תמיר עדי, סרגיי בורודין (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות בית"ר ירושלים)
תמיר עדי, סרגיי בורודין (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות בית"ר ירושלים)

דעה | המטרה: מקום רביעי

בצל ירידתה של הפועל ירושלים ומנגד עלייתה של בית"ר, המקום הרביעי הפך להיות מטרה ואין ספק שהיא אפשרית לגמרי

פורסם בתאריך: 26.1.23 17:35

דווקא באחד ממשחקיה הכי חלשים בחצי השני של העונה, בית"ר השכילה לנצח את בני ריינה החלשה, וחבל שזה נגמר רק בהפרש של שני שערים. חניכיו של יוסי אבוקסיס היו צריכים לנצל עד תום את החולשה של העולה החדשה, ולנסות ליצור עוד כיבושים שהיו עוזרים ליחס השערים העגום. כמה דברים השתנו בבית"ר – זאת הפעם הראשונה מאז אוקטובר שבית"ר לא סופגת שער במשחק, מי יתן וזה יימשךגם נגד הפועל חדרה במוצ"ש. נתון נוסף שהשתנה – בית"ר כובשת ממצבים נייחים, אפילו שניים כאלה היו נגד ריינה. לשפשף את העיניים ולראות אם אנחנו נמצאים בסוג של חלום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אני מקווה שאבוקסיס ימשיך עם המערך איתו עלה נגד ריינה. מערך שבית"ר כה מכירה ואוהבת ה-4-4-3 המפורסם, עם שני שחקני קווים, שחקן 50-50 והכי חשוב – רביעיית הגנה. הניצחון מול ריינה היה מאוד חשוב לאור הצפיפות המטורפת שגורמת לצוואר בקבוק במאבקים על מקום בפלייאוף העליון, כששלוש מקומות עדיין פנויים ועליהן רבות שש קבוצות.

הדשדוש של הפועל ירושלים מקרב את בית"ר למקום הרביעי, וזו צריכה להיות המטרה העיקרית של בית"ר – גם בשל האפשרות להגיע ממנו  לאירופה.  לאור החיזוקים האחרונים – סרגיי בורודין, תמיר עדי והיד עוד נטויה – זה בהחלט אפשרי.

לצערי, עדיין לא הגיעו מגנים, חלוץ ושוער לקבוצה, אך תמיר עדי חזר אל המקום שאסור היה לו לעזוב, ואני חושב שזו תוספת כוח לקישור, הוא שחקן ורסטילי שיכול להביא את המספרים החסרים למרכז הקישור של בית"ר. מלבד טרזי תומא עם שלושה שערים, אין אף תרומה משחקנים אחרים בקישור.

 

ההחתמה של בורודין על הנייר נראית איכותית, אבל הוא לא שיחק מחודש אוקטובר וצריך לתת לו את הזמן לחזור לכושר משחק. נראה שהוא עם רגל שמאל טובה, משחק ראש איכותי ופיזי, וביחד עם אורי דהן הוא יכול להיות שילוב טוב. בהקשר של האחרון, חשוב שברק אברמוב ירכוש אותו ויריץ את בורודין לצידו. בית"ר צריכה להמעיט בהשאלות, כדי שלא תשביח שחקנים עבור קבוצות אחרות ולא לעצמה. ההגעה של בורודין, תגרום לכך שדגני עשוי להיות מוסט גם לעמדת הקשר האחורי, וגם זה תוספת כוח רצינית לקישור האחורי.

לסיום, כמה עצוב שבשנת 2023 יש דין לבית"ר ודין לשאר הקבוצות. לא יעלה על הדעת שקהלים אחרים כמעט מפוצצים משחקים, זורקים אבוקות לכר הדשא ובית"ר נענשת על רימון אחד של נער פזיז במשחק חוץ ומשלמת את המחיר. אם רוצים רפורמה במערכת המשפט, היא צריכה להתחיל בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הגיע הזמן לניקוי אורוות של דיינים שעבר זמנם.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר