יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | אפשר לנצח בסמי עופר

בית"ר צריכה חמש נקודות כדי להיכנס לפלייאוף כשכל נקודה חשובה, כשנצחון במוצאי שבת בסמי עופר מול מכבי חיפה הנמצאת בירידה הוא אפשרי בעזרתו של יון ניקולאסקו

פורסם בתאריך: 23.2.23 01:04

דווקא עם תמיכה אדירה מהיציעים של אלפי אוהדים צהובים שחורים, בית"ר הציגה ביום ראשון את משחקה הגרוע ביותר בתקופה האחרונה. אם אוהדי הכדורגל לא היו יודעים שיוסי אבוקסיס הוא מאמן הקבוצה הם היו חושבים לרגע שרוני לוי עומד על הקווים. המשחק ביום ראשון האחרון הזכיר את היכולת החלשה של בית"ר בתקופתו של רוני לוי (שמאמן כיום את הפועל חיפה), קבוצה עם ים של פוטנציאל, שלא מצליחה לייצר מצבי הבקעה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

את האמת? לפני המשחק הייתי בטוח שאותו רוני לוי יבוא וישחק סגור, יחפש את המתפרצות וינסה רק לא להפסיד כדי לצאת עם נקודה. בפועל – רוני השתיק אותי. הפועל חיפה נראתה נהדר, שלטה בכל חלקי המגרש, הגיעה למספר לא מבוטל של מצבים, כולל שני שערים שנפסלו ועוד קורה לשערו של סילבה. חורה לי מאוד שאבוקסיס וחניכיו לא ידעו לנצל את המומנטום ואת הדרייב אותם קיבלו מהקהל כדי לייצר מספיק מצבי הבקעה. כמעט כל ההזדמנויות אליהן הגיעה הקבוצה היו של ניקולאסקו, שעם קצת יותר חדות וריכוז היה יכול לדאוג לניצחון ולהבטחת המקום בפלייאוף העליון.
לא ברור לי למה תמיר עדי הוחלף. הוא אחד השחקנים היחידים בקישור של בית"ר שיכול לספק מספרים, בעיטות מרחוק וכדורי עומק לחלוצים. אני הייתי מוציא את אורי דהן ומסיט את דגני להגנה. תומא מבחינתי הציג את המשחק הכי גרוע שלו בישראל. הוא איבד יותר מדי כדורים ולעיתים נראה כאילו איבד את הראש. אני לא יודע עד כמה הדיבורים על החוזים בעונה הבאה עושים טוב לשחקני בית"ר, אבל הם חייבים לשמור על ריכוז בשלושת המחזורים האחרונים של הליגה הסדירה.
לבית"ר יש על הנייר את המשחקים הכי קשים מבין כל הקבוצות שמתמודדות על המקומות לפלייאוף, והיא צריכה להשיג 5 נקודות מתוך 9 בשביל להיכנס לשם.
במוצאי שבת בית"ר תפגוש את מכבי חיפה לאחר שהירוקים הפסידו למ.ס אשדוד בחוץ עם תצוגת נפל. אני בטוח, כמו כולם, שהירוקים לא ייתנו לעצמם להציג את אותה יכולת. לבית"ר אסור לתת לחיפה להיכנס למשחק ולצבור ביטחון. אבוקסיס צריך להראות את המשחקים של חיפה נגד חדרה נגד מכבי תל אביב ונגד אשדוד לשחקניו במטרה להחדיר בהם את האמונה שאפשר לנצח את האלופה גם בסמי עופר. שחקניו של ברק בכר יבואו לחוצים, ועם משחק ההגנה שמציגה מכבי חיפה מציגה לאחרונה, אפשר לעקוץ אותה בהתקפות מעבר מהירות. בשביל שזה יקרה צריך את הטריו ניקולאסקו-שועה-אספרייה בכושר שיא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר