יון ניקולסקו, ירדן שועה (צילומים: האתר הרשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
יון ניקולסקו, ירדן שועה (צילומים: האתר הרשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

התפוצצות | טור דעה

נקודת האור השנה בבית"ר זה משחק ההתקפה המשובח. אל יון ניקולסקו האימתני ודנילו אספרייה הקטלני הצטרף לאחרונה מלך הבישולים ירדן שועה, כשביחד הם מרכיבים שלישייה שלא נראתה בטדי זמן רב

פורסם בתאריך: 22.12.22 13:19

התפוצצות. אין מילה אחרת שתתאר את חזרתה של בית"ר ירושלים מפגרת המונדיאל. בית"ר, שבמשך כל הסיבוב הראשון הבקיעה רק 15 שערים, כבשה עשרה שערים בצמד המשחקים נגד כפר קאסם בגביע ונגד מכבי נתניה בליגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אל הצמד הלוהט דנילו אספרייה (8 שערים בליגה) ו-יון ניקולאסקו (9 שערים בליגה), הצטרף "המבשל" ירדן שועה שיחד איתם מרכיב שלישיית התקפה אימתנית. השינוי ששועה עשה הוא לא פחות ממדהים, כל התקפה עוברת דרכו וכל מסירה שלו גורמת לציפייה אדירה. עד כה ירדן כבר עם שבעה בישולים, ועכשיו הגיע הזמן שלו גם להבקיע. לנו האוהדים נותר רק לקוות שירדן ימשיך להתעסק בכדורגל, כי כשהוא מתעסק רק בכך הוא חד יותר והופך את בית"ר לטובה יותר.
אי אפשר כמובן בלי יון ניקולאסקו. החלוץ המולדבי של בית"ר הוא בינגו אדיר, איך יכול להיות שהוא בשנה שעברה שיחק כאן בליגה ואף קבוצה לא התנפלה עליו? המספרים שלו פשוט מדהימים: 11 שערים ושני בישולים ב-11 משחקים בכל המסגרות. בנוסף, הרביעייה במשחק האחרון של ניקולאסקו היא הראשונה של שחקן בית"ר מאז סטפן שאלוי שהבקיע רביעייה לרשת הפועל באר שבע בעונת 1997/98 בניצחון הענק 2:7.
ואחרי כל ההתלהבות (המוצדקת) מהחלק ההתקפי, חייבים לשים דגש על ההגנה. בית"ר ספגה 29 שערים ב-14 משחקים, כלומר, ממוצע ספיגה של 2.07 שערים למשחק. יותר מדי.
זו לא רק ההגנה שחייבת להתייצב, אלא כל משחק ההגנה של הקבוצה. זה מתחיל מכך שאין לקבוצה קשר אחורי במרכז המרכז, כזה שהורס ליריב ומשחק באגרסיביות החסרה לקבוצה. דרוש חיזוק בינואר בעמדה זו.
במצב האבסורדי שנוצר בו מחיאס תקוע בונצואלה, בית"ר חייבת לשחק עם דגני כבלם לצידו של אורי דהן ולהפטר מעומס הבינוניים בסגל. במקביל, אסור לזנוח את תוכניות הרכש בהם צריך לשדרג את עמדת השוער והמגינים.
ראינו את ההשפעה של הגנה חלשה, שגם במצב שבו בית"ר מובילה 0:4 כלום לא בטוח, ורק ההרחקה של קארצב עצרה את המומנטום של נתניה רגע לפני קאמבק מפואר. בשבת הקרובה מצפה לבית"ר משחק חוץ מהקשים בליגה, הפועל באר שבע בטרנר. אם בית"ר תגיע עם אותה התלהבות מהמשחק נגד נתניה, יהיה אפשר להוות יריב ראוי ואף להילחם על שלוש נקודות חשובות מאוד.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר