ירדן שועה, אופיר קריאף (צילומים: אורן בן חקון)
ירדן שועה, אופיר קריאף (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | למרות ההגנה

בכדי להמשיך לחלום על גביע המדינה ולעשות פלייאוף עליון, בית"ר תהיה חייבת להתחזק במספר עמדות בחלון העברות הנוכחי

פורסם בתאריך: 20.1.23 00:26

מי היה מאמין שבאמצע חודש ינואר בית"ר תהיה מאוכזבת לאחר תיקו עם מכבי תל אביב? זה מצביע יותר מהכל על הכיוון החיובי אליו צועדת הקבוצה. עברנו משחק מלא מצבים, ועם כרטיס אדום למכבי תל אביב בשלב מאוד מוקדם, שהיה צריך לתת לבית"ר את הביטחון לצאת קדימה, למרות שהיתה עדיין מהוססת ומפוחדת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לצד משחק ענק של תומא במרכז הקישור, ביחד עם משחק נוסף בו ירדן שועה מבשל באמנות (ואף מבקיע) בתוספת דנילו אספרייה הנהדר, אי אפשר להתעלם מהשחקנים שפשוט מושכים את בית"ר כלפי מטה – בגול הראשון שלושה שחקני הגנה פשוט מסתכלים על הכדור של אוסקר גלוך נוחת על הראש של ערן זהבי. בשער השני היה זה אורי דהן, שאפילו לא ניסה לסגור את ההרמה, שוב הישר לראשו של זהבי. השערים הקלים שבית"ר סופגת נובעים מחוסר הבנה בסיסי של שחקנים כמו מקסים גרצ'קין ואור זהבי, שנדמה שלא מבינים את תפקידם בכלל.

בנוסף, די במזל בית"ר לא ספגה שער מעוד איבוד מיותר של אופיר קריאף במרכז המגרש, שבכל פעם שהיה צריך להניע כדור קדימה פשוט תקע את המשחק. אלה הם שחקנים שהחולצה של בית"ר גדולה עליהם באלף מידות והם לא ראויים להרכב.
לצד המחמאות שמגיעות לאבוקסיס על מיצוב הקבוצה, הלידה המחודשת של ירדן שועה, החתמת תומא הנפלא וצמד הסקוררים אספרייה וניקולאסקו, יש לי גם ביקורת – הגישה השמרנית מדי של יוסי היא זו שגורמת לבית"ר ללכת אחורה וגם לספוג שערים רבים וקלים מדי.
אם לשחקני הגנה הייתה אינטליגנציית משחק בסיסית הנדרשת משחקן כדורגל, אז גם ההגנה היתה משתפרת. אי אפשר לחיות רק על משחק ההתקפה, טוב ככל שיהיה, ללא שחקני הגנה וקשר אחורי אחד ברמה גבוהה.
מערך שלושת הבלמים נידון לכישלון בבית"ר, בטח בזו הנוכחית. הקבוצה נמצאת בשלב רבע גמר גביע המדינה ובמקום השישי בליגה כשבשלב הזה של העונה פלייאוף עליון חייב להיות אחת המטרות של הקבוצה.
בכדי להמשיך לחלום בגביע ולעשות פלייאוף עליון בית"ר חייבת להחתים (כבר אתמול) שוער, מגן שמאלי וקשר אחורי. מעבר לחיזוק הכל כך הכרחי, יוסי אבוקסיס חייב להעז יותר, להיות מעט יותר הרפתקן ברגעים מסוימים, כי כשבית"ר יוצאת קדימה עם כל הארסנל ההתקפי שלה, ראינו שהיא יכולה לספק לנו רגעים קסומים של כדורגל איכותי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר