אלעד עמדי, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
אלעד עמדי, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

דעה | מול חושך ושנאה ירושלים אדומה

אלעד עמדי עבר הפעם את הגבול והשעייתו ליומיים על ידי רדיו ירושלים לא מספיקה. יש לפעול על מנת שתוכניתו תרד לאלתר

פורסם בתאריך: 10.1.23 23:10

ביום חמישי שעבר, השתמש אלעד עמדי במיקרופון שניתן לו כחלק מתוכנית הרדיו "התוכנית של עמדינה" ברדיו ירושלים כדי לשקר, להסית ולאיים כנגד אוהדי הפועל ירושלים. בין היתר אמר כי הוא "יוכיח למה שווה לשבת בבית הסוהר בגלל אנשים כמוכם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ראשית, אכן ישנן אי הסכמות ביציעי הפועל ירושלים, שנובעות בעיקר ממה שאני מכנה "כאבי איחוד", של אוהדים שישבו בנפרד שנים ארוכות ולומדים איך לחיות יחד. עם זאת, ועל אף שיש כאלו שמנסים לצייר את היציע האדום בצורה מגמתית, הפועל ירושלים מקבלת את כולם, ללא הבדל דת, גזע, מין, עדה או עמדה פוליטית וכל אחד יכול למצוא ביציע את המקום שלו, תחת קהילה אחת, מכילה ומגוונת.

הדרך בה התייחס עמדי לאוהדים והאירועים שטען שקרו ביציע רחוקים מהאמת ומסולפים ודבריו סותרים כל אחריות עיתונאית ותקשורתית. זאת בעיקר כאשר הדברים נאמרו יומיים לפני הדרבי ועל רקע אירועי הדרבים הקודמים. כל אוהד הפועל יודע שלהגיע לטדי ביום של דרבי זו חוויה לא נעימה ושהוא עשוי לחוות שלל אירועי אלימות – החל מקללות ויריקות, ועד גניבת צעיפים או תקיפות פיזיות. הורים מפחדים להביא ילדים לטדי וכמות כוחות השיטור שמקיפים את האצטדיון מזכירה יותר מבצע צבאי מאשר משחק כדורגל. המקום של התקשורת בכלל והתקשורת העירונית בפרט היא להרגיע את הרוחות ולא להוסיף שמן למדורה.

לא מדובר בסערה הראשונה בה מעורב עמדי. חיפוש מהיר באינטרנט מעלה שלל התבטאויות בעייתיות של השדר, אבל הפעם הוא עבר את הגבול. נאום ההסתה של אלעד עמדי זכה לגינויים מקיר לקיר. גם מצד אוהדי הפועל ירושלים אך גם מהצד הצהוב של העיר. האמירה היא ברורה וחד משמעית: יריבות ספורטיבית כן, אלימות והסתה לא.

 

 

עוד אהבתי לראות את גינוי קבוצת הכדורסל לדברים, גינוי שמצטרף לפרסומים האחרונים על שיתוף הפעולה בין הענפים ומראה שקבוצת הכדורסל והכדורגל, אחד הן. תגובת רדיו ירושלים והשעיית השדר ליומיים בלבד, לא מספיקה. אנחנו חייבים לעשות ככל שביכולתנו כדי שעמדי לא יקבל יותר את הבמה ושתוכניתו תרד מלוח השידורים לאלתר. אני קורא לכל מי שהזדעזע כמוני מהדברים להצטרף אלינו בפניות לרשות השנייה, למפרסמים ברדיו ירושלים ולתחנה עצמה בקריאה זו.

הפועל ירושלים המאוחדת והקהל האדום כאן כדי להישאר, גאים בקבוצה שלנו, בקבוצת הנשים שלנו, במיזמים החברתיים, במחלקת הנוער ובכל מה שיצרנו במו ידינו. מול חושך ושנאה, ירושלים אדומה!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    לא מכיר את הסיפור אבל עמדי אחד האנשים החשובים בתקשורת בגלל היותו איש ימין הוא לא מקבל במה כי פה אוהבים שמאלנים אלעד מדבר מדם ליבו ומאיפה שכואב לו!!האיחוד והמעשים שלו למען נזקקים,קשי יכולת,חיילים,שוטרים,וכדומה הם ללא דופי כן ירבו אנשים כמוהו!!אז כתב כמוך צריך לחשוב טוב טוב לפני שכותב דברי הבל!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר