יוסי אבוקסיס, מקסים גרצ'קין (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, מקסים גרצ'קין (צילומים: אורן בן חקון)

מגן דוד אדום | טור דעה

לבית"ר בעיות רבות במשחק ההגנה ולא סתם היא ספגה 25 שערים, אבל הפעם בחרתי להתמקד בנקודה כואבת במיוחד - עמדות המגינים

פורסם בתאריך: 10.11.22 15:38

המחצית הראשונה נגד מכבי חיפה הייתה אחת הטובות בשנים האחרונות של בית"ר, אבל עקב האכילס היה ונשאר משחק ההגנה. למרות החזרה של דגני ביחד עם מחיאס לעמדת הבלם, זה לא עזר לגמרי, בעיקר כי בעמדות המגינים יש לבית"ר מספר שחקנים שלא מתאימים לרמה הזאת כמו מקסים גרצקין, עמית כהן, אבישי כהן וחגי גולדנברג. בקבוצת הצמרת הגדולות, מכבי חיפה, הפועל ב"ש ומכבי ת"א יש מגינים נהדרים, אבל רובם אם תשימו לב שחקנים זרים ופחות ישראלים, כי גם אותן קבוצות מבינות שעמדת המגן הפכה להיות מהחשובות בכדורגל. המגינים של בית"ר לא תורמים הגנתית ולא התקפית וזו מגמה שנמשכת מתחילת השנה. אין לבית"ר תמיכה התקפית כשהם נראים חסרי בטחון, לא תומכים בחלק ההתקפי ומבצעים טעויות מדי משחק בהגנה. 23 שערים ספגה בית"ר, ההגנה הרעה בליגה, ההגנה המעידים על משחק הגנה רע וזאת לא מעט בגלל המגינים.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מנגד, החלק ההתקפי של בית"ר עם ניקולסקו-שועה-אספרייה, בתוספת תומא הקשר המוכשר שמזכיר לפרקים את עלי מוחמד, מזכירים כי בחלק ההתקפי בניגוד להגנה, יש לקבוצה מה למכור. דגני ומחי ס הם בלמים טובים ויציבים, למרות משחק פחות טוב מול מכבי חיפה, ואני מרשה לעצמי להגיד שהם לא הגורמים לבעיות ההגנתיות של בית"ר. עמדת השוער בבית"ר השנה היא לא מהחזקות בליגה, אבל אני גם לא מאשים את איתמר ישראלי במרבית הגולים, ובגדול הוא עושה עבודה סבירה. למרות זאת, אם לבית"ר יש אפשרות להחזיר את איתמר ניצן חזרה לעמדת השוער שיכול לתת ערך מוסף ונסיון הייתי עושה זאת. ניצן, נראה די אבוד בנתניה ובבית"ר היה לאחד המנהיגים, אני מניח שאבוקסיס לא יתנגד לחזרה שלו אם היא אפשרית כלכלית.
לקראת פגרת המונדיאל שלאחריה יגיע חלון העברות של ינואר, הייתי מנסה להחזיר את שלומי אזולאי הקשר שיחזק את עמדת הקשר המרכזי ואת מרכז השדה. הייתי מנסה לחזק את עמדת המגינים ולחשוב על אפשרויות כמו סן מנחם שלא רואה דקות משחק רבות במכבי חיפה או אולי להביא את ג'ראלדש ממכבי ת"א שעשוי להיפלט משם ויכול בהחלט לעזור לקבוצה. כך או אחרת, אבוקסיס חייב לחשוב על חיזוקים הגנתיים לקראת חלון ינואר לקראת החצי השני של העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר