אור זהבי, איתמר ישראלי (צילומים: אורן בן חקון)
אור זהבי, איתמר ישראלי (צילומים: אורן בן חקון)

חודש גורלי | דעה

לבית"ר צפויים מספר משחקים בחודש ינואר בליגה ובגביע היכולים לבשר לאן יהיו מועדות פניה העונה. כדי שהיא תצלח את זה בשלום, היא תהיה חייבת להתחזק בחוליית ההגנה החלשה

פורסם בתאריך: 29.12.22 11:54

באמת שאנחנו אומרים את זה לפחות פעם בחודש, אבל אני חושב שהשבוע הקרוב יהיה גורלי מאוד עבורנו ויוכל לתת לנו מושג לאן מיועדות פנינו העונה: נגד נס ציונה בשבת, משחק גביע המדינה שיכול להיות מוקש, וכמובן גולת הכותרת והמשחק הכי חשוב בלוח השנה הבית״רי – הדרבי הירושלמי.
לא משנה מה יהיו התוצאות במשחקים האלו, אני חושב שהקונצנזוס הכי גדול בעולם הוא שההגנה של בית״ר חייבת חיזוק בינואר. אם נגד מכבי נתניה ההתקפה עוד הצליחה לכפר על משחק ההגנה המזעזע, נגד באר שבע איבדנו נקודות בגלל גולים שלא מתאים לקבוצת נערים לקבל, כשהשמועה אומרת שעד עכשיו חוליית ההגנה מסתכלת על דור מיכה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הראשון שהייתי מנסה להביא הוא אנדראה ג׳ראלדש, שלא נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב. שם נוסף שעולה בתקשורת הוא זה של אריאל הרוש – מצד אחד, הוא שוער טוב יותר מאיתמר ישראלי, מצד שני יש גבול כמה שוער יכול להושיע, ועם חוליית הגנה שכזאת גם מנואל נוייר היה מתקשה. ובכל מקרה, מכיוון שאני אוהד ולא איש מקצוע, אני יכול להניח את הצד המקצועי בצד ולדבר מהרגש – אני מעדיף שאריאל הרוש לא ידרוך בבית״ר. אמנם הוא נהג עם הצ׳צ'נים כפי שהיינו רוצים שינהגו בשחקנים ישראלים-יהודיים בחו״ל, אבל תקראו לי נאיבי או רומנטיקן, מבחינתי מי שבאימון הראשון שלו בהפועל תל אביב עשה את הסמל המשוקץ פטיש-מגל והונף על כתפיים לרקע שירים בגנות בית״ר, וחמור מכך בגנות ירושלים, לא ראוי לחזור וללבוש את המנורה. לכן, הייתי מעדיף להתחזק במגנים ובלם לפני עמדת השוער ואם מחליטים על חיזוק בעמדת השוער הייתי שמח לו זה היה כל שוער אחר.
לקראת המשחקים הקרובים, מקווה אני שאבוקסיס יסב את דגני או קריאף לעמדת הבלם במקום אור זהבי החלש ויתן לבר כהן לשחק לצד שלישית ההתקפה. אם בינואר נביא שחקן שישדרג אותנו בכנף שמאל, אפשר גם לשחק עם ירדן שועה בעמדת ה-10 ושמשם יפטם את הקו הקדמי.
ועוד משהו: לא יודע אם מישהו בהנהלה קורא את הטור אבל אם כן פונה אליכם בבקשה הקבועה שלי, אל תיפלו בשבי הדריבל כמו הבעל בית הגרוע בתולדותינו, בבקשה אל תחשבו על להחזיר את מיכאל אוחנה שרק יקח אותנו אחורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר