יוסי אבוקסיס, ירדן שועה ודנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ירדן שועה ונילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)

יש שיפור, אבל אפשר יותר | טור דעה

הסיבוב הראשון הסתיים ולמרות השיפור ביכולת, יוסי אבוקסיס חייב לשחק יותר התקפי ובכך יצבור יותר נקודות מאשר השיג עד כה

פורסם בתאריך: 17.11.22 15:17

מהפך ראשון של בית"ר העונה, מחצית שנייה אדירה וניצחון חשוב שניה לפני שיוצאים לפגרת המונדיאל – והכי חשוב מעל הקו האדום. הספק לא רע מהניצחון מול בני סכנין. לאחר ההפסדים למכבי חיפה והפועל תל אביב החליט אבוקסיס לחזור שוב למערך שלושת הבלמים, מערך שהבנו כבר שלא מתאים לבית"ר. מערך פחדני ונסוג שמוותר לחלוטין על מרכז המגרש ומביא את בית"ר אחורנית, וכשהמגינים הם לא טובים, קשה עוד יותר להביא לידי ביטוי את המערך הזה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשחק נגד סכנין ראינו שוב את ההבדל בין בית"ר מפוחדת ונסוגה לבין בית"ר יוזמת ותוקפת. לבית"ר יש את כל הכלים בכדי לשחק כדורגל התקפי, ככל שבר כהן וירדן שועה (לכל אחד מהם יש ארבעה בישולים העונה) יהיו יותר על המגרש, ככה הסיכוי של ניקולסקו ואספרייה להבקיע רק עולה.
אם מסכמים סיבוב ראשון, בית"ר יכלה להוציא הרבה יותר נקודות ועיקר הביקורת מופנית ליוסי אבוקסיס. האחרון חייב להבין שבבית"ר אי אפשר לשחק כדורגל נסוג ופחדני, אי אפשר להסתגר ולהתפלל לסיים בתיקו ובסוף לספוג שער אומלל כמו נגד הפועל תל אביב וגם להפסיד.
במשחקים האחרונים שועה שינה גישה, ובמשחק נגד סכנין הוא היה מהטובים על המגרש, אמנם השערים עדיין לא הגיעו, אך יש לו כבר ארבעה בישולים העונה. הוא חייב להמשיך בגישה החיובית שבה הוא נוקט ולהגיע לאחר הפגרה ליותר חדות מול השער. איליי מדמון ובר כהן צריכים לקבל הרבה יותר קרדיט מאבוקסיס: מדמון, שחקן מאוד פיזי עם טכניקה לא רעה שמוסיף כוח לקישור. בר כהן, הוא שחקן יצירתי שיודע לייצר מצבים מסוכנים, ובית"ר חייבת אותו הרבה יותר על המגרש ובמשחק האחרון יחד איתו בית"ר הפכה ליותר מסוכנת.
ואי אפשר בלי לדבר על התנין הקולומביאני דנילו אספרייה. שחקן הכנף שיחק בעונה שעברה ב-32 משחקים בהפועל באר שבע ומאזנו עמד על 2 שערים ו-2 בישולים. העונה בסיבוב הוא כבר עם שבעה שערים ושני בישולים. מדובר בכוכב כדורגל עם סיומת אדירה והשחקן הכי חשוב של הקבוצה. אם אבוקסיס ידע לעשות את השינויים הנדרשים בינואר, קרי, שחרור שחקנים מיותרים והבאת שניים-שלושה שחקני רכש בעמדות המצריכות חיזוק, כדוגמת המגינים ועמדת השוער, אז אולי עוד נראה פה קבוצה שתגרום לנו להתגאות בה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר