ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ימים יפים עוברים על בית"ר

מי חלם ומי פילל אחרי הקיץ הקשה שבית"ר עברה שהיא תהיה מצב בו היא נמצאת: רגל וחצי בחצי גמר הגביע, בעמדה מצויינת אל הפלייאוף העליון, כדורגל משובח ואוהדים שמגיעים בהמוניהם. שרק ימשיך כך

פורסם בתאריך: 9.2.23 09:46

מי חשב ומי פילל שנהיה בתחילת פברואר במצב כזה? רגל וחצי בחצי גמר הגביע ובעמדה מצויינת להיכנס לפלייאוף עליון. את הטור הנוכחי נפתח באמירת תודה לברק אברמוב וליוסי אבוקסיס, שהוציאו מים מן הסלע והפכו את בית"ר ממועמדת ודאית לירידה לקבוצת כדורגל שכיף לאהוד. בשבועות האחרונים, ואני בטוח שאני לא היחיד, קשה להוריד את החיוך מהפרצוף הבית"רי שלי. מאז הלך מפה האיש מהדרום שכמעט והרס את המועדון והקבוצה קיבלה בחזרה את ה-די.אין.איי שלה ואת החיוך שלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בחודש ינואר קיבלנו את אחד ממסעות הרכש המרשימים והמדוייקים בשנים האחרונות, לא רק בבית"ר כי אם בכדורגל הישראלי בפרט. אכן אוהדי בית"ר רכשו השנה כרטיסים ומנויים בכמות מרשימה, אבל אני חושב שבכוחנו לעזור לקבוצה אפילו יותר. אני פונה מכאן לכל חבריי ביציע שאין ברשותם מנוי, וממליץ בחום לעשות את המיני מנוי של הקבוצה שעולה 550 שקלים בלבד ואפרט את הסיבות: 1. כפי שאתם שמים לב, בכל משחק השנה היציע המזרחי סולד אאוט. הבטיחו את מקומכם והימנעו מהכאב ראש הזה. 2. אם בעזרת השם באמת נגיע לפלייאוף העליון, צפויים לנו עוד משחקי בית נגד מכבי, חיפה, ב"ש ודרבי. זה משתלם כלכלית. 3. הבטחת מקומכם בחצי הגמר ובעזרת השם גם בגמר (הרי מי שיתקע בלי כרטיס לגמר ישלם גם 500 שקלים בלי למצמץ, אז עדיף כבר לקנות עם זה מנוי). 4. אמירת תודה והבעת אמון בבעלים ברק אברמוב. 5. ראינו העונה שכסף אקסטרה שנכנס הולך לחיזוק וככל שנקנה העונה יותר בקיץ הקרוב נוכל להתחזק יותר.

 

לגבי המשחק הקרוב נגד מ.ס אשדוד אשר ישוחק בשבת – אף על פי שצר לי מאוד שאוהדים רבים וביניהם משפחתי לא יוכלו אפילו לראות את המשחק בטלוויזיה, אני מבין שהדבר נחוץ לטובת גידול דור העתיד של אוהדי הקבוצה. יאמר לזכות הקבוצה שהיא מנסה למצוא פתרונות ומפעילה שער לשומרי שבת ומאפשרת לבית"רים של שנת 2023 לנהוג כמו אבותינו הבית"רים בשנות ה-70 וה-80 שהיו הולכים לימק"א ברגל אחרי בית הכנסת. בכל מקרה, לא משנה מה דעותינו, אסור שהדבר יוביל לפילוג ביציעים, אחים אנחנו – בית"רים אנחנו. העיקר שהקבוצה תמשיך לרגש ולשמח אותנו, שנשמח בגולים ובעזרת השם שבסוף העונה נחגוג כולנו יחד בגן סאקר. אני מאמין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר