אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

לשמור על הסטטוס קוו | טור דעה

לטעמי האישי יש חשיבות לשמור על הסטטוס קוו , כלומר שבית"ר לא תשחק בשבת. מנגד, זו הזדמנות למשפחות להביא את הילדים למשחק באור יום, וכל עוד זה קורה לעיתים רחוקות אפשר לחיות עם זה

פורסם בתאריך: 29.12.22 10:54

אני מבין את הוויכוח הציבורי בין הדתיים לבין אלה שלא בנוגע למשחקה של בית"ר בצהרי השבת. אין לי כאן דעה נחרצת, אני מגיע ממקום שבו יש צורך להתחשב בכולם. מבחינה אישית, יש לי חיבור למסורת ולאנשים דתיים ששומרים שבת, מה גם שחלק גדול מאוהדי בית"ר לא היו רוצים לשחק בשבת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מנגד, אני מבין גם את הרצון להחזיר את הנוסטלגיה לימים שבהם אני גדלתי ושיחקתי – עם כדורגל בשבת בצהריים, אבל העולם השתנה ובשורה התחתונה יש מן סטטוס קוו – בית"ר לא משחקת (כמעט) בשבת. אני אישית מאוד אוהב את זה, וכך גם השחקנים ורבים מהאוהדים. יש כאלה שאין להם את הקשר הדתי ומבחינת ההורים זו הזדמנות טובה לקחת את הילדים שלהם למשחק כדורגל בצהריים. במקרה הזה אי אפשר להוציא את כולם מרוצים – זו סיטואציה קלאסית שבה אי אפשר לרצות את כולם. בהרגשה הכללית שלי, הרוב נוט ה כן לקבל את האחר ולשמור על השבת. המשחקים שמתקיימים במוצ"ש או במשחקי ערב במהלך ימי חול יש חוויה מיוחדת. לטעמי יש חשיבות לשמור על הסטטוס קוו – שלא לשחק בשבת.
להבנתי, גם המועדון וגם אוהדים רבים פנו למנהלת הליגה וניסו להזיז את המשחק, ואני יכול לספר שיש אוהדים שאף פנו אליי כדי לנסוע להשפיע ולעזור, אבל זה אך ורק רק בידיים של גוף השידור והמנהלת והם אלה שיקבעו. לאותם אוהדים שומרי השבת אני יכול להגיד – שכל עוד זה מתקיים לעיתים רחוקות, זה לא נורא, זאת על אף שבעיני יש לכוון לכך שככל האפשר צריך לשמור המסורת שבית"ר לא משחקת בשבת.
בעניין המקצועי. הייתי שמח ורוצה שאריאל הרוש יחזור ויסיים את הקריירה בבית"ר. גם מבחינת האגודה זה מסמל משהו עבור המדיניות החדשה של בית"ר. זה סוג של התנערות מהגזענות, הוא עזב בסופו של דבר כי האוהדים הקיצוניים היו נגדו כי הוא הגן על השחקנים הצ'צ'נים בזמנו ולא עמד בלחץ האוהדים. כלל האוהדים מבינים היום שאין מצב שבו שחקנים לא ישחקו במועדון רק כי הוא הגן על שחקנים מקבוצתו מפני גילוי גזענות. אריאל עבר טראומה עם העזיבה, והייתי שמח לראות אותו שוב בקבוצה, בוודאי שמקצועית הוא יכול לעזור לבית"ר להגיע לפלייאוף העליון. חשוב מאוד להחזיר את הזהות של בית"ר ולהחזיר שחקנים שעזבו מכל סיבה אחרת לקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר