"ר צריכה זה את אבוקסיס השחקן, כזה שנלחם, מנהיג במרכז השדה, שעוצר התקפות מסוכנות תמורת הקרבה של כרטיס צהוב. גם בהפסד בדרבי יכולנו לראות את אבוקסיס הטיפוסי כמאמן עושה מה שגירסת השחקן שלו היתה עושה וזה לגנוב עוד כמה מטרים קדימה של כדור במצב של עבירה לטובת הצהובים שחורים. אוי כמה ששחקן כמוהו חסר על המגרש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מאז שחוגג הגיע לבית"ר, הקבוצה לא ניצחה את מכבי תל אביב בליגה וזה אומר הכל על הכישלון שלו. את החלומות והסיפורים שלו כולם זוכרים, גם איך זה נגמר, אבל הבעיה שהרוח שלו עדיין נושבת כאן ומשפיעה על הקבוצה. בתקופת טביב בית"ר בהחלט הסתכלה בלבן של העיניים למכבי ת"א ושיחקה כדורגל פתוח גם כשהצהובים מתל אביב היו עדיפים.
אני טוען כבר כמה שנים שמאז שהגיע המאמן כושר הספרדי למועדון, שהיה אמור לשדרג את היכולות הפיזיות של השחקנים, הוא הבלוף הכי גדול שקיים. כבר כמה שנים ששחקני בית"ר סובלים מפציעות חוזרות ונשנות ולא פעם ולא פעמיים טענתי שהוא צריך ללכת הביתה. הפציעות של אוראל דגני ודן עזריה הן על הראש של מאמן הכושר, שצריך להיות כבר על הטיסה הראשונה הביתה.
על ירדן שועה כבר אין מה להרחיב. כולם יודעים שהייתי נגד הבאתו למועדון ואני בטוח שאנשים היום מבינים למה. נכון שהשחקן מלא בכישרון, אך הוא לא מביא את זה לידי ביטוי על המגרש ובכלל עסוק בעצמו יותר מאשר במגרש. עושה רושם שהוא לא רוצה להיות בבית"ר הנוכחית וטוב יעשה אברמוב אם בהצעה הראשונה שיקבל ימכור את החלוץ.
אבל הבעיה הכי גדולה של הקבוצה היא במשחק ההגנה, אך מה כבר אפשר לצפות משלושה שחקנים שירדו ליגה עם בני יהודה ועוד כאלה שדרדרו אותה עד כמעט לירידה לליגה א'? אברמוב חייב להבין שאם הוא לא יחזק את הקבוצה הרי שהיא תהיה בדרך הבטוחה לירידת ליגה ואז הנזק הכלכלי יהיה עצום יותר.
לא הבנתי למה לא מביאים את דוד קלטינס שעוזב את הפועל ב"ש ועוד כנראה ליריבה השנואה הפועל ת"א? לאור מצוקת הבלמים עם פציעתו של דגני, זה הזמן ל=חזיר את טל כחילה, על אף שהוא לא בכושר משחק מלא, אבל הוא עדיף על אור זהבי. פרט לניקולסקו שכנראה יגיע, בית"ר צריכה להתחזק בעוד מספר עמדות בהתקפה שבנויה בעיקר על אספרייה. צריך להביא גם שחקנים עם נסיון, כלומר אחד מבין איתי שכטר או בן שהר שיוכלו לעזור להיחלץ מהמצב הקשה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר