ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | כשאלילת המזל עוברת צד

ההתחלה, כזכור, היתה רעה והדיבורים על ימי שישי בליגה הלאומית נראו ממשיים, אבל אז הגיע השינוי. הקרדיט כולו לאבוקסיס ואברמוב, אך גם לאלילת המזל צריך לומר תודה | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.2.23 09:50

יש רגעים בחיים שהכל עובד לרעתך. ישנן שנים רעות, שבהן לא משנה כמה תנסה וכמה תשקיע כלום לא ילך. אבל ישנם גם רגעים בהם הכל מתחיל להתחבר, ופתאום לאחר שנים של חשיכה, אתה מתחיל לראות את האור בקצה המנהרה, ומרגיש פתאום שאלילת המזל בצד שלך.

ההתחלה של ברק אברמוב לא היתה טובה. חשבנו רק איך מסיימים את העונה הזאת עם הישארות בליגה. מי בכלל חלם לדבר על המקום הרביעי, גביע המדינה ומאבק על הכרטיס לאירופה?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אך אז, באורח פלא, הכל התחיל להתחבר: יוסי אבוקסיס בנה קבוצה מרגשת, אמנם פגיעה בהגנה, אבל פייטרית, מחויבת ובעיקר קטלנית בחלק ההתקפי.

הקהל מנגד, משיב אמון מלא ומגיע במספרים חסרי תקדים. נסו להיזכר במשחק נגד אשדוד שמושך אליו כ-17,000 אוהדים בזמן שהקבוצה נאבקת בסך הכל על מקום בפלייאוף העליון? התמונות של אלפי ילדים ומשפחות בטדי באור יום עם הטקס המרגש למשה דדש פשוט זרקו אותי לשנים הכי יפות של בית"ר בהיסטוריה שלה – שנות התשעים העליזות.

ובמעבר לפן המקצועי. ארבעה מתוך חמשת השחקנים שהגיעו בינואר נזרקו ישר להרכב. מיגל סילבה, בורודין ומורוזוב השתלבו נהדר במערך של אבוקסיס, וביחד עם השיפור ביכולת של אורי דהן ואבישי כהן – ההגנה שספגה הכי הרבה שערים בליגה בהחלט מתחילה להראות הרבה יותר טוב.
וכמובן שחשוב לציין את הבלם\קשר אוראל דגני, שהוורסטליות שלו מאפשרת ליוסי לתמרן בין המערכים לפי הצורך.

הרכש הנוסף, תמיר עדי מראה שהוא בדיוק מה שהיה חסר לנו בקישור ומביא המון לב ונשמה ובעיקר איכות ומאז חזרתו הוא מהטובים בקבוצה. חשוב מאוד שברק אברמוב יבין שבכדי להיות בטופ צריך לייצר המשכיות, לשמור על מרבית הסגל יהיה הכרחי בכדי להצליח גם בעונה הבאה. במשחק נגד אשדוד היה חשוב בעיקר לנצח. הקבוצה המתחדשת של אבוקסיס עדיין בשלבי "התחברות", ובוודאי שאנחנו כאוהדים מצפים ליכולת הרבה יותר טובה, אבל ישנה הבנה שבכדי לייצב את המערכת ישנם חבלי לידה.

 

הדקות בהן דגני עלה לקישור, כשבית"ר שיחקה בקו של ארבעה שחקני הגנה, היו הדקות הטובות ביותר שלה. אני מבין את הפחד של אבוקסיס לאבד נקודות במאבק על הפלייאוף ומפה נובעת הזהירות היתרה, אבל גם הוא צריך להבין שהמערך המתאים ביותר לבית"ר הוא 4-3-3.

האתגר הצפוני שלנו כולל צמד מפגשים בסמי עופר נגד הפועל חיפה והאלופה מכבי חיפה, בהחלט משימה קשה, אך אבוקסיס צריך לשים לנגד עיניו את המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה ולנצח בכדי להבטיח כמעט באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון.

(צילום כותב: דימה יופה)

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר