שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

ניצול הזדמנויות | דעה

אחרי שבית"ר לא השכילה לנצח את הפועל חיפה בתשעה שחקנים, יש לה הזדמנות לנצח דווקא את מכבי חיפה העייפה בעזרת טדי מלא

פורסם בתאריך: 4.11.22 00:44

בשורה התחתונה 7 נקודות מ-9 אפשריות ושער נקי בשלושה משחקים זה נתון מצויין, במיוחד לאור העובדה שאף על פי שבית"ר לא ספגה שלושה משחקים ברצף, עדיין מדובר בהגנה הגרועה בליגה שספגה הכי הרבה. אבקסיס, זכה להרבה מחמאות ובצדק ואני עדיין מאמין שהוא האיש הנכון למשימה, אבל באותה נשימה אני חושב שבעיקר בגלל שהוא איחר להגיב ולא הלך על כל הקופה מוקדם יותר – לא ניצחנו את הפועל חיפה. ב-10 הדקות האחרונות בית״ר ישבה על השער של הפועל חיפה ונשאלת השאלה למה לא מוקדם יותר? ירדן שועה ועמית כהן חירבו את ההתקפות של בית״ר לאורך כל המשחק והוחלפו יותר מידי מאוחר. בכללי, בית״ר לא מקבלת שום ערך מוסף מהמגנים שלה במשחק ההתקפה, עמית כהן חלש כבר כמה משחקים ובצד שמאל כששועה נמשך למרכז ומשאיר את כל הקו למגן יש לנו את גרצ׳קין שיותר טוב בפעולות ההגנתיות מאשר ההתקפיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחרי הרבה שנים אפשר להגיד, סוף-סוף, שהזרים (מלבד גררו) משדרגים משמעותית את הקבוצה. יש רק עוד שלושה משחקי ליגה עד פגרת המונדיאל וחלון העברות של ינואר, ובעיניי בית״ר חייבת לחזק את עמדות המגנים ואת כנף שמאל, כי נכון לעכשיו רק כנף ימין והחלוץ מייצרים אצלנו שערים.
אני אוהב את זה שיוסי פותח בלי מושאלים ומעדיף לתת לעדי יונה דקות על חשבונם, אבל גם חושב שלא בושה לנסות להביא את רוי רביבו שוב בינואר אפילו בהשאלה. בצד ימין הייתי עוקב בעניין אחרי מצבו של ג׳ראלדש במכבי תל אביב, הוא לא המגן האדיר שהיה פעם, אבל לחלוטין יהיה חיזוק עבורנו.
אני לא יודע אם יוסי עושה סדרת חינוך לאביאל זרגרי או שזה נטו על סמך יכולת, אבל מאז שיצא מההרכב (ומהסגל) הקישור שלנו הרבה יותר אגרסיבי ונחוש. השבוע יש לנו צמד משחקים חשובים נגד מכבי חיפה והפועל ת"א, ואני חושב שיהיה אפשר לנצל את העייפות של מכבי חיפה ואת החסרונות הרבים שלה ולגנוב לה נקודות, כבר ראינו שחיפה מתקשה במשחקי חוץ אחרי ליגת האלופות ואם טדי יהיה מלא יהיה אפשר להוציא נקודות. למשחק החוץ כנראה לא נלווה את הקבוצה בגלל העונש שהפועל תל אביב ספגו, אמנם זה מבאס אבל בעיניי, אבל לפחות מתנחם שלצד אלפי האוהדים הטובים גם "פושעי בלומפילד" מהמקרה הזכור לא יזכו לחזור ליציע שבו הטילו טרור על אוהדי הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר